Kuiper Koekange | Maandacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
HopHop deze maandbestelling is ook al weer gedaan :P Nu wachten tot volgende maand Juni voor de volgende actie producten.

Bestelling Lesli/Pangu completed :)

Neem aan dat het gewoon de 29e afgehaald kan worden Johan ?

In principe wel ja, want alles wordt dezelfde maand als de actie nog klaargezet.

Echter krijgt iedereen die via de site besteld aan het einde van het jaar een afhaaltijd toegewezen. Voor de freaks zal dit voornamelijk de 29e zijn, omdat deze ook veelal als eerste bestellen en graag de 29e komen. Het toewijzen van een afhaaltijd heeft vooral te maken met het goed kunnen laten verlopen van het afhalen en is vooral voor de doorsnee consument, zodat we kunnen garanderen dat het klaar staat. Mocht de toegewezen tijd niet bevallen dan zijn we erg flexibel, maar bij voorkeur graag wel even vooraf melden hoelaat (of welke dag) je verwacht te komen. Dat voorkomt teleurstellingen en maakt het voor ons ook wat werkbaarder.

Jemig, wat een absurd lage prijzen, moet wel inkoop zijn (vast niet onder).

Vinden jullie zelf zoiets niet markt-ondermijnend? Voor de goegemeente mss niet, maar de liefhebbersmarkt? Er zijn meer verkopers...

Vinden jullie zelf zoiets niet markt-ondermijnend? Voor de goegemeente mss niet, maar de liefhebbersmarkt? Er zijn meer verkopers...

Het is inderdaad goedkoop en ik kan me in je standpunt vinden, Richard (althans, ik maak er uit op dat jij er zo over denkt). Het gros van de liefhebbers bestelt toch pas later in het jaar, wanneer de nieuwe producten bekend zijn en demo's van importeurs zijn geweest, dus marktondermijdend vind ik een groot woord. Uiteindelijk moet je het als verkoper toch het meest van de consument hebben, dus ik denk niet dat wij nu de omzet van andere verkopers dwarsbomen.

Mocht je hier verder op in willen gaan, dan bij voorkeur via PM!

Een ondernemer heeft in 99% van de gevallen de doelstelling om geld te verdienen. Tegen inkoopprijs zullen ze het dus hoogstwaarschijnlijk niet verkopen ;). Daarmee is extra cash in het laatje in wat rustigere maanden (weet niet of dat bij kuiper het geval is) ook wel lekker. Het vuurwerk ligt toch maar te liggen in de bunker.

Mooie actie iig van Kuiper :)

Nogmaals wil ik jullie er op wijzen dat de uren van deze actie bijna zijn geteld! Wil je nog iets bestellen, wees er dan snel bij.

Klokslag 00.00 uur zal een nieuwe lading artikelen online staan voor bodemprijzen!

en wat nou als je deze winkel net past ondekt komt de rubro aktie later nog eens terug :D
het is voor mij 1.5 uur rijden

Ik zit zo te dubben om ook hier te gaan bestellen, maar 200km enkele reis vind ik wel wat aan de verre kant....ook al zou ik zo een enorm vermogen besparen....4 uur op en neer wordt me toch te gek...maar voor mensen binnen 1 uur rijden, ik wist het wel ;)

Wat een geweldige acties zeg, petje af.
Ben nu al benieuwd naar de volgende importeurs.

Het is inderdaad goedkoop en ik kan me in je standpunt vinden, Richard (althans, ik maak er uit op dat jij er zo over denkt). Het gros van de liefhebbers bestelt toch pas later in het jaar, wanneer de nieuwe producten bekend zijn en demo's van importeurs zijn geweest, dus marktondermijdend vind ik een groot woord. Uiteindelijk moet je het als verkoper toch het meest van de consument hebben, dus ik denk niet dat wij nu de omzet van andere verkopers dwarsbomen.

Mocht je hier verder op in willen gaan, dan bij voorkeur via PM!
Waarom een openbare goeie discussie vermijden middels PM? Omdat het de goeie sfeer in het winkeltopic verpest, terwijl de stelling concullega's aangaat?

Succes met de actie, ik hou meer van concurrende prijzen en dat betekent niet zo laag mogelijk. Gezonde marktwerking a b c.

Waarom een openbare goeie discussie vermijden middels PM? Omdat het de goeie sfeer in het winkeltopic verpest, terwijl de stelling concullega's aangaat?

Succes met de actie, ik hou meer van concurrende prijzen en dat betekent niet zo laag mogelijk. Gezonde marktwerking a b c.

Als je het als stelling wilt gebruiken, zou ik daarvoor een apart topic openen.
We willen allemaal korting, is er een keer een winkelier met erg scherpe prijzen, wordt ie daar op aangevallen.
Uiteraard is dit zwaar voor winkeliers in de directe omgeving, maar landelijk zal het reuze meevallen. Eenieder is uiteraard vrij om te bepalen hoe hij/zij wil concurreren.

Ik zie dit als een top gebaar aan de paar freaks die nu al de moeite nemen om de diverse fora in de gaten te houden en hierdoor nu een mooie deal kunnen sluiten.

Als je het als stelling wilt gebruiken, zou ik daarvoor een apart topic openen.
We willen allemaal korting, is er een keer een winkelier met erg scherpe prijzen, wordt ie daar op aangevallen.
Uiteraard is dit zwaar voor winkeliers in de directe omgeving, maar landelijk zal het reuze meevallen. Eenieder is uiteraard vrij om te bepalen hoe hij/zij wil concurreren.

Ik zie dit als een top gebaar aan de paar freaks die nu al de moeite nemen om de diverse fora in de gaten te houden en hierdoor nu een mooie deal kunnen sluiten.

Daar ben ik het helemaal mee eens! Is er eens een winkelier die vuurwerk voor ons freaks ons prachtige prijzen aanbied zitten we nog te zaniken: Nederland op zn smalst zeg ik dan:bonk: Wees toch s blij dat ze dit vor ons doen. Kuiper petje af hoor sublieme actie dit:p:)

Als jij voor gezonde marktwerking bent dan moet je vooral niet naar kuiper gaan als je dat niet goed vind. Ik ga wel en ik vind het heerlijk. Overal in Nederland proberen bedrijven elkaar voor te blijven. Wat jij zegt is eigenlijk dat kuiper de prijzen omhoog moet gooien zodat de andere vuurwerkwinkels meer klanten krijgen omdat dit eerlijker is.
Die stelling snap ik niet echt zo. Daarbij komt dat er meerdere winkels zijn die echt stunten met prijzen. Wat dat betreft kun je natuurlijk een apart topic openen om dit te bespreken en ik denk vast dat er genoeg mensen zijn voor een discussie omtrent dit onderwerp. Maar ik zou het hier niet in dit topic gaan doen, omdat het algemener is dan alleen kuiper.

greetzzz

Klagen omdat iets "te" goedkoop is? Die hoor je niet vaak. Schrijf anders ook even een brief aan C1000 om je te beklagen over de Euroknallers :p
Man, dit is toch een prachtige actie van Kuiper voor de vroege freaks? En die doorgaans groot bestedende freaks kopen toch altijd wel met korting, alleen nu met nog wat meer korting. De reguliere consumenten, waar de verkopers het hoofdzakelijk van moeten hebben, kloppen in de wintermaanden wel weer aan bij de verkooppunten.
Dus lekker laten zo en wrijf lekker in je handjes als vroege freak zou ik zeggen.

@ pyroguy,

Producten welke niet meer op voorraad staan, zijn deze nog wel gewoon te bestellen?

Je noemt nu zelf drie punten die voor mij reden zouden zijn om er een nieuw topic over te beginnen en hier in dit topic niet te diep op in te gaan:

Je wilt een goede openbare discussie. Open dan een algemeen topic, dan trek je een breder publiek en heb je een eerlijke discussie. Het gaat zoals je zegt over marktwerking, dus het onderwerp betreft alle winkeliers. Nog een reden om er een algemeen topic van te maken. En tot slot, ik wil inderdaad de sfeer hier een beetje behouden.

Hopelijk kun je hier begrip voor tonen. Ik zie je topic graag tegemoet.

@ pyroguy,

Producten welke niet meer op voorraad staan, zijn deze nog wel gewoon te bestellen?

Nee. Dan verschijnt er een melding dat deze niet aan het winkelwagentje kan worden toegevoegd. Maar voorlopig staat alles nog op voorraad.

Laatst bewerkt:
hmm zonde...paar producten zijn er helaas al niet meer ....komen die nog terug toevallig?
ik doel dan op de big momma, pamela, shaihang snake tails Changdu, Wenzhou, Hunon, Vermillion Bird, Guangdong, etc :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan