Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben momenteel bezig met mijn lijst en heb nog €50 over, deze €50 wil ik aan bon fireworks besteden.
Dit heb ik al staan:
Bon:
1x treasure island €25,95
1x wodka blue €25,95
1x miracle €16,95
1x Dragon Balls €16,95
1x midnight delight €16,95
1x coconut rain €7,95
1x red coconut €7,95
10x Dragon Thunder €32,50
Welke cakes raden jullie mij nog aan voor €50?
De Weeping Willows en de City Lights waren afgelopen jaar heel erg goed en horen eigenlijk standaard in je bestelling te zitten.
Maar ik zie ook dat je nog geen 500 grammer hebt en dan zou de iets zwaardere pot Outrageous aangevuld met een kleine Dragon Balls ook wel wat kunnen zijn.
Dit jaar werk ik voor het 5e jaar bij een GBV dealer. Het meeste vuurwerk heb ik daarom al gehad en vind ik het tijd voor verandering. Omdat ik echter altijd naar GBV vuurwerk heb gekeken weet ik totaal niet wat mooi vuurwerk is (afgaand op de filmpjes kan je wel een keuze maken, maar persoonljike ervaringen vind ik toch wat belangrijker).
De dealers die bij mij in de buurt zitten zijn:
Zena
Cafferata
Mercurius
Wat zoek ik:
Alleen maar siercakes + pakketje voor in de vooravond.
Budget:
€300 - €350.
Ik zou gaan voor cape town, hawaii en heavy 3.
Dan heb je 5 cakes, waarvan er 2 echte uitblinkers zijn (cape town en hawaii).
Is nogal lastig zonder jou persoonlijke voorkeur te kennen.
Daarnaast zijn over het algmeen de Zena Cake's vrij prijzig die ik ken en vallen al snel uit een budget van die prijs.
De messiers zijn van Zena denk ik wel een goede optie.
Als je wel houd van 20€+ Cakes moet je maar even ene gil geven dan is er nog wel aardig wat op te noemen. Een Zena cake waar trouwens je oog op gaat vallen zal de Dancing on youre grave zijn, echter vind ik dit een absolute afrader. De Afterglow zelfde prijsegment geen eravring mee maar komt er dit jaar wel!
Cafferata is ook niet echt mijn merk en ook mercurius niet echt all tho zijn dat identieke aan een andere importeur toch? Beetje cross kijken en de mooie cakes heb je binnen no time er zijn er wel 2, die ik vooral vanwege de prijs kwaliteit verhouding iig onder de aandacht wil brengen bij je;
Cafferata;
x50 Xplosion
Blink Fan Vuurwerktoppers
Iets specifieker posten zal een hoop schelen in iedergeval.
Kijk bij Zena dan eens naar de volgende:
Brocade Crown 27,50€ 25sh Super Grote Brocade's.
Golden Willow 27.50€ 25sh Super Grote Willow's.
Fusion 27,50€ 500gr 50Shots divers aardig wat geweld!
Flower Ass. C 36Shots waaier voor 30,00€
Zijn nog meer waiers in deze prijs klasse maar persoonlijk niet zo mijn ding.
Ik raad je aan om eens heel goed te zoeken of je niet toevallig een wolff/bonfire/rubro dealer ergens heb zitten want daar zit toch echt wel het echte werk.
Ik heb dit jaar een stuk ruimer budget dan vorig jaar (hoeveel laat ik even in het midden), maar helaas heb ik nog niet genoeg om alles te kopen wat ik wil. Vandaar dat ik graag van jullie expertise gebruik maak.
Wat ik graag wil weten is wat van mijn wishlist echte toppers zijn qua prijs/kwaliteit en welke potten van de wishlist echt een duidelijke overlap hebben met elkaar of met al bestelde potten.
Al besteld
Wolff
1x Hawaii
2x Heavy 5
1x Battle
1x Cape Town
Hallo,
Dit zijn voor mij zekerheidjes:
BON:
-treasure island
-woda blue
-georgeous
Lesli:
-straatbaas
Dragonline:
-brainiac
Ik heb nog zo'n 100 euro te besteden en twijfel over een aantal dingen.
Zo zoek ik een mooie cake voor 0.00 waar ik echt de aandacht mee trek. Ik zit bijvoorbeeld te denken aan de hoogmoed of vette marja. Beiden heb ik nog nooit gehad.
Verder twijfel ik welke producten ik nog zou toevoegen. Deze producten heb ik zelf al op de twijfellijst staan:
-vette marja
-hoogmoed
-midnight delight
-hot chains
-amazing dream
-snow drop
-fast fortune
-heavy 3
Ik zoek dus eigenlijk nog wat goedkopere cakes, en 1 brute cake zoals bijvoorbeeld de hotchains. Iemand suggesties? Kan eigenlijk wel over elke dealer beschikken
Ik heb dit jaar een stuk ruimer budget dan vorig jaar (hoeveel laat ik even in het midden), maar helaas heb ik nog niet genoeg om alles te kopen wat ik wil. Vandaar dat ik graag van jullie expertise gebruik maak.
Wat ik graag wil weten is wat van mijn wishlist echte toppers zijn qua prijs/kwaliteit en welke potten van de wishlist echt een duidelijke overlap hebben met elkaar of met al bestelde potten.
Al besteld
Wolff
1x Concerto rosso
1x Stars over Paris
1x Hawaii
1x Super 4-16
2x Heavy 5
1x Battle
1x Cape Town
1x The Cube
2x Spitfire
Lesli
1x Mc Thunder
1x Ex-Girlfriend
Royal
1x Royal Bonsai
1x Fire Emblem
1x Midnight Glory
1x Sensation of Joy
1x Hot Chains
Wishlist
Lesli
Pontificaal
Straatbaas
Vet goed potje
monsterlijk mooi
Bonfire
Midnight delight
Miracle
Treasure Island
Red coconut
Rubro
Panoramic Palms
Flash Banger
Hardix
Glory
Viper
Rush
Atomic
Royal
Big Rose
Zena
Spaced
Wolff
Wild Wild West
Mean Machines
Imperial
Wanted
Daybreak
Air Defence
Fire Surfer
Serious Gold
Vuurwerktotaal
Shootout
Ultimate showdown
Ondertussen Mean Machines laten vallen, omdat ik deze een stuk zwakker vind dan de Straatbaas. Maar voor de rest hoor ik graag jullie mening.
Dit jaar werk ik voor het 5e jaar bij een GBV dealer. Het meeste vuurwerk heb ik daarom al gehad en vind ik het tijd voor verandering. Omdat ik echter altijd naar GBV vuurwerk heb gekeken weet ik totaal niet wat mooi vuurwerk is (afgaand op de filmpjes kan je wel een keuze maken, maar persoonljike ervaringen vind ik toch wat belangrijker).
De dealers die bij mij in de buurt zitten zijn:
Zena
Cafferata
Mercurius
Wat zoek ik:
Alleen maar siercakes + pakketje voor in de vooravond.
Budget:
€300 - €350.