JSBenjamin
VWC lid
HopHop deze maandbestelling is ook al weer gedaan
Nu wachten tot volgende maand Juni voor de volgende actie producten.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bestelling Lesli/Pangu completed
Neem aan dat het gewoon de 29e afgehaald kan worden Johan ?
Jemig, wat een absurd lage prijzen, moet wel inkoop zijn (vast niet onder).
Vinden jullie zelf zoiets niet markt-ondermijnend? Voor de goegemeente mss niet, maar de liefhebbersmarkt? Er zijn meer verkopers...
Jemig, wat een absurd lage prijzen, moet wel inkoop zijn (vast niet onder).
Vinden jullie zelf zoiets niet markt-ondermijnend? Voor de goegemeente mss niet, maar de liefhebbersmarkt? Er zijn meer verkopers...
Nogmaals wil ik jullie er op wijzen dat de uren van deze actie bijna zijn geteld! Wil je nog iets bestellen, wees er dan snel bij.
Klokslag 00.00 uur zal een nieuwe lading artikelen online staan voor bodemprijzen!
I know, maar moet ergens een grens trekken, voor je het weet rij ik naar ChinaDie koffie staat klaar hoor Paulus..
Waarom een openbare goeie discussie vermijden middels PM? Omdat het de goeie sfeer in het winkeltopic verpest, terwijl de stelling concullega's aangaat?Het is inderdaad goedkoop en ik kan me in je standpunt vinden, Richard (althans, ik maak er uit op dat jij er zo over denkt). Het gros van de liefhebbers bestelt toch pas later in het jaar, wanneer de nieuwe producten bekend zijn en demo's van importeurs zijn geweest, dus marktondermijdend vind ik een groot woord. Uiteindelijk moet je het als verkoper toch het meest van de consument hebben, dus ik denk niet dat wij nu de omzet van andere verkopers dwarsbomen.
Mocht je hier verder op in willen gaan, dan bij voorkeur via PM!
Waarom een openbare goeie discussie vermijden middels PM? Omdat het de goeie sfeer in het winkeltopic verpest, terwijl de stelling concullega's aangaat?
Succes met de actie, ik hou meer van concurrende prijzen en dat betekent niet zo laag mogelijk. Gezonde marktwerking a b c.
Als je het als stelling wilt gebruiken, zou ik daarvoor een apart topic openen.
We willen allemaal korting, is er een keer een winkelier met erg scherpe prijzen, wordt ie daar op aangevallen.
Uiteraard is dit zwaar voor winkeliers in de directe omgeving, maar landelijk zal het reuze meevallen. Eenieder is uiteraard vrij om te bepalen hoe hij/zij wil concurreren.
Ik zie dit als een top gebaar aan de paar freaks die nu al de moeite nemen om de diverse fora in de gaten te houden en hierdoor nu een mooie deal kunnen sluiten.
Waarom een openbare goeie discussie vermijden middels PM? Omdat het de goeie sfeer in het winkeltopic verpest, terwijl de stelling concullega's aangaat?
Succes met de actie, ik hou meer van concurrende prijzen en dat betekent niet zo laag mogelijk. Gezonde marktwerking a b c.
@ pyroguy,
Producten welke niet meer op voorraad staan, zijn deze nog wel gewoon te bestellen?