Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik houd altijd www.wetter.com in de gaten en deze zit er vaak goed bij! Tot nu toe al een paar dagen hetzelfde beeld. 1/3 graden boven nul met een zonnetje erbij. Hopelijk ook een windkracht 2 erbij en dan is het perfect toch?![]()
Elk jaar zien we de kaarten met de dag veranderen van goed naar slecht en andersom, ik vind dat eigenlijk wel leuk. Lekker speculeren.
Ach ik houd goede hoop, zelfs op een slechte dag zitten er goede momenten tussen.
Er is een grote kans (ruim 95%) dat we tot het eind van het jaar te maken hebben met een westelijke stroming waardoor het dus wisselvallig en (vrij) zacht zal blijven.
Wat is nou volgens vele de meest betrouwbare website omtrend het weer?? Ben wel nieuwsgierig welke websites dat zijn?
ik kijk ook altijd ff op Agriholland ,ben dan wel geen boer, maar hier kan je ook 14dagen vooruit kijken, en per provincie
Ik houd altijd www.wetter.com in de gaten en deze zit er vaak goed bij! Tot nu toe al een paar dagen hetzelfde beeld. 1/3 graden boven nul met een zonnetje erbij. Hopelijk ook een windkracht 2 erbij en dan is het perfect toch?![]()