Hulp nodig bij het maken van een bestelling ?

1x meterpakket 12,00
1x howling wolf 3,00
1x asorti fontijnen 2,00
1x hawai 17,00
2x cruise rocket 14,00
1x heavy 4 samen met de 4-16 70,00
1x space shooters 38,00
totaal 156 euro maar ik heb alles wel naar boven afgerond

Kijk zo'n lijstje heb ik wat aan!
Ja zo iets dacht ik dus ook. alleen dan denk ik dat ik hawai verander door 2 andere potjes of een andere pot. En Space Shooters is een HEERLIJKE bak, alleen als je onderin had gekeken zie je dat ik hem gratis krijg boven de 120, daarom moet het minstens 120 zijn.
Ik denk dat ik dan heavy one neem ofso?
Kan je het dan even aanpassen?

Ja zo iets dacht ik dus ook. alleen dan denk ik dat ik hawai verander door 2 andere potjes of een andere pot. En Space Shooters is een HEERLIJKE bak, alleen als je onderin had gekeken zie je dat ik hem gratis krijg boven de 120, daarom moet het minstens 120 zijn.

dan zou ik de rocking fire erbij nemen als dikste pot van je bestelling zeg maar. je zou natuurlijk ook de uitdaging aan kunnen gaan om wat door te lonten voor dat geld:)
bijvoorbeeld:
1x howling wolf 3,00
1x miracle 11,00
1x battle 14,00
1x silver salute 23,00

Hallo,
Kan iemand mij ook helpen?
Ik wil maximaal 120euro uitgeven bij schuurmans.
Daarvoor wil ik veel hebben om de dag mee door te komen.
en voor in de avond wat.
Ik wil genoeg te knallen hebben want sta bijna de hele dag te stoken.
en ook sier.
Ik hou vooral van pijlen..
En wil er dan ook veel van hebben.
Ik heb maar 120 euro en weet het het is niet veel.
Kan iemand helpen?

greetz

Voor Heavy One zijn er zat goede vervangers! Ik ben er zeker geen fan van (Heavy One).

Hallo,
Kan iemand mij ook helpen?
Ik wil maximaal 120euro uitgeven bij schuurmans.
Daarvoor wil ik veel hebben om de dag mee door te komen.
en voor in de avond wat.
Ik wil genoeg te knallen hebben want sta bijna de hele dag te stoken.
en ook sier.
Ik hou vooral van pijlen..
En wil er dan ook veel van hebben.
Ik heb maar 120 euro en weet het het is niet veel.
Kan iemand helpen?

greetz

Moet het per sé Schuurmans zijn? :shy: Heb je de beschikking over andere winkels en merken?

Het kleine spul wat je zo graag wilt, kun je denk ik zelf wel bepalen. Is maar net hoeveel rotjes, babypijltjes, single shots, romeinse kaarsen en grondbloemen je wilt. En in welke verhouding.
Pijlen vallen bij Schuurmans vies tegen. Extreem hoog geprijsd.
De Shogun collectie lijkt mij wat beter dan de Diamond collection. Mocht je de keuze hebben qua siervuurwerk, ga dan voor Shogun.

@ DarkSoul
Het kan ook bij vuurwerktotaal
(Vuurwerkland Appingedam)
Wil veel en toch mooie sierpijlen hebben...
Een idee?

PS. Bedankt voor je reactie

1x meterpakket 12,00
1x howling wolf 3,00
1x asorti fontijnen 2,00
1x hawai 17,00
2x cruise rocket 14,00
1x heavy 4 samen met de 4-16 70,00
1x space shooters 38,00
totaal 156 euro maar ik heb alles wel naar boven afgerond

1x Heavy 4 + Super 4-16 70,00 (met bon)
1x Cape Town 13,50
1x Battle 14,20
1x Fire Surfer 20,50
1x Fire Emblem 19,95
1x Meterpakket 11,95 (met bon)
1x gratis Space Shooters twv. 38,00 (bij aankoop boven 120 euro)
Is bij elkaar 150,10 maar als je 2,45 euro meer hebt kun je in plaats van de Fire Surfer ook de Silver Salute nemen.
Dan wordt het samen 152,55 euro.

Ik ben dus op zoek naar een lijstje van MAX 150 euro, ik vraag verschillende dealers, vergelijk de lijstjes en kijk welke ik zijn geld het meeste waard vind.
Dus mijn vraag is: Maak maar een lijstje met wat sierwerk voor 150 euro van deze site : http://www.vuurwerkhelmond.nl/pdf/vuurwerkfolder.pdf

sorry deze dus...
1x Heavy 4 + Super 4-16 70,00 (met bon)
1x Cape Town 13,50
1x Battle 14,20
1x Fire Surfer 20,50
1x Fire Emblem 19,95
1x Meterpakket 11,95 (met bon)
1x gratis Space Shooters twv. 38,00 (bij aankoop boven 120 euro)
Is bij elkaar 150,10 maar als je 2,45 euro meer hebt kun je in plaats van de Fire Surfer ook de Silver Salute nemen.
Dan wordt het samen 152,55 euro.

Ik zoek nog een cake met een hoog tempo die tails/pearls in z-shape schiet.
Net als de Super 500 van Wolff, en de Ram van Marijn. Helaas vind ik de Super 500 niet de moeite waard door de hoge prijs, en kan ik (nog) niet aan Marijn producten komen hier in de omgeving.

Mijn vraag dus, zijn er meer producten op de Nederlandse markt met dit soort effect?

Net als de Super 500 van Wolff, en de Ram van Marijn. Helaas vind ik de Super 500 niet de moeite waard door de hoge prijs, en kan ik (nog) niet aan Marijn producten komen hier in de omgeving.

Mijn vraag dus, zijn er meer producten op de Nederlandse markt met dit soort effect?

Beautiful Burnout van zena

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Kwintos bedankt voor de hulp, echter betaal ik voor de Super 500 met korting zo'n €65,- euro. Dat vind ik net teveel van het goede omdat de salvo's na de tails het voor mij verpesten.

Bij de Beautiful Burnout is dat inderdaad niet zo, alleen moet ik er ook bijna €90,- euro voor neerleggen. Dat is voor mij geen optie.

Had er misschien bij moeten zeggen dan €50,- euro mijn maximum is, er is geen Marijn dealer in de buurt van 's-Hertogenbosch zover ik weet.

Weco - Wiper? Is stuk goedkoper, maar misschien minder spectaculair. Maar voldoet wel aan je wensen.

Ik heb een advies voor je; Knalkoning in Oss! :wink:
Nieuwe dealer van Marijn dit jaar. Oss is wel te fietsen, toch?

ik wil ook wel wat advies voor siervuurwerk en 1 knalpot (mcthunder enz)

totaal kan ik 75 - 175 besteden , bedrag ligt niet vast

vuurwerk dealers in de buurt

- vuurwerkplanet ( geen welkoop/boerenbond)
- vuurwerktotaal
- (eventueel royal fireworks)
- (eventueel broekhoff als het echt mooi is , meestal is het duurder en minder mooi dan lesli)

Laatst bewerkt:
ik wil ook wel wat advies voor siervuurwerk en 1 knalpot (mcthunder enz)

totaal kan ik 75 - 175 besteden , bedrag ligt niet vast

vuurwerk dealers in de buurt

- vuurwerkplanet ( geen welkoop/boerenbond)
- vuurwerktotaal
- (eventueel royal fireworks)
- (eventueel broekhoff als het echt mooi is , meestal is het duurder en minder mooi dan lesli)

Lesli:

1x OMG €9,99
1x funcadelic €7,99
1X Hybrid €17,99
subtotaal: €35,97

Vuurwerktotaal:

1x blue spider €12,50
1x Fusion €25,00
1x cake 16 shots ass €11,00
1x crackling sky €3,95
1x choeet shocks €10,00

subtotaal: €62,45

Totaal: €98,45

Ben nog opzoek naar een goede cake die maximaal gevuld is per tube met als effect glitter/strobe/peony.
Zie door de bomen het bos niet meer en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Het is de bedoeling dat ik ze ga doorlonten en hier een 80/100schots blokje van ga maken.
Alvast bedankt :)

Iemand die mij een leuk lijstje wil maken.
+/- €200
Welke winkels Aldi-Süd, Lidl Rewe.
Veel cakes 1 of 2 pijlenpakketten. Klein pakket met kleinspul ofzo. Beetje vanalles wat.
Hoop dat iemand een leuk lijstje maakt!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan