Hardstyle Box

Denk dat dit een winkelier is die met de beste wil van de wereld VWT heeft gebeld, en daar heeft men laconiek gereageerd.
Hij verkoopt toch wel of is nou goed is of niet, dus wat maakt hun dat uit.

Als iemand hem nou morgen ophaalt en dan meteen de 29e afsteekt en filmt? Dan kan de rest daarop baseren of ze hem nog gaan kopen!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Laatst bewerkt:
Ik hoop van harte dat het goed komt en dat dit alsnog een machtig mooie box mag worden! Ikzelf doe een beroep op mijn geduld en wacht gewoon een jaartje!

Ik ga m ook ophalen bij Valk, ben benieuwd naar de het moment dat de eerste geschoten eruit komen, dan is het erop of eronder.. Zal vast goed komen :) Het publiek is gelukkig een stuk sneller tevreden dan ik dus dat zit sowieso wel snor haha :D

Yes ook deze is droog, alleen wel erg lastig door te lonten als je zelf geen quickmatch hebt.
Het is de Legendary 112s, de waaiers zitten ook nog eens verkeerd in de doos eigenlijk..

Alle boxen voelen droog en zien er goed uit, onder andere salvo box, fairy tail assortimenten. knalpot etc... niks mee aan de hand.

Ik zag ernaast een cakebox van royal staan..

Ook kurkdroog?

Yes ook deze is droog, alleen wel erg lastig door te lonten als je zelf geen quickmatch hebt.
Het is de Legendary 112s, de waaiers zitten ook nog eens verkeerd in de doos eigenlijk..

Alle boxen voelen droog en zien er goed uit, onder andere salvo box, fairy tail assortimenten. knalpot etc... niks mee aan de hand.

Zou he mischien een foto in het topic van de 112 kunne plaatsen.. kan ik alvast al een beetje beginnen met puzzelen want ik heb geen quickmatch

Zojuist opgehaald, hij voelt inderdaad vochtig aan.
Bij thuiskomst uit de dozen gehaald en los van elkaar op de vloer(verwarming) gezet. Wij krijgen het niet koud de komende dagen!
Overigens liet de verkoper van vuurwerkland-Steenbergen mij een kort filmpje zien van de hardstyle die hij toegestuurd had gekregen van vwt.
Het was een filmpje van de hardstyle die vwt gister (dus waarschijnlijk eergisteren) zelf heeft getest, wat denk je?!
Ik werd er vrolijk van! Maar een fractie kleinere boeketten dan de eerste zogenaamde 'sample' filmpjes. De boeketten bleven lang hangen en de blinkers mooi breed.

Ik heb een top afsluiting voor mijn jaarlijkse feestje!

Zojuist opgehaald, hij voelt inderdaad vochtig aan.
Bij thuiskomst uit de dozen gehaald en los van elkaar op de vloer(verwarming) gezet. Wij krijgen het niet koud de komende dagen!
Overigens liet de verkoper van vuurwerkland-Steenbergen mij een kort filmpje zien van de hardstyle die hij toegestuurd had gekregen van vwt.
Het was een filmpje van de hardstyle die vwt gister (dus waarschijnlijk eergisteren) zelf heeft getest, wat denk je?!
Ik werd er vrolijk van! Maar een fractie kleinere boeketten dan de eerste zogenaamde 'sample' filmpjes. De boeketten bleven lang hangen en de blinkers mooi breed.

Ik heb een top afsluiting voor mijn jaarlijkse feestje!

Bij mij hetzelfde. Vannacht ook de Hardstyle opgehaald en toen ik de kooi en alles losmaakte voelde hij vochtig aan. Ik heb alle cakes eruit gehaald en op de verwarming gelegd.

Back
Bovenaan