Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

@mollyman
@PyroDj

tnx, de heavy 3 en hawaii zijn dus wel toppers die ik neem.
en na filmpjes gekeken te hebben van battle en cape town besloten om dan voor de cape town te gaan :)

Ik ben momenteel bezig met mijn lijst en heb nog €50 over, deze €50 wil ik aan bon fireworks besteden.

Dit heb ik al staan:

Bon:
1x treasure island €25,95
1x wodka blue €25,95
1x miracle €16,95
1x Dragon Balls €16,95
1x midnight delight €16,95
1x coconut rain €7,95
1x red coconut €7,95
10x Dragon Thunder €32,50

Welke cakes raden jullie mij nog aan voor €50?

De Weeping Willows en de City Lights waren afgelopen jaar heel erg goed en horen eigenlijk standaard in je bestelling te zitten.
Maar ik zie ook dat je nog geen 500 grammer hebt en dan zou de iets zwaardere pot Outrageous aangevuld met een kleine Dragon Balls ook wel wat kunnen zijn.

De Weeping Willows en de City Lights waren afgelopen jaar heel erg goed en horen eigenlijk standaard in je bestelling te zitten.
Maar ik zie ook dat je nog geen 500 grammer hebt en dan zou de iets zwaardere pot Outrageous aangevuld met een kleine Dragon Balls ook wel wat kunnen zijn.

Outrageous was ik niet super tevreden over. Te kleine boeketten. Ik zag dat Darksoul Earcather nog noemde, is dat dan de goede of slechte batch? Vorig jaar veel slechte reacties over z'n fluit gehoord.

Hallo,

Dit zijn voor mij zekerheidjes:

BON:
-treasure island
-woda blue
-georgeous

Lesli:
-straatbaas

Dragonline:
-brainiac

Ik heb nog zo'n 100 euro te besteden en twijfel over een aantal dingen.

Zo zoek ik een mooie cake voor 0.00 waar ik echt de aandacht mee trek. Ik zit bijvoorbeeld te denken aan de hoogmoed of vette marja. Beiden heb ik nog nooit gehad.

Verder twijfel ik welke producten ik nog zou toevoegen. Deze producten heb ik zelf al op de twijfellijst staan:

-vette marja
-hoogmoed
-midnight delight
-hot chains
-amazing dream
-snow drop
-fast fortune
-heavy 3

Ik zoek dus eigenlijk nog wat goedkopere cakes, en 1 brute cake zoals bijvoorbeeld de hotchains. Iemand suggesties? Kan eigenlijk wel over elke dealer beschikken

1 Fire Flower
1 Magic Tree
1 Silver Tree
1 Space Temple
1 Beautifull Leaves
1 Exploding Box
1 Flying Coal
1 Hot Chains

2 Splitting Comets
1 Spring Flower
3 Treasure Island
2 Crackling Meteors
3 Miracle
2 Midnight Delight
1 Wodka Blue
1 City Lights

Dit jaar werk ik voor het 5e jaar bij een GBV dealer. Het meeste vuurwerk heb ik daarom al gehad en vind ik het tijd voor verandering. Omdat ik echter altijd naar GBV vuurwerk heb gekeken weet ik totaal niet wat mooi vuurwerk is (afgaand op de filmpjes kan je wel een keuze maken, maar persoonljike ervaringen vind ik toch wat belangrijker).

De dealers die bij mij in de buurt zitten zijn:
Zena
Cafferata
Mercurius

Wat zoek ik:
Alleen maar siercakes + pakketje voor in de vooravond.

Budget:
€300 - €350.

Dit jaar werk ik voor het 5e jaar bij een GBV dealer. Het meeste vuurwerk heb ik daarom al gehad en vind ik het tijd voor verandering. Omdat ik echter altijd naar GBV vuurwerk heb gekeken weet ik totaal niet wat mooi vuurwerk is (afgaand op de filmpjes kan je wel een keuze maken, maar persoonljike ervaringen vind ik toch wat belangrijker).

Zena
Cafferata
Mercurius

Wat zoek ik:

Budget:
€300 - €350.

Is nogal lastig zonder jou persoonlijke voorkeur te kennen.
Daarnaast zijn over het algmeen de Zena Cake's vrij prijzig die ik ken en vallen al snel uit een budget van die prijs.
De messiers zijn van Zena denk ik wel een goede optie.
Als je wel houd van 20€+ Cakes moet je maar even ene gil geven dan is er nog wel aardig wat op te noemen. Een Zena cake waar trouwens je oog op gaat vallen zal de Dancing on youre grave zijn, echter vind ik dit een absolute afrader. De Afterglow zelfde prijsegment geen eravring mee maar komt er dit jaar wel!

Cafferata is ook niet echt mijn merk en ook mercurius niet echt all tho zijn dat identieke aan een andere importeur toch? Beetje cross kijken en de mooie cakes heb je binnen no time er zijn er wel 2, die ik vooral vanwege de prijs kwaliteit verhouding iig onder de aandacht wil brengen bij je;

Cafferata;

x50 Xplosion
Blink Fan Vuurwerktoppers

Iets specifieker posten zal een hoop schelen in iedergeval.

Ik zou gaan voor cape town, hawaii en heavy 3.
Dan heb je 5 cakes, waarvan er 2 echte uitblinkers zijn (cape town en hawaii).

Ik prefereer toch echt de battle boven de cape town en ik vind het niet eens close.

Als ik alleen productie filmpjes had gekeken was het lastiger geweest maar de eravring live van Cape town was een desillusie..

Nog steeds een goede pot maar totaal geen representatief productfilmpje! En dan vind ik dat de battle toch wel vrij makkelijk de overhand krijgt.

Is nogal lastig zonder jou persoonlijke voorkeur te kennen.
Daarnaast zijn over het algmeen de Zena Cake's vrij prijzig die ik ken en vallen al snel uit een budget van die prijs.
De messiers zijn van Zena denk ik wel een goede optie.
Als je wel houd van 20€+ Cakes moet je maar even ene gil geven dan is er nog wel aardig wat op te noemen. Een Zena cake waar trouwens je oog op gaat vallen zal de Dancing on youre grave zijn, echter vind ik dit een absolute afrader. De Afterglow zelfde prijsegment geen eravring mee maar komt er dit jaar wel!

Cafferata is ook niet echt mijn merk en ook mercurius niet echt all tho zijn dat identieke aan een andere importeur toch? Beetje cross kijken en de mooie cakes heb je binnen no time er zijn er wel 2, die ik vooral vanwege de prijs kwaliteit verhouding iig onder de aandacht wil brengen bij je;

Cafferata;

x50 Xplosion
Blink Fan Vuurwerktoppers

Iets specifieker posten zal een hoop schelen in iedergeval.

Opzich ben ik niet heel moeilijk qua voorkeur.
De prijs van de potten maakt mij niet heel veel uit. Als het prijs/kwaliteit maar voldoende is. Ik heb liever 1 goede pot dan 3 slechte potten. Een prijs van €20+ maakt mij dan ook niet uit.
Daarnaast hou ik ook niet heel erg van palms (die zitten in teveel potten van GBV, dus totaal op uitgekeken).

In ieder geval alvast bedankt voor je reactie!

Kijk bij Zena dan eens naar de volgende:

Brocade Crown 27,50€ 25sh Super Grote Brocade's.
Golden Willow 27.50€ 25sh Super Grote Willow's.
Fusion 27,50€ 500gr 50Shots divers aardig wat geweld!
Flower Ass. C 36Shots waaier voor 30,00€

Zijn nog meer waiers in deze prijs klasse maar persoonlijk niet zo mijn ding.

Ik raad je aan om eens heel goed te zoeken of je niet toevallig een wolff/bonfire/rubro dealer ergens heb zitten want daar zit toch echt wel het echte werk.

Kijk bij Zena dan eens naar de volgende:

Brocade Crown 27,50€ 25sh Super Grote Brocade's.
Golden Willow 27.50€ 25sh Super Grote Willow's.
Fusion 27,50€ 500gr 50Shots divers aardig wat geweld!
Flower Ass. C 36Shots waaier voor 30,00€

Zijn nog meer waiers in deze prijs klasse maar persoonlijk niet zo mijn ding.

Ik raad je aan om eens heel goed te zoeken of je niet toevallig een wolff/bonfire/rubro dealer ergens heb zitten want daar zit toch echt wel het echte werk.

De Golden willow spreekt me zeker aan! Brocade is ook niet verkeerd nee!
Voorheen zaten er hier in Dordrecht 2 wolff dealers. Helaas is 1 ermee gestopt en de ander is overgegaan op Zena. Rubro had ik ook al naar gekeken (vanwege buurtassortiment) maar zit hier helaas niet in de buurt.

Maar super bedankt voor je hulp!

Ik heb dit jaar een stuk ruimer budget dan vorig jaar (hoeveel laat ik even in het midden), maar helaas heb ik nog niet genoeg om alles te kopen wat ik wil. Vandaar dat ik graag van jullie expertise gebruik maak.

Wat ik graag wil weten is wat van mijn wishlist echte toppers zijn qua prijs/kwaliteit en welke potten van de wishlist echt een duidelijke overlap hebben met elkaar of met al bestelde potten.

Al besteld

Wolff
1x Concerto rosso
1x Stars over Paris
1x Hawaii
1x Super 4-16
2x Heavy 5
1x Battle
1x Cape Town
1x The Cube
2x Spitfire

Lesli
1x Mc Thunder
1x Ex-Girlfriend

Royal
1x Royal Bonsai
1x Fire Emblem
1x Midnight Glory
1x Sensation of Joy
1x Hot Chains

Wishlist

Lesli
Pontificaal
Straatbaas
Vet goed potje
monsterlijk mooi

Bonfire
Midnight delight
Miracle
Treasure Island
Red coconut

Rubro
Panoramic Palms
Flash Banger

Hardix
Glory
Viper
Rush
Atomic

Royal
Big Rose

Zena
Spaced

Wolff
Wild Wild West
Mean Machines
Imperial
Wanted
Daybreak
Air Defence
Fire Surfer
Serious Gold

Vuurwerktotaal
Shootout
Ultimate showdown

Ik heb dit jaar een stuk ruimer budget dan vorig jaar (hoeveel laat ik even in het midden), maar helaas heb ik nog niet genoeg om alles te kopen wat ik wil. Vandaar dat ik graag van jullie expertise gebruik maak.

Wat ik graag wil weten is wat van mijn wishlist echte toppers zijn qua prijs/kwaliteit en welke potten van de wishlist echt een duidelijke overlap hebben met elkaar of met al bestelde potten.

Al besteld

Wolff
1x Hawaii
2x Heavy 5
1x Battle
1x Cape Town

dit zijn wel goeie potten kwa prijs/kwaliteit verhouding (meer ken ik niet echt :p) als ik af ga op straatfilmpje.
dit jaar ook in mijn collectie, en heb geen groot budget dus k ben ook op zoek naar prijs/kwaliteit verhouding, en 2 cake's zitten bij deze 4 :wink:

Ik heb een budget van 500-600 euro en heb de beschikking over Hardix en Cafferata.
Zat zelf te denken aan het volgende:

- Delta Devil (Hardix) 45
- Outblast (Hardix) 45
- Goldstrike (Hardix) 29
- Tiger Claw (Hardix) 40
- 2x Breakout (Hardix) 60
- Aftershock Thunder (Hardix) 45
- Brocade to Color (Cafferata) 50
- Brocade Waterfall (Cafferata) 50
- Brocade Finale (Cafferata) 50
- Brocade to Color (Cafferata) 50
- Colorfull Peony (Cafferata)42,50
- Colorfull Crosette (Cafferata) 50

€556,50

zoals je aan mijn lijst wel ziet: Ik hou van cakes met veel geweld, waarbij je mond even open staat. Ik heb liever een 500-grams cake van showtime dan 4x een 200 gramscake voor de zelfde prijs. Iemand nog suggesties om mijn collectie nog mooier te maken?

Alvast bedankt!

Hallo,

Dit zijn voor mij zekerheidjes:

BON:
-treasure island
-woda blue
-georgeous

Lesli:
-straatbaas

Dragonline:
-brainiac

Ik heb nog zo'n 100 euro te besteden en twijfel over een aantal dingen.

Zo zoek ik een mooie cake voor 0.00 waar ik echt de aandacht mee trek. Ik zit bijvoorbeeld te denken aan de hoogmoed of vette marja. Beiden heb ik nog nooit gehad.

Verder twijfel ik welke producten ik nog zou toevoegen. Deze producten heb ik zelf al op de twijfellijst staan:

-vette marja
-hoogmoed
-midnight delight
-hot chains
-amazing dream
-snow drop
-fast fortune
-heavy 3

Ik zoek dus eigenlijk nog wat goedkopere cakes, en 1 brute cake zoals bijvoorbeeld de hotchains. Iemand suggesties? Kan eigenlijk wel over elke dealer beschikken

Als je om 12 uur de aandacht wil trekken moet je naar mij idee niet beginnen met een vette marja of een hoogmoed, maar dat zijn echt slotstukken (waarbij ik zelf ook nog vind dat de vette marja meer een liefhebbers cake is).

Persoonlijk zal ik altijd zelf (dat doe ik ook altijd) de aandacht trekken met een gilbatterij(en). Dan een midnight delight, daarna fast fortune, hoogmoed, fast fortune, en dan weer hoogmoed. Dan zit je waarschijnlijk al wel aan de 100 euro (als je een beetje gilbatterij koopt).

Al besteld

Wolff
1x Concerto rosso
1x Stars over Paris
1x Hawaii
1x Super 4-16
2x Heavy 5
1x Battle
1x Cape Town
1x The Cube
2x Spitfire

Lesli
1x Mc Thunder
1x Ex-Girlfriend

Royal
1x Royal Bonsai
1x Fire Emblem
1x Midnight Glory
1x Sensation of Joy
1x Hot Chains

Wishlist

Lesli
Pontificaal
Straatbaas
Vet goed potje
monsterlijk mooi

Bonfire
Midnight delight
Miracle
Treasure Island
Red coconut

Rubro
Panoramic Palms
Flash Banger

Hardix
Glory
Viper
Rush
Atomic

Royal
Big Rose

Zena
Spaced

Wolff
Wild Wild West
Mean Machines
Imperial
Wanted
Daybreak
Air Defence
Fire Surfer
Serious Gold

Vuurwerktotaal
Shootout
Ultimate showdown

Ondertussen Mean Machines laten vallen, omdat ik deze een stuk zwakker vind dan de Straatbaas. Maar voor de rest hoor ik graag jullie mening.

Ondertussen Mean Machines laten vallen, omdat ik deze een stuk zwakker vind dan de Straatbaas. Maar voor de rest hoor ik graag jullie mening.

Midnight Delight en Treasure Island zijn echte toppers. Deze sowieso nemen. Ultimate Showdown vind ik echt een super pot. Jammer dat ik die zelf niet kan scoren. Dus die zou ik er ook bij nemen. Wolff heeft ook altijd leuke producten. Wild Wild West is leuk voor in de vooravond. Daybreak met het mooie spinner effect waar je ook Fire Emblem al van hebt. Hier kan je dus een keuze maken. Of nog een spinner cake of toch iets anders.

Zena Spaced heb ik zelf niet gehad maar hoor ik vooral negatieve reacties op. Je zou kunnen kijken of je Light Year kunt krijgen (Zena). De beste pijlen zijn echter de Killing Arrows van Wolff. Imperial zijn ook aardig. Grote boeketten maar niet erg vol of kleurrijk. Air Defence heb ik een aantal jaar in m'n collectie gehad. Altijd wel tevreden over, leuke cake voor erbij. Andere collecties niet gehad.

Zena
Cafferata
Mercurius

Wat zoek ik:

Budget:
€300 - €350.

Golden Willow + Brocade Crown (25 euro p/st)horen er standaard bij vind ik en die Messiers (12 + bonus voor 132 euro) + Thunderking (15 euro) doen het ook altijd leuk.
Dan heb je nog de goedkoop geprijsde 500 grammer Fusion Box (25-30 euro) en de Big Messier voor 40 euro.
Aanrader vind ik ook die Light Year pijlen (10x40 gram voor 30 euro).
De Thunder King XXL en de Thundering Heaven zijn beide 50 euro p/st.
Verder hebben ze nog een aantal mooie 500 grammers maar de prijzen schieten dan in 1 keer flink omhoog! (bijvoorbeeld Beautiful Burnout en de Joyrider voor 90 euro)
Zena is best prijzig maar hebben elk jaar van die aanbiedingen waarbij ze een aantal cakes bij elkaar verkopen voor een voordeligere prijs en/of gratis vuurwerk extra geven.
Zo heb je het Kenner pakket voor 75 euro of het complete Messier pakket/Palm pakket met gratis cake.
Cosmopolitan pakket (9 cakes)was 155 euro.
Voor 300-350 euro kun je dan best enkele van die pakketten kopen (bijvoorbeeld Kenner + Messier samen voor 207 euro) met die Light Year pijlen (30 euro), wat losse cakes en eventueel het Stook pakketje.
Tegenvallers vond ik zelf trouwens de Dancing On Your Grave en Exponential knalcakes die er op de filmpjes veel beter uitzien dan in werkelijkheid.

Ik heb jullie hulp nodig, ik zit €275,- euro over mijn budget, van €500,- euro. Dus dat is veel te veel begrijpen jullie wel.

Mijn twijfels gaan naar de volgende producten:
6 - 19 assortiment - Wolff: Ik vind de prijs erg hoog, zeker omdat ik dit pakket vergelijk met het Buurtassortiment van Rubro, welke zouden jullie kiezen, ook naar de prijs gekeken.

Tears of Beauty - Royal: Een waardevolle toevoeging aan de collectie naast de Silver Salute (Wolff) en de Blue Thunder (Royal), of kan ik hem van mijn lijstje halen?

Best of Seven Rows - Pro-Line: ik twijfel over deze waaier, is hij de €50,- euro waard? Of kan ik beter de Dubble Brocade King van Cafferata van mijn lijst halen?

Alvast bedankt. :)

Ik denk dat je alles bij Orthen haalt neem ik aan?
Pro line zit niet meer in het assortiment zei Marchel, dus die kan je dan al wegstrepen.
Buurtassortiment vind ik meer eentonig qua effecten maar heeft een goede prijs, toch zou ik meer nijgen naar de 6-19:wink:

Back
Bovenaan