Hardstyle Box

Dit ding is geniaal:D En die cake met die blinkers inderdaad, wat een boeketten. Hieronder mijn filmpje van deze topper.

Als ik dit filmpje nog eens goed bekijk dan is de spreiding en vulling van de boeketten wel erg onrealistisch groot. Lijkt gewoon wel een profshow. :shocked:

Wellicht dat de CT toch de enige is die het gezegde 'te mooi om waar te zijn' heeft gelogenstraft.

Toch vind ik dat in de demo film waar iedereen zo ongerust over werd, het duidelijk te zien is dat er een stuk naar rechts een andere cake afgaat die zo enorm begint te ploppen.. Ik heb er nog wel vertrouwen in, de eerste schoten van de eerste cake waren nog best prima

Dit is nu zo leuk aan de vuurwerkindustrie.

Niemand importeert rommel uit twijfelachtige fabriekjes.

De producten zijn vochtig, het grote toverwoordje bij alle importeurs.

ik zou me er niet zo zwaar aan tillen betreft het vocht van de producten gewoon direct na het afhalen 3 dagen op kamer tempratuur laten drogen en dan is er niks aan het handje

Zijn er veel die de Hardstyle-box in gaan ruilen voor een andere box bij hun dealer?
Ik heb de mogelijkheid maar twijfel toch sterk. Ga je voor zekerheid met een andere box of neem ik de gok.....

Zijn er veel die de Hardstyle-box in gaan ruilen voor een andere box bij hun dealer?
Ik heb de mogelijkheid maar twijfel toch sterk. Ga je voor zekerheid met een andere box of neem ik de gok.....

Ik ruil hem in... de hardstyle moest de mooiste bak van de avond zijn. Dat wordt nu de 6 elements. Als ie goed blijkt te zijn haal ik hem volgend jaar alsnog :)

Ik ruil hem in... de hardstyle moest de mooiste bak van de avond zijn. Dat wordt nu de 6 elements. Als ie goed blijkt te zijn haal ik hem volgend jaar alsnog :)

Met dan weer t risico dat de nieuwe batch weer is aangepast.. Daar baal ik wel van hoor, met vuurwerk heb je bijna nooit zekerheid haha

Ik heb er de volle vertrouwen in dat het een topper word!! Hoe open en netjes Vuurwerktotaal me de laatste tijd heeft geholpen was echt top!! Ga er daarom ook vanuit dat het helemaal goed gaat komen!!

Eerst zien dan geloven, ik ben van nature zeer kritisch, en na de gigantische tegenvaller van de laatste demo kan ik het niet helpen dat ik me een beetje zorgen maak of ik die 300 eu wel goed heb besteed. Heb het al vaker meegemaakt dat de cakes die ik in handen kreeg niet eens in de buurt kwamen als wat er op de demo getoond werd.

We zullen het op 1 januari wel zien mannen, mocht deze echt zo goed zijn als op de eerste filmpjes te zien was dan verdient vuurwerktotaal een dikke pluim, maar als hij net zo gaat als op de laatste demo dan hebben ze wel iets uit te leggen, of eigenlijk hebben die chinezen dan iets uit te leggen :wink:

En als deze tegen gaat vallen heb ik altijd nog 2 kartonnen ES 2.0 achter de hand om het goed te maken.

Maarja, die onzekerheid of de hardstyle box mooi word of niet houd het wel spannend :D

:bye:

Heb deze geannuleerd. Jullie mogen wel de Sjaak zijn mocht dat ding niet presteren, weg hoop geld, mij iig niet gezien. En blijkt deze toch goed te doen, koop ik 'm volgend jaar wel.

Ik heb er de volle vertrouwen in dat het een topper word!! Hoe open en netjes Vuurwerktotaal me de laatste tijd heeft geholpen was echt top!! Ga er daarom ook vanuit dat het helemaal goed gaat komen!!

Ik ben het met je eens.
Deze specifieke bak heb ik dit jaar niet, maar ik bestel al zo'n 7 jaar vuurwerk bij VWT en naast de altijd geboden prettige service is het vuurwerk me echt nog nooit tegengevallen. Het enige wat me in al die jaren is overkomen was een cake die niet aan ging bij de hoofdlont. Reservelont aangestoken, probleem weg.

Tja, ik zie het probleem ook niet. Ik ben (zoals je aan mijn profielfoto ziet) een echte Vuurwerktotaal fan!! Vuurwerktotaal heeft mij ook nog nooit teleurgesteld! Maar blijkbaar hebben de meesten er minder vertrouwen in.

don`t believe the hype... is al jarenlang een mooie amerikaanse uitdrukking.
ik denk dat waarheid er tussenin zit, een demo kan een handgemaakte productie zijn door de pyrotechni..
en is daardoor super en de productie kan inderdaad tegenvallen door vocht, net een maandag ochtend versie enz enz.
alles is mogelijk maar dat mensen onrustig worden van dit soort beelden begrijp ik ook.

Vocht, maandagmorgen, wind, afstand.

Deze box presteert gewoon niet goed, punt uit. Ik heb deze met veel moeite ook geannuleerd.

Vocht, maandagmorgen, wind, afstand.

Deze box presteert gewoon niet goed, punt uit. Ik heb deze met veel moeite ook geannuleerd.

Op basis van 1 demo is dat de eindconclusie?

Ik hoop echt voor alle mensen die hem houden dat het een dikke bak is - op basis van 1 demo met z'n allen massaal annuleren, als er 1 schaap....

Back
Bovenaan