Reacties op collectiefoto's 2012/2013

Daar gaan we dan, vandaag issie begonnen de officiele verkoop 2012 en ik heb al heel wat moois voorbij zien komen in het foto-topic! Thumbsup mannen!

Heerlijk om nu al wat sneak peaks te krijgen van mensen haha.
Tis nu dan toch echt begonnen kan wel uit de top van me longen schreeuwen zo enthousiast ben ik.
Staan al wat toffe foto's en dat kan natuurlijk alleen nog maar beter worden in de loop der dagen.

@K0enn
Leuk dressoir zeg! Waar heb je die gekocht? :p

Mooie collectie man! Ziet er goed uit!
Wat zit er nou in die Royal dozen rechts op de foto? Garden of Eden?

Wat een geweldige collecties komen er weer voorbij.. :D

Ik haal mijn bescheiden bestelling vanavond pas op. :)

Mooie collecties allemaal, kan ik echt uren naar kijken.. en dan heb ik het nog niet over mijn eigen collectie! Die volgt ook snel! En Koen... Niet normaal!!

Zie net de foto's van Spanishcracker staan, mocht jij nog een lieve zoon van 21 zoeken ik zit hier! hahaha zo man wat een collectie zeg, en dan werd ik met mijn kleine collectie al voor gek verklaard toen ik de winkel uit kwam, wil niet eens weten hoe zwaar hij het heeft gehad met alles naar binnen te krijgen.
Blijf die foto's maar posten mensen, krijg er immers toch nooit genoeg van!

Voor iedereen die ze collectie al gepost heeft : Lekker,lekker,lekker. Veel plezier er mee en geniet ervan. Morgen ook proberen een foto te plaatsen. Dit jaar alleen een mindere collectie als voorgaande jaren maar ben er toch heel blij mee.

Zo te zien heeft iedereen hard gespaard en gewerkt om de collecties te betalen. Niet normaal meer wat veel allemaal. :p

haha crownking ik heb bijna de zelfde bestelling als jou :P
heb ook de ES 2.0 ass sick6 pijlen en ik krijg ook allemaal die gratis dingen.
khad alleen niet verwacht dat dat 13 shots potje zo groot zou zijn

Zie net de foto's van Spanishcracker staan, mocht jij nog een lieve zoon van 21 zoeken ik zit hier! hahaha zo man wat een collectie zeg, en dan werd ik met mijn kleine collectie al voor gek verklaard toen ik de winkel uit kwam, wil niet eens weten hoe zwaar hij het heeft gehad met alles naar binnen te krijgen.
Blijf die foto's maar posten mensen, krijg er immers toch nooit genoeg van!

Een zoon die ouder is dan ikzelf zal niet gaan;)

Zie heel veel leuke collecties voorbij komen, bedankt voor het posten allemaal!

Stuk voor stuk geweldige collecties, echt fantastisch! Keep up the good work en bedankt voor het delen!

Thnxx mannen, en cornel ja dat is de garden of eden, gekregen inruil voor mijn ontbrekende karton sky screamers,
en wat jullie op de foto zien is 65% de andere kant van de huiskamer staat ook nog deels vol met het belgische en.... vuurwerk,, maar die info houden jullie tegoed van mij

Back
Bovenaan