Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik bedoel je doet over een periode van de komende vier jaar een punten systeem in Scheveningen hanteren en de best of 4 over vier jaar schieten in 2015 Sail.
Denk dat snap jij wel.
ik bel morgen endemol, hierbij de rechten graag bij mij, en niet iemand anders.
staat vast " Holland top fireworks" de bedenker.
Wim
Jammer dat er nog steeds voornamelijk salvo's geschoten worden,
hier word de vuurwerkshow helaas niet mooier op.
Gewoon eens voor mijn beleving want ik zie het wellicht anders maar wat word bedoeld met "alleen maar salvo's?" Ik kan haast geen bericht meer over een show van Dream openenen en ik zie weer deze reactie.. Leg het mij eens uit want ik zie bij elk schietbedrijf precies dezelfde vorm van schieten. Wat doet een Azuma, Hayo of een ander dan anders en waarom staan die hier dan niet? Daar zie ik ook voornamelijk steeds salvootjes tegelijk gaan met weer elke keer (saai) schuin geschoten en op het eind zoveel mogelijk tegelijk de lucht in pompen omdat het weg moet.. Tja dit zal weer olie op het vuur zijn denk ik, maar ben gewoon eens benieuwd dus.
Zijn er ook mensen die er ook WEL van genieten? Eigenlijk is elk Dream topic of show een beetje besmet met een vies randje van kritieken waar ik nu wel eens benieuwd naar ben waarom dit steeds is.. Er word hier zo vaak makkelijk over dingen gesproken alsof het wel "ff" geregeld word en het ook heel gewoon is dat dit allemaal plaats vind en geregeld word.. Sorry dat ik het zeg, maar als sommigen hier wel op locatie mogen komen is het opeens allemaal prachtig en mooi en worden dergelijke kritieken niet geuit.
Ik sta behoorlijk dicht bij Frits en Dream, geloof me dat ie ook wel eens mee leest en hij zeker kijkt naar kritieken om een show aan te passen om er wat van te maken maar kritieken van "alleen salvootjes" en weet ik het wat voor negativiteit kan ie echt niets mee.. Dan lees ik trouwens ook reacties met "heel veel Jorge word geschoten" mensen.. er staan hier misschien 2 doosjes Jorge bommen.. de rest is echt iets heel anders..
Nou ben nu vast weer de boeman maar denk dat een gezonde discussie goed is. Dit schrijf ik trouwens uit mijzelf en niet voor of namens Dream..laat het duidelijk zijn. Owja, de Sail organisatie (en nog eens 300.000 man) vinden het prachtig en top, deze betalen dit hele circus. als zij het goed vinden denk ik dat daaraan is voldaan en daar gaat het om.
Owja, mensen nog PyroTV gezien? Was nu stuk beter volgens mij.. ben benieuwd.. vanmiddag gaat ie weer aan![]()
Dan lees ik trouwens ook reacties met "heel veel Jorge word geschoten" mensen.. er staan hier misschien 2 doosjes Jorge bommen.. de rest is echt iets heel anders..
QUOTE]
Er wordt Jorge geschoten waar niets op tegen is. Dit is een prima merk.
Wel is het zo dat je met dit soort evenementen wellicht voor iets speciaals gaat. (Europees)????
Dit valt mij persoonlijk enigszins tegen helemaal wanneer je het budget weet.
Overigens kun je heel veel andere merken schieten als Jorge, maar als het er gelijkwaardig en gelijk uitziet is er weinig verschil denk ik.
Nogmaals in mijn posts is het laatste wat ik wil, Dream/Frits etc. naar beneden halen. Vandaar ook dat ik aan heb gegeven wat ik onder andere mis.
In de afgelopen shows heb ik persoonlijk te weinig gezien van het volgende:
-Screamers
-Girandoles
-Horse tails (1ste show even en deze waren goe).
-Verschillende kleur blinkerbommen (alleen silver gezien).
-relatief weinig kaarsen
-Weinig steppers
-Weinig mooie kleuren (paars/roze/lichtblauw etc)
Kortom dit zijn dingen waarmee zoals ik het zie goede beelden neergezet hadden kunnen worden.
Dit betekent niet dat er nu niets van gebakken wordt, alleen kan mij nog niet genoeg bekoren.
Groet,
pyrotv zag er goed uit Arjan.
ik heb er zeker van genoten,maar er waren ook weer mensen die na enkele minuten al op de vwm shoutbox konden vertellen dat de show saai en niet goed was.
ik denk dan hoe kan je een (goed) oordeel geven op een filmpje als je er niet zelf bij bent.
en als het allemaal zo slecht is waarom kijk je dan wel elke dag naar pyrotv. is dit gewoon omdat ze jaloers zijn dat Dreamfireworks daar staat te schieten? jammer altijd dat negatieve gedoe.
helaas kan ik er niet live bij zijn in Amsterdam maar zoals ik de filmpjes zie ziet het er gewoon goed uit.
en nu zal ik wel weer reacties krijgen van: ja maar jij komt ook uit Enschede en jij kent Frits bla bla bla.
heeft er niks mee te maken,als het slecht is of beter kan durf ik dit best te zeggen tegen Frits/Dream.
laten we nu gewoon is een beetje genieten dat er elke dag een show is.
en dat Arjan en pyrotv dit wil laten zien aan ons.
zo,en nu pak ik maar eens een bakje koffie.![]()
weet niet of je dit leest maar arjan je live stream happert zeer erg is echt maar 3sec of zo en dan moet ie weer her laden
doet het weer enigsins maar nochsteets soms
wat haperingen maar ja
Dit moet aan je eigen internetverbinding denk ik liggen, want hij loopt hier al een tijdje stabiel.
De show van gisteravond, door PyroTV geregistreerd, is hier terug te vinden.