Kuiper Koekange | Maandacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm zonde...paar producten zijn er helaas al niet meer ....komen die nog terug toevallig?
ik doel dan op de big momma, pamela, shaihang snake tails Changdu, Wenzhou, Hunon, Vermillion Bird, Guangdong, etc :p

Klopt, het geeft inderdaad aan dat enkelen niet meer op voorraad zijn.

Ben van plan hier te gaan bestellen, maar 9 vd 10 producten staan nu al niet meer op voorraad die ik wou hebben.. Hmm lastig voor 1.5 uur enkele reis..

het zal ook eens niet...direct zeker je verjaardagsgeld opgemaakt :p

maar goed, voor vier producten ga ik neit bestellen helaas...

Even een update met goed en minder goed nieuws!

1. Lesli is zo hard gelopen dat de volgende producten helaas niet meer op voorraad zijn.

- Big Momma
- Pamela
- Beluga
- Shanghai Snaketails
- Fighting Panda

Deze kunnen we pas eind van het jaar weer leveren.

2. De voorraad van Pangu hebben we WEL aan kunnen vullen. De voorraad op de site later vandaag geüpdatet worden.

ja ook ik ga er naar toe als is het 1,5 uur rijden
net een bestelling gedaan helemaal :D:D
en daar komt nog veel meer bij met zulke acties
bedankt johan

Als ik het dus goed begrijp, en er staat bij een product. Alleen verkrijgbaar in winkel, dan is het dus uitverkocht en heeft het geen zin om naar de winkel te rijden.

Dan zet ik mijn wekker zodat ik bij de volgende importeur er wel op tijd bij ben, en wil Kuiper bij deze alvast bedanken voor deze geweldige actie!!!

Dat klopt inderdaad. Als het dan niet meer terug komt haal ik het ook van de site, om onduidelijkheid te voorkomen.

Bij twijfel kun je overigens altijd een bericht sturen.

Tevens is aan te nemen dat het Lesli spul wat aan het einde van het jaar leverbaar is, niet voor deze stuntprijzen de deur uitgaan. Of zie ik dat verkeerd?

Tevens is aan te nemen dat het Lesli spul wat aan het einde van het jaar leverbaar is, niet voor deze stuntprijzen de deur uitgaan. Of zie ik dat verkeerd?

Het is inderdaad aan te nemen dat het niet voor zulke lage prijzen weg gaat als op dit moment, maar uiteraard geven we weer aantrekkelijke kortingen die zeker de moeite waard zijn. Om wat voor percentages dit precies gaat, daar kan ik op dit moment nog geen uitspraken over doen.

Wie vorig jaar ook bij ons heeft besteld als freak zijnde weet wel enigszins wat er te verwachten valt.

Kan niet wachten tot juni begint :D

Begin wel een beetje benieuwd te raken welke merken er dan aan de beurt zijn.

Maar eerst nog maar een 2de bestelling plaatsen met wat Pangu cakes.

ja ik ben ook heeel benieuwt
kan iemand mijn vertellen of de nieuwe merken om 00.00 word aan gezet of word dat later anders word het een kort nachtje voor mij :bonk::p

Vorige maand had Pyroguy om 00:06 een linkje toegevoegd in deze pagina met linkjes naar de nieuwe actie artikelen. Werkte perfect. Nadeel voor mij is dat deze maand is dat de wisseling deze keer op een Zaterdag avond valt dus 00:00 is precies wanneer ik dus aan het werk ben. Neem me laptop wel mee in de DJBooth haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan