Reacties op collectiefoto's 2012/2013

Hele mooie collecties staan er tussen. Ook voor degene met wat minder vuurwerk, gewoon een foto uploaden. Iedereen is zo begonnen en het gaat om het plezier wat je eraan beleefd!

Wow K0enn wat een collectie man!:D
Ook de rest natuurlijk een geweldige collectie en ook erg leuk om al die foto's te kijken kan er geen genoeg van krijgen, wil bij deze ook iedereen veel plezier wensen met zijn/haar vuurwerk!
(ik weet nog niet wanneer ik de mijne ga posten:rolleyes:)

Wat een collecties komen er voorbij, het is duidelijk niet voor iedereen crisistijd
:D
Zal morgen of zondag mijn foto's ff uppen

Jaaa sorryyy zal er de volgende keer aan denken, ben zo me bed uitgerold, en met niks anders bezig geweest dan met het vuurwerk.:P

hahaha, idd die gaste zonder shirt, daarom druk ik even niet op thanks, t vuurwerk ziet er top uit, mooie collecties, maar ik bedankt niet graag voor die mannen boven lichamen hahaha

@Smilli, zieke collectie!zie ik het nou goed dat je green light crackers, a-bomb en trueno ricasa no.4 in je collectiefilmpje hebt? waar heb je die gehaald?? :D

Bescheiden maar mooi !

Mijn bescheiden collectie :)

6qha90.jpg

@ smilli, ook jij hebt weer een mooie collectie, perfecte producten heb je gekozen en een zeer goede variatie, de black suprise is een monster cake met meerdere tegelijk, ook wat leuke belgische producten en een knap pijlen rekje!

@ iedereen, super collectie's mensen, geen crisis in vuurwerkland.!!

Vandaag het eerste (kleine) deel van m'n collectie opgehaald, gewoon in de vrije verkoop. Maandaag komt daar de hele bestelling bij, dan komt er ook een foto ;)

Zie ik op de foto van brunobull nou de afgekeurde unleashed staan?

Ziet er wel naar uit ja.. Waarschijnlijk waren ze al geleverd bij de winkel en hebben zij er gewoon schijt aan.

Ik heb hem helaas niet mee gekregen, haha. Heb hem 2 weken geleden op de bestellijst al laten vervangen, verdomd mooie pot.

Back
Bovenaan