Kuiper Koekange | Maandacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jullie de actie liever zondagmiddag om 12:00 zien verschijnen is dat ook mogelijk...

Geef maar aan wat de voorkeur heeft!

Ik zeg gewoon laten zoals het de bedoeling was.
De 1 wil het om 12:00 en de ander liever om 14:00 omdat hij dan net van oma weerkomt:shocked:.

Ik zeg gewoon laten zoals het de bedoeling was.
De 1 wil het om 12:00 en de ander liever om 14:00 omdat hij dan net van oma weerkomt:shocked:.

ben ik mee eens maar mischien is een uitzondering als het op een doordeweekse dag er op komt bv

zondag middag moet ik nog langer wachten ha ha ha :bonk::D

Nee pyroguy het is mooi zo om 00:00. gewoon laten zo, Vorige keer ook pas later in de avond besteld en mooi 2x Big mama in de winkelwagie en pamela en nog meer moois :cool:

Vanaf hoe laat is het eigenlijk mogelijk om het vuurwerk af te halen bij Kuiper? Door de nieuwe regels heb ik een logistieke uitdaging erbij gekregen.

Vanaf hoe laat is het eigenlijk mogelijk om het vuurwerk af te halen bij Kuiper? Door de nieuwe regels heb ik een logistieke uitdaging erbij gekregen.

volgens mij kreeg je er later mail over en als je dat toch liever ander tijd had was dat bespreek baar

We gaan hier op zeer korte termijn over in beraad. Voorgaande jaren was dit niet het geval, Buldog. Echter, de gewijzigde regelgeving verandert de situatie nogal.

Nog een weekje! Ben benieuwd wat er komende maand in de maandactie komt :)

Ik niet... gaat me weer geld kosten en heb al teveel geld uitgegeven om in twee dagen allemaal goed voor te bereiden. mij kennende zal ik toch wel weer een beetje uitgeven.
Ben erg benieuwd... Ik moet mij telkens al inhouden..

Hahah, ik kijk ook al uit naar de volgende acties, maar kan die avond alleen niet achter de pc zitten :( dus zondagmiddag is voor mij beter.

Om onduidelijkheid te voorkomen:

De actieproducten zullen gewoon om 00.00 uur online gezet worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan