Reacties op collectiefoto's 2012/2013

Zo kwintos dikke collectie man, en een mooie foto uiteraard, ook jij net als de rest hier gaat je goed vermaken! komen er nog projecten?
en die eindbom van die mat wat een groot ding,, van pyrostar zie ik?! welke mat is dat?

Ja zeker komen er projecten voor 12 uur oa 2x garden of eden tegelijk,5x glorious met 6x big 19,
8x thunderflower met 2x screaming salute en nog wat kleinere projecten.

En die rol is een 50K van PS.:)

mooie collecties allemaal. leuk om die big platina crystal toch terug te zien op de foto's
ik zie wel dat veel mensen de zelfde smaak hebben, bijna iedereen gaat voor bekende top producten,.
keep up the good work en upload mee foto's :D

Leuk om te zien wat iedereen in heeft geslagen, soms sta ik versteld van jullie bouwkunsten hoe hoog die muren gaan! :p

Mijn foto komt later in het jaar.

@Ilvan, +1 voor je ACAB!

Mooie collecties weer allemaal, nog even en dan kunnen we Arno weer 16 uur lang irriteren! =D

Ik geniet met volle teugen van al die prachtige collecties! Van hele muren tot een bescheiden tas maakt me niets uit, ik zie dat de meesten de toppers eruit hebben gezocht. Dan kan je gewoon een geweldige collectie samen stellen.

Sommige collecties zijn jaloersmakend groot, maar stuk voor stuk zie je in alle collecties (groot en klein) de toppers terug. We gaan allemaal een mooie jaarwisseling tegemoet!

Schitterend al dat vuurwerk, je zou er zo een kamer apart voor reserveren om er het hele jaar van te kunnen genieten!

Overigens ben ik dit jaar FLINK geschronken met mijn VW (maar die schade haal ik komende jaren wel dubbel en dwars in)

Veel plezier allemaal!

Back
Bovenaan