Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

Ik heb ook wat hulp nodig, mijn sier budget is rond de 125 euro. De dealers in mijn buurt zijn: Wolff, Breeschoten en GBV. Ik hoop dat iemand hier een geschikt lijstje voor mij kan maken.

Alvast bedankt!

Ik heb ook wat hulp nodig, mijn sier budget is rond de 125 euro. De dealers in mijn buurt zijn: Wolff, Breeschoten en GBV. Ik hoop dat iemand hier een geschikt lijstje voor mij kan maken.

Alvast bedankt!

als je inderdaad in utrecht zelf woont zou je eens kunnen kijken bij 123vuurwerk in lopik. een groot assortiment en vaak een leuke kortingsactie...dan heb je al meer keus...

Tip 1: laat GBV links liggen.
Tip 2: neem van Breeschoten hooguit de Dragon (DRGN) lijn, ALS ze die verkopen bij die winkel.
Tip 3: besteed het meerendeel van je budget aan Wolff.

als je inderdaad in utrecht zelf woont zou je eens kunnen kijken bij 123vuurwerk in lopik. een groot assortiment en vaak een leuke kortingsactie...dan heb je al meer keus...

Oke alleen woon in zo'n 10 km van Utrecht af en dan vind ik Lopik net iets te ver.

Toch bedankt:D

Oke alleen woon in zo'n 10 km van Utrecht af en dan vind ik Lopik net iets te ver.

Toch bedankt:D

ja nee dan heeft het geen zin als je dat te ver vind. maar niets anders in de buurt te vinden dan die dus..(veenendaal een idee??)..maar goed dat er wolff bij zit dan! haha!

van GBV kan ik de asian thundercakes aanraden. goede klappen en vooral de 25 shots een redelijke prijs.

van Breeschoten zoals hierboven vermeld alleen de DRGN line nemen...de rest vermijden hahah!

Van Wolff zijn er weinig afraders te noemen dus zul je wat filmpjes en effectomschrijvingen moeten kijken en lezen om te zien wat je mooi vind..

ja nee dan heeft het geen zin als je dat te ver vind. maar niets anders in de buurt te vinden dan die dus..(veenendaal een idee??)..maar goed dat er wolff bij zit dan! haha!

van GBV kan ik de asian thundercakes aanraden. goede klappen en vooral de 25 shots een redelijke prijs.

van Breeschoten zoals hierboven vermeld alleen de DRGN line nemen...de rest vermijden hahah!

Van Wolff zijn er weinig afraders te noemen dus zul je wat filmpjes en effectomschrijvingen moeten kijken en lezen om te zien wat je mooi vind..

Oke heel erg bedankt voor je tips dan kan ik weer verder met me lijstje haha:D

Na grondige inspectie heb ik de volgende toppers gevonden, mijn budget is echter maar 350 euro. welke (van de volgende artikelen) moet ik (volgens jullie) voor dat bedrag kopen:

X53 xplosion - CAFFERATA
X46 Xplosion - CAFFERATA
BROCADE 2 COLOR - cafferata
double brocade king - cafferata
golden wave crackling mine - cafferata
Event Cake 2 - RUBRO
event cake 5 - rubro
4 event - rubro
split descision - rubro
buurtassortimentxxl - rubro
event stage maker -rubro
secret salute - rubro
maximum blast - rubro
grande finale - rubro
fireworks for all - royal fireworks
passion flower - royal fireworks
fantasy - royal fireworks
super scenery - royal fireworks
Thunderking Jumbo Box - Rubro (80 thunderkings)
fusion - zena
hot chains - royal fireworks
fire emblem - royal fireworks
woede - marijn
hoogmoed - marijn

Cafferata is top spul. Brocade 2 Color vind ik een van de gaafste. Je hebt geen Bonfireworks tot je beschikking? Marijn is ook leuk. 4 Events zou ik nogmaals over nadenken. Event Cake 2 ook top.

Dus:
- Brocade 2 Color 50
- Event Cake 2 40
- Buurtass. 90
- Hoogmoed 13

Voor de rest zou ik kiezen uit Double Brocade King, Event Stage Maker, Super Scenery, Hot Chains (of een andere waaier van Royal: Exploding Box bv.), Secret Salute en de Xplosions.

Ik heb hulp nodig!
Ik bestel alleen bij Lesli dit jaar en ik zou graag willen weten wat jullie van mijn lijstje vinden! (Misschien weten jullie betere cakes voor het geld, ik heb sommige cakes namelijk niet live gezien...)

1*Pyropunk 39,95 euro ?
1*Kickstarter 34,95 euro !
1*De Straatbaas 19,95 euro !
1*CNC 18,95 euro ?
1*Pontificaal 17,95 euro !
1*OMG 9,99 euro ?
1*Funkadelic 7,99 euro ?

TOTAAL: 149,73 euro

!: deze cakes komen er sowieso!
?: van deze cakes weet ik het nog niet zeker...

De prijzen zijn van vorig jaar of adviesprijzen, natuurlijk komt er ook nog wat kleins bij: Thunder Kings, Hobbits, enz.

Wil diegene die mijn collectie van dit jaar kan verbeteren mij a.u.b. een pm sturen?

Alvast heel erg bedankt!
Greetz, Rob.

Ok, we hebben vershcillende dealers hier en dan vraag ik maar aan jou wat je voor mij zou maken ;)
Boerenbond is toch best dichtbij hier.
Lijstje max 100 euro fso.
lekker wat sier om te stoken dus niet 2 dingenkes en het is weg xD
jij weet er veel vanaf haha!

ALS IEMAND HULP NODIG HEEFT MET HET MAKEN VAN LIJSTJES VAN LESLI, kun je me gerust aanspreken!

:)

Op dit moment heb ik geen hulp nodig bij het maken van een bestelling.
Wel heb ik wat hulp nodig bij het verhogen van mijn budget.

Dus help Jupilerfreak de winter door.

Stuur nu geld naar Giro: ***

:D

Ik heb hulp nodig!
Ik bestel alleen bij Lesli dit jaar en ik zou graag willen weten wat jullie van mijn lijstje vinden! (Misschien weten jullie betere cakes voor het geld, ik heb sommige cakes namelijk niet live gezien...)

1*Pyropunk 39,95 euro ?
1*Kickstarter 34,95 euro !
1*De Straatbaas 19,95 euro !
1*CNC 18,95 euro ?
1*Pontificaal 17,95 euro !
1*OMG 9,99 euro ?
1*Funkadelic 7,99 euro ?

TOTAAL: 149,73 euro

!: deze cakes komen er sowieso!
?: van deze cakes weet ik het nog niet zeker...

De prijzen zijn van vorig jaar of adviesprijzen, natuurlijk komt er ook nog wat kleins bij: Thunder Kings, Hobbits, enz.

Wil diegene die mijn collectie van dit jaar kan verbeteren mij a.u.b. een pm sturen?

Alvast heel erg bedankt!
Greetz, Rob.

aha, klusje voor leslifan:):shy:

:D

Na grondige inspectie heb ik de volgende toppers gevonden, mijn budget is echter maar 350 euro. welke (van de volgende artikelen) moet ik (volgens jullie) voor dat bedrag kopen:

X53 xplosion - CAFFERATA
X46 Xplosion - CAFFERATA
BROCADE 2 COLOR - cafferata
double brocade king - cafferata
golden wave crackling mine - cafferata
Event Cake 2 - RUBRO
event cake 5 - rubro
4 event - rubro
split descision - rubro
buurtassortimentxxl - rubro
event stage maker -rubro
secret salute - rubro
maximum blast - rubro
grande finale - rubro
fireworks for all - royal fireworks
passion flower - royal fireworks
fantasy - royal fireworks
super scenery - royal fireworks
Thunderking Jumbo Box - Rubro (80 thunderkings)
fusion - zena
hot chains - royal fireworks
fire emblem - royal fireworks
woede - marijn
hoogmoed - marijn

iemand die me kan helpen?..

Iemand die nog een leuk alternatief weet voor: kruitvaatje van GBV?
Kortom ben op zoek naar een leuk budgetpotje :]

EDIT: Ga waarschijnlijk voor de Battle van Dynasty, een goede keus?

Iemand die nog een leuk alternatief weet voor: kruitvaatje van GBV?
Kortom ben op zoek naar een leuk budgetpotje :]

EDIT: Ga waarschijnlijk voor de Battle van Dynasty, een goede keus?

Zeker een goede keus. Dat kruidvaatje stelt niet veel voor, sowieso is GBV niet geweldig vind ik. Dit jaar worden ze hevig overklast door andere importeurs. Ook de prijzen liggen te hoog wat mij betreft. De battle van Dynasty is al enkele jaren een topper. Hij is zeker het geld waard :wink:

1x meterpakket 12,00
1x howling wolf 3,00
1x asorti fontijnen 2,00
1x hawai 17,00
2x cruise rocket 14,00
1x heavy 4 samen met de 4-16 70,00
1x space shooters 38,00
totaal 156 euro maar ik heb alles wel naar boven afgerond

Back
Bovenaan