Kuiper Koekange | Maandacties

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je niet nog een aantal extra rollen van Rubro liggen :bonk: wat een prijs!

Helaas nog maar 1 op voorraad...

Graag wijs ik jullie er op dat dit vrijwel de laatste week is dat de Rubro producten voor de actieprijs worden aangeboden! In mei zullen er andere artikelen besteld kunnen worden.

Er staat de laatste week van Rubro bestellingen,maar,tot wanneer precies?Toevallig tot dinsdag de 29ste april?Dit i.v.m financiële planning.

Er staat de laatste week van Rubro bestellingen,maar,tot wanneer precies?Toevallig tot dinsdag de 29ste april?Dit i.v.m financiële planning.

De acties gelden van de éérste dag van de maand tot en met de laatste dag van de maand. Dus tot en met woensdag 30 april.

Per besteedde €100.- krijg je een gratis cake. Als je dus een bestelling van €80 en een bestelling van €120 plaatst komt dit uiteindelijk neer op €200, wat betekent dat je 2 gratis cakes krijgt.

Hoe word dat gecontroleerd , aangezien je allemaal losse bestellingen krijgt van 1 en dezelfde persoon.

Je hebt toch een overzicht met je bestellingen? Op het moment dat je bestellingen klaar gemaakt worden zullen die samengevoegd worden en zie je ook voor hoeveel er besteld is lijkt me.
Dan kun je gewoon alles erbij doen.
greetzz

Nogmaals wil ik jullie er op wijzen dat de uren van deze actie bijna zijn geteld! Wil je nog iets bestellen, wees er dan snel bij.

Klokslag 00.00 uur zal een nieuwe lading artikelen online staan voor bodemprijzen!

Zoooo mooie prijsjes hoor.
een Big Momma voor 5 tientjes.
gelijk maar even 4 stuks besteld en 6 stuks splitonium.

Zit er aan te denken 3 van die big momma's tegelijk te doen :bye:

Hele mooie prijzen! Jammer dat ik al op 2 andere adressen bestellingen heb staan voor O&N-2014/2015. Een derde wordt me echt te veel aangezien ik in de ophaal periode zelf ook veel moet werken. Als ik tijd genoeg zou hebben zou ik zeker de Pamela, Splitonium en Big Momma halen. En de Beluga denk ik ook eens een keer proberen.

Ja dit zijn idd zeer mooie aanbiedingen voor de liefhebber:wink: Moet s ff denken wat ik toch ga doen met al die mooie aanbiedingen!! Dit zijn nu s echte outlet prijzen. Petje af....

Wat baal ik er van dat jullie zon eind van me vandaan zitten.. Big momma voor 50 euro, hoe kan het.

Koekange is vlak bij Meppel, daar ben je zo hoor :D

Aangezien ik zelf geen vervoer heb (nog geen 18) ben ik dus afhankelijk van anderen, en ik ga al naar 3 adressen dusja.. Volgend jaar zien jullie me dan sowieso :)

Big momma en king cobra pff wat goedkoop!!
helaas heb ik geen auto, en is het me meer dan 250 km op en neer reizen met het OV

Net mijn april bestelling betaald. Hopen dat de Big Momma nog even op voorraad is ... :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan