Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Ben nog opzoek naar een goede cake die maximaal gevuld is per tube met als effect glitter/strobe/peony.
Zie door de bomen het bos niet meer en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Het is de bedoeling dat ik ze ga doorlonten en hier een 80/100schots blokje van ga maken.
Alvast bedankt :)

Multi color? Of één kleur?
Rooitje, Blauwtje en Groentje van Marijn klinken als kanshebbers. Saai en eentonig, maar daardoor perfect voor doorlontwerk.

Heb even een lijstje gemaakt met de persoonlijke toppers. En ik denk dat het 3x Reign of Fire word van Royal. Zeker na het zien van het filmpje van thundermovies. Deze 3 worden samen geschoten met 2 Crackling meteors van Bonfire :D Toch bedankt DarkSoul!

Ik twijfel tussen de Mini sieractie van loots (Purple tail, New century, Sky wave) of 3 messiers ? wat raden jullie mij aan

Hoi Allemaal,

Ik heb deze cakes op het oog, allen van Bonfire,
Great Balls of Fire
Pina Colada
Sunrise
Outrageous
Blessing Pearls
Midnight Delight
Miracle
Wodka Blue
Treasure Island
Gorgeous
Splitting Comets
Earcatcher

kunnen jullie me vertellen of dit een mooie verzameling verschillende potten is of zit er te veel overlap in. En indien overlap, wat zouden jullie weglaten? Na het zien van al de filmpjes raak ik tekens de tel kwijt:P

Dank,

Tomaat

Ik weet niet wat je totale budget is, maar ik zie wel wat overlap in effecten ja. Als je budget 1000 euro zou zijn, is dat niet erg. Maar als je verder bijna geen andere cakes koopt, zou ik liever ook eens bij een ander merk kijken. Niets mis met Bonfire, maar als je er zo veel cakes van aanschaft, krijg je zeker overlapping in uitwerkingen.

Overweeg het volgende eens:
- Sunrise: te duur voor het effect. Liever voor een vergelijkbare cake van een ander merk gaan.
- Pina Colada: duf ding. Niet doen. De andere cakes zijn beter.
- Miracle en Blessing Pearl: lijken nogal op elkaar. Misschien een van de twee schrappen?
- Outrageous, Gorgeous, Midnight Delight, Wodka Blue en Treasure Island lijken ook veel op elkaar qua uitwerking. Jouw keuze hoor, maar ik zou er minstens twee schrappen en een andere cake van een andere importeur kiezen.

Dank voor je antwoord DarkSoul,

Ik koop bij vuurwerk4all met de actiebonnen, kon tot een paar dagen geleden eigenlijk alleen Wolff en Bonfire kiezen, nu is Rubro erbij. Na veel reactie gelezen te hebben op dit forum leek me dit een leuk lijstje. Men is over het algemeen ook positief over de Pina, heb je andere ervaringen?. Je opmerking over Miracle & blessing pearl is heel intressant, zit 35 euro prijsverschil in, als ze op elkaar lijken weet ik wel welke afvalt:)

Thx,

Tomaat

Hoi DarkSoul,

Heb nog eens goed naar de filmpjes gekeken en eruit zijn
Great Balls of Fire
Pina Colada
Sunrise
Outrageous
Blessing Pearls

Kortom alles uit de exclusive collection, scheelt weer een klap op een vuurpijl:-)

Erin:
Rubro Buurt Assortiment
Dynasty Rocking Fire
Dynasty Mayday
Dynasty Planet Explosion

Dank voor je hulp!

Tomaat

Ik ben momenteel bezig met mijn lijst en heb nog €50 over, deze €50 wil ik aan bon fireworks besteden.

Dit heb ik al staan:

Bon:
1x treasure island €25,95
1x wodka blue €25,95
1x miracle €16,95
1x Dragon Balls €16,95
1x midnight delight €16,95
1x coconut rain €7,95
1x red coconut €7,95
10x Dragon Thunder €32,50

Welke cakes raden jullie mij nog aan voor €50?

Gorgeous verwacht ik zelf veel van dit jaar. Neem hem voor het eerst. Hij lijkt op Treasure Island en kost 37 euro. Weeping Willows vind ik verder nog erg goed. Lijkt alleen op de Miracle. Ook City Lights zou ik nog nemen. Prachtige kleuren en grote boeketten. The Wave is ook het overwegen waard.

Gorgeous verwacht ik zelf veel van dit jaar. Neem hem voor het eerst. Hij lijkt op Treasure Island en kost 37 euro. Weeping Willows vind ik verder nog erg goed. Lijkt alleen op de Miracle. Ook City Lights zou ik nog nemen. Prachtige kleuren en grote boeketten. The Wave is ook het overwegen waard.

Gorgeous is net de overtreffende tarp van Treasure Island, qua luchteffecten.
Het is allemaal net een stuk groter en de klappen zijn net wat harder.

Het enige waar Gorgeous niet aan kan tippen, zijn de mines bij Treasure Island.

Ik ben momenteel bezig met mijn lijst en heb nog €50 over, deze €50 wil ik aan bon fireworks besteden.

Dit heb ik al staan:

(knip!)

Ik zou zeker voor de Earcatcher gaan! Dan houd je nog een beetje over voor bijvoorbeeld een Midnight Delight of een Miracle.

Iemand die mij een leuk lijstje wil maken.
+/- €200
Welke winkels Aldi-Süd, Lidl Rewe.
Veel cakes 1 of 2 pijlenpakketten. Klein pakket met klein spul ofzo. Beetje vanalles wat.
Hoop dat iemand een leuk lijstje maakt!
Thanks
Niemand die me een lijstje kan maken :D

@Joey:
Je zou eens kunnen kijken bij de Wiper van WECO (GBV).
Ook de Swaffelaar van Marijn voldoet aan je eisen.

Beide cakes zijn geen toppers in mijn ogen, maar voldoen wel aan je eisen.

ik zit te twijfelen tussen 3 opties:
1- super 4-16 pakket (49,95)
2- -cape town (13,80)
-battle (14,95) bij elkaar 50,25
- heavy 3 (21,50)
3- -hawaii, (16,00)
-fire surfer (20,50) bij elkaar 53,45
-le mans: (16,95)

of weten jullie nog een goede combinatie van de cake's van optie 2&3. ik kom er niet over uit :p
:bye:

2- -cape town (13,80)
- heavy 3 (21,50)
3- -hawaii, (16,00)

of weten jullie nog een goede combinatie van de cake's van optie 2&3. ik kom er niet over uit :p

battle, heavy 3 en hawaii zijn zeker mooie cakes voor het geld...met fire surfer en le mans geen ervaring maar die combinatie van 3....5 cakes dus is zeker niet verkeerd!

2- -cape town (13,80)
- heavy 3 (21,50)
3- -hawaii, (16,00)

Ik zou gaan voor cape town, hawaii en heavy 3.
Dan heb je 5 cakes, waarvan er 2 echte uitblinkers zijn (cape town en hawaii).

Back
Bovenaan