Reacties op collectiefoto's 2012/2013

@steev

Mooie collectie man. Had ze al gezien op je mobiel. Maar hier nog een keer zien is altijd leuk natuurlijk.

Dit jaar heb ik voor mijn doen extreem veel uitgegeven, rond de 2500, doel voor dit jaar om maximaal 2000 uit te geven. Maar het was het allemaal wel waard. Het was verruit het mooiste vuurwerk van alle oud en nieuws

hahaha bruijntjeluc,

ik heb nu effe de oud en nieuw verhalen gelezen van andere ook leuk om te lezen. Maar is toch meestal dat het toch weer meer vuurwerk word als vorig jaar :D

OMGGG.

Als ik dit zo zie, durf ik niet eens me vuurwerk collectie van aankomend jaar te posten.
Wat een gave collecties hier, kijk me ogen uit en kan me hier al uren mee vermaken.

Bedankt dat jullie dit allemaal willen delen.

OMGGG.

Als ik dit zo zie, durf ik niet eens me vuurwerk collectie van aankomend jaar te posten.
Wat een gave collecties hier, kijk me ogen uit en kan me hier al uren mee vermaken.

Bedankt dat jullie dit allemaal willen delen.
Waarom zou je dat niet durven?
Iedereen heeft op zijn/haar manier fun met vuurwerk.De 1 heeft een groter budget,andere wensen qua artikelen dan de ander.Het gaat erom dat je fun hebt,en dat kan ook als je rotjes hebt en single shots en ook met mooie grote doorlont boxen.
Kortom,deel je collectie.Bekijk het van de positieve kant:je collectie is niet klein,hij kan altijd groter!

idd ik vind het juist leuk om de kleinere collectie's te zien. Dan denk ik altijd kon ik dat maar en denk ik weer aan vroeger hoe ik me met een kleine collectie kon vermaken.

Inderdaad, volgens mij is iedereen hier op dit forum klein begonnen en kan iedereen dit ook gewoon wel waarderen hoor :D

Back
Bovenaan