Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ziet er goed uit allemaal, ik zie alleen nog vrij weinig duitse collectie's of mensen met prof spul? normaal loopt dat al aardig storm nu..
Dus mensen die prof spul afsteken zijn triest en zielig?Mischien hebben mensen geen zin om trieste zielige mensen over de vloer te krijgen!
Veel mensen zijn wijzer geworden denk ik hierzo.
Dus mensen die prof spul afsteken zijn triest en zielig?
Vindt ik wel meevallen mits ze er verantwoordelijk mee omgaan.
Klopt als een bus, mijn excuus ben nog al verdedigend over vuurwerk dit jaar met al dat gezeur van o.a die blauwpetten/groenlinks etc.Goed lezen is ook een vak
Hij bedoelt wat anders; namelijk bezoek krijgen van de blauwpetten (a.k.a "trieste zielige mensen")
Zie ik op de foto van brunobull nou de afgekeurde unleashed staan?
Nee stond daar zelf ook van te kijken, en juist de cakes waarvan ik had verwacht dat ze groot zouden zijn vallen klein uit.haha crownking ik heb bijna de zelfde bestelling als jou
heb ook de ES 2.0 ass sick6 pijlen en ik krijg ook allemaal die gratis dingen.
khad alleen niet verwacht dat dat 13 shots potje zo groot zou zijn
ben erg teleur gesteld.. in plaats van de glitter & glamour heb ik de colorful falling leaves gekregen..Nee stond daar zelf ook van te kijken, en juist de cakes waarvan ik had verwacht dat ze groot zouden zijn vallen klein uit.
Zoals bijvoorbeeld de 2 pack Extreme van broekhoff, kleine schattige cakes zou ik ze bijna noemen haha.
mooie collectie glopje![]()
@Smilli, zieke collectie!zie ik het nou goed dat je green light crackers, a-bomb en trueno ricasa no.4 in je collectiefilmpje hebt? waar heb je die gehaald??![]()