Fireworkfreakz19
VWC lid
Ik ga hem dinsdag gewoon ophalen ben zo benieuwd naar deze box in de straat!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op basis van 1 demo is dat de eindconclusie?
Ik hoop echt voor alle mensen die hem houden dat het een dikke bak is - op basis van 1 demo met z'n allen massaal annuleren, als er 1 schaap....
Op basis van 1 demo is dat de eindconclusie?
Ik hoop echt voor alle mensen die hem houden dat het een dikke bak is - op basis van 1 demo met z'n allen massaal annuleren, als er 1 schaap....
Andere boxen van VWT zien er ook slecht uit. Ik heb dit soort situaties vaker meegemaakt door de jaren heen. Een paar mensen blijven altijd positief en zeggen dat het wel mee zal vallen. Productie is gewoon slecht. Mocht 'ie in de straat toch zo presteren als de China film eet ik mijn schoen op.
Ach, misschien heeft die gozer wel slapeloze nachten om die centen die hij heeft besteed; weet jij veel. Als hij wil cancellen, dan mag dat gewoon.![]()
Double gold en vervanger van de zena cakebox zagen er wel heel goed uit?
Vervanger Zena cakebox (HFF cakebox) ook niet goed naar mijn mening. Redelijk wat plop boekketjes. Zena cakebox 2015 versie heeft grotere boeketten en een betere burst. Met eigen ogen mogen aanschouwen.
Double gold box was redelijk goed vond ik, ook zelf gezien op demo.
Caliber box naast slechte boeketten ook compleet andere effecten trouwens.
Antwoord Valk:
Gisteren is deze ook nog geschoten de box is gewoon top.
Heb vandaag tel contact gehad met vwt
Rene
Welke demo is dit geweest? kan hier niks van vinden :(
Excuses dat wist ik niet!
Geen probleem.
De HFF cakebox en Colour Change heb ik ook besteld en niet geannuleerd. Al zegt mijn gevoel dat ik het beter wel had kunnen doen, maar ik heb de mogelijkheid er niet meer toe.
En nu weer ontopic over de Hardstyle box.
don`t believe the hype... is al jarenlang een mooie amerikaanse uitdrukking.
ik denk dat waarheid er tussenin zit, een demo kan een handgemaakte productie zijn door de pyrotechni..
en is daardoor super en de productie kan inderdaad tegenvallen door vocht, net een maandag ochtend versie enz enz.
alles is mogelijk maar dat mensen onrustig worden van dit soort beelden begrijp ik ook.