Reacties op collectiefoto's 2012/2013

ziet er goed uit allemaal, ik zie alleen nog vrij weinig duitse collectie's of mensen met prof spul? normaal loopt dat al aardig storm nu..

ziet er goed uit allemaal, ik zie alleen nog vrij weinig duitse collectie's of mensen met prof spul? normaal loopt dat al aardig storm nu..

Mischien hebben mensen geen zin om trieste zielige mensen over de vloer te krijgen!
Veel mensen zijn wijzer geworden denk ik hierzo.

Goed lezen is ook een vak :wink:

Hij bedoelt wat anders; namelijk bezoek krijgen van de blauwpetten (a.k.a "trieste zielige mensen")
Klopt als een bus, mijn excuus ben nog al verdedigend over vuurwerk dit jaar met al dat gezeur van o.a die blauwpetten/groenlinks etc.

Ik denk dat daarom ook het beeldmateriaal wat terughoudend is. Maar wat er nu allemaal binnendruppelt ziet er allenmaal verdomd goed uit! Wat een heerlijke cakes, nomnomnom!!!

haha crownking ik heb bijna de zelfde bestelling als jou :P
heb ook de ES 2.0 ass sick6 pijlen en ik krijg ook allemaal die gratis dingen.
khad alleen niet verwacht dat dat 13 shots potje zo groot zou zijn
Nee stond daar zelf ook van te kijken, en juist de cakes waarvan ik had verwacht dat ze groot zouden zijn vallen klein uit.
Zoals bijvoorbeeld de 2 pack Extreme van broekhoff, kleine schattige cakes zou ik ze bijna noemen haha.

Nee stond daar zelf ook van te kijken, en juist de cakes waarvan ik had verwacht dat ze groot zouden zijn vallen klein uit.
Zoals bijvoorbeeld de 2 pack Extreme van broekhoff, kleine schattige cakes zou ik ze bijna noemen haha.
ben erg teleur gesteld.. in plaats van de glitter & glamour heb ik de colorful falling leaves gekregen..
en ben ook echt niet te spreken over de service waar ik het op heb gehaald.
khad het ES ass. besteld en kreeg 2x nummer 3 en 2x nummer 5.. ben er weer mee terug gegaan en ze zeiden dat ze daar niet naar keken en gewoon klakkeloos cakes uit de doos pakken tot ze er 6 hebben..

Staan flink wat collecties op. En soms sta ik nog versteld, heel de huiskamer vol, en dan zeggen dat het pas 1/3 deel is. Gekke mensen :p
Veel plezier toegewenst aan iedereen!!!

@Smilli, zieke collectie!zie ik het nou goed dat je green light crackers, a-bomb en trueno ricasa no.4 in je collectiefilmpje hebt? waar heb je die gehaald?? :D

Dankjewel en ja klopt die zitten er allemaal bij.
Liggen er inmiddels al een tijdje te wachten op een oud&nieuw, wie bewaart die heeft wat;)

@Koen Die black suprise gaan ook zeker in meervoud omhoog haha, dankjewel!
Jou collectie is ook gewoon weg weer schitterend, een foto waar ik ieder jaar naar uitkijk:)

Zo kwintos dikke collectie man, en een mooie foto uiteraard, ook jij net als de rest hier gaat je goed vermaken! komen er nog projecten?
en die eindbom van die mat wat een groot ding,, van pyrostar zie ik?! welke mat is dat?

Wat is de cake die boven de Dominator staat? China Red zie ik, denk ik, staan met stippen. Ziet er erg mooi uit.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan