Hardstyle Box

Wie snapt het nou niet? Lees jij wel eens terug? Bijna iedereen zegt hier niet het product van de Huisman demo te verwachten, maar zo floppen als de afgelopen demo?

Nou het waren een heel dotje mensen die heel de tijd VuurwerkTotaal bij voorbaat zaten op te hemelen, dat zij er om bekend stonden dat de samples altijd overeen kwamen met de productie. Toen ik in de Color Change topic zei dat het nog wel eens wat minder kan zijn in het echt, waren er gelijk een hoop op hun pikkie getrapt. Ik dacht al die tijd al dat het niet zo zou zijn met de productie, maar was uiteindelijk toch omgepraat door de demo bij Huisman. Als je logisch nadenkt kon het ook gewoon niet waar zijn, de spreiding en burst van de Cruel Traction en dan nog 3 x zo gevuld... Ik ben dan nu benieuwd of de Color Change ook een sample was of niet. En welke producten er nog meer gaan volgen...

@Gizmo75, bedankt voor je reactie! Ik vind dat je heel professioneel reageert.

Nou het waren een heel dotje mensen die heel de tijd VuurwerkTotaal bij voorbaat zaten op te hemelen, dat zij er om bekend stonden dat de samples altijd overeen kwamen met de productie. Toen ik in de Color Change topic zei dat het nog wel eens wat minder kan zijn in het echt, waren er gelijk een hoop op hun pikkie getrapt. Ik dacht al die tijd al dat het niet zo zou zijn met de productie, maar was uiteindelijk toch omgepraat door de demo bij Huisman. Als je logisch nadenkt kon het ook gewoon niet waar zijn, de spreiding en burst van de Cruel Traction en dan nog 3 x zo gevuld... Ik ben dan nu benieuwd of de Color Change ook een sample was of niet. En welke producten er nog meer gaan volgen...

@Gizmo75, bedankt voor je reactie! Ik vind dat je heel professioneel reageert.

Colour Change was idd ook sample, die komen met de gangsterbox etc eerdaags binnen.
Wat ik nog wel wil zeggen is dat niet iedere sample een opvoerproduct is. Dat maakt het ook zo moeilijk allemaal.

Colour Change was idd ook sample, die komen met de gangsterbox etc eerdaags binnen.
Wat ik nog wel wil zeggen is dat niet iedere sample een opvoerproduct is. Dat maakt het ook zo moeilijk allemaal.

oeps... Jammer hoor want ik was er juist zo enthousiast over na de demo! Maar je hebt zeker gelijk, alleen in de vuurwerkwereld is dit wel vaak het geval en zeker bij consumenten vuurwerk.

Wat een drukte aan de hand van één demo film. Haal hem op, zet hem lekker naast de kachel, zodat hij goed kan drogen, en wie weet valt het allemaal harstikke mee. Dat je niet gaat krijgen wat destijds op de winkeliersdemo is geschoten was bij voorbaat natuurlijk al vrij duidelijk.

Hi Paul, in de laatste weken van het jaar heb ik (helaas) zeer weinig tijd om net zoveel tijd door te brengen op de fora als de rest van het jaar. Dat lijkt me logisch, we verspijkeren hier enorme ladingen dag- en nachturen om ervoor te zorgen dat we jullie vuurwerk straks mee kunnen geven! Ik werd nu even door iemand getipt dat wij erop aan werden gesproken dat we niet reageerden en dat vind ik uiteraard vervelend dat dit zo ervaren wordt. Ik heb dus niet eerder gezien dat er om een reactie werd gevraagd.

Ik heb nu ook nog niet alles terug kunnen lezen en tot begin januari blijft dat ook lastig. Wel hebben wij nu net ook het filmpje van de demo van gisteravond (of eergister?) gezien en wij zetten daar natuurlijk ook onze vraagtekens bij. Inmiddels hebben ook wij Vuurwerktotaal gevraagd naar een reactie en hopelijk krijgen wij die snel.

Over onze demo: wij hebben het overgrote deel van onze demo-artikelen door de leveranciers aangeleverd gekregen, veelal vooruitlopend op de levering van onze bunkervoorraad omdat we die vooral deze week en een plukje vorige week binnen krijgen en hebben gekregen. Hierbij gaan we er natuurlijk vanuit dat we demo-spullen krijgen die overeenkomen met datgene wat we jullie straks meegeven want wat hebben we er anders aan om het te schieten? Wij blijven daarbij natuurlijk wel afhankelijk van de importeurs.

Hopelijk horen we óf hier óf via Vuurwerktotaal snel meer! Als ze rechtstreeks met ons contact opnemen zal ik uiteraard vragen om ook even hier te reageren.

Bedankt Erwin voor deze reactie - Een specifieke vraag aan je heb ik niet direct gezien (maar lees ook niet elke post ;)), maar ik weet dat je normaliter alle onderwerpen snel en integer afhandelt, waarvan nu wederom akte! Aangezien er redelijk wat gespeculeerd werd obv jullie demo, had ik gehoopt een dergelijke reactie te mogen zien, maar snap goed dat het nu spitsroede lopen is ;)

Nogmaals bedankt voor je reactie - hopelijk is hiermee een einde aan de speculaties.

Succes met de verkoop!

Let maar op. Deze bak is gewoon een topper. Afgaan op 1 filmpje ga ik niet. Sommige filmpjes is Immortal Gold ook niet best, maar wat een bak zeg. Hardstyle box is gewoon een bak met goede 500gram cakes.

Ik ga hier ook vanuit. Glas is half vol. Daarnaast sta je er dichter op in de straat en wordt het gewoon genieten. Kan er niets aan veranderen en kan me er ook niet druk om maken.

Gloeiende, dat ziet er niet goed uit op het laatste demo filmpje. Mag hopen dat hij op oudejaarsavond toch wel wat beter presteerd. Anders wordt de topper van de avond de flopper van de avond :p

Ik kan me er niet druk over maken en zoals the mighty one zegt, in de straat sta je er veel dichter op. Daarbij ga ook ik niet speculeren afgaande van 1 demo filmpje.
Als de daadwerkelijke productie 90% van de productfilm is....sta ik om 00.00 gewoon te stuiteren door de straat..

Ik ga ook gewoon nog voor mn Hardstyle box.
Niet voor niks is Vuurwerktotaal een aantal jaar importeur van het jaar.
Dus een stukje vertrouwen mag ook wel denk ik zo.
Lijkt me niet handig om opeens boxen uit te gaan leveren die presteren als een budgetbox ipv een kwaliteitsbox.
De hype over deze bak is te groot voor vuurwerktotaal om hun naam hiermee te grabbel te gooien.
Ik heb er vertrouwen in :)

Huh, maar de Cruel Traction presteerde toch gewoon op alle demo's en ook in het echt? Wat bedoel je hiermee dan te zeggen?

Klopt en dat is wat mij ook een beetje zorgen baart tov deze. De CT was vanaf het begin top en bleef bij alle demo's top, terwijl we hier een geweldige achteruitgang zien.

Beste shinji

Ik zal je even uit je droom helpen. Er is hier namelijk sprake van een overeenkomst. Mensen op dit forum zijn de kopers van een product en er zijn verkopende partijen. Of het nu om auto's gaat of camera's, kleren of vuurwerk dat maakt niets uit. Het zijn producten die verkocht worden onder het Nederlandse consimentenrecht. Een overeenkomst die is gesloten onder invloed van misleiding, kan dwaling inhouden indien:

De andere partij iets foutiefs heeft verteld (al dan niet opzettelijk) én zij niet mocht aannemen dat die inlichting juist de reden was dat de overeenkomst werd gesloten;De andere partij wist (of hoorde te weten) dat hij iets zou moeten vertellen, maar dat niet heeft gedaan;Beide partijen van de verkeerde veronderstelling uit zijn gegaan. In dat geval had de andere (misleidende) partij tevens moeten begrijpen dat er geen overeenkomst was gesloten als de juiste informatie bekend was geweest.

Ten slotte moet de onjuiste voorstelling van zaken ervoor hebben gezorgd dat de overeenkomst is gesloten,
In dit geval is er sprake van een onrechtmatige daad waarbij er (bewust) een verkeerde voorstelling gemaakt is van het product. Je laat immers iets zien wat de consument feitelijk niet zelf krijgt maar wel denkt te consumeren. Kortom kan voor iedereen die zijn box wil ruilen op basis van deze onrechtmatige daad kan gewoon naar de winkel terug gaan. Dit is wettelijk bepaald.

Succes allemaal eb een fijn uiteinde.

Nogmaals, iedereen wordt zenuwachtig van een halfbakken filmpje van een product wat net uit de container gehaald is. Denk toch eens na voordat je begint te orakelen.

Dat is inderdaad zo, overhaast winkeliers mailen op basis van 1 film is niet echt oké natuurlijk. De omstandigheden van de box waren ook vrij slecht, natter kan ie niet waarschijnlijk.
Hoe dan ook, het zij zo, we zullen het zien, hopelijk blaft ie als een malle in de straat en anders merken we het wel...

Dat is inderdaad zo, overhaast winkeliers mailen op basis van 1 film is niet echt oké natuurlijk. De omstandigheden van de box waren ook vrij slecht, natter kan ie niet waarschijnlijk.
Hoe dan ook, het zij zo, we zullen het zien, hopelijk blaft ie als een malle in de straat en anders merken we het wel...

Dat is niet oké, omdat?

Probeer je hiermee aan te geven dat VWT ook heeft gedwaald als deze doos slecht presteert?

Ik ben namelijk wel benieuwd naar het proces op het moment dat zowel de Nederlandse consument als de vuurwerkimporteur beide hebben gedwaald. Kunnen ze dan de Chinese fabrikant voor aansprakelijk houden voor dit geintje? Dit alles ook in verband met de onderzoeksplicht die aan de zijde van de afnemer ligt. En tevens de complexe bewijslast dat je een flutbox in handen hebt, terwijl je deze nog niet in de fik hebt gestoken. Er staat mij iets bij dat je geen beroep kan doen op dwaling (om een overeenkomst te vernietigen) wanneer er sprake is van een toekomstige omstandigheid.

Vragen, vragen, vragen...

Back
Bovenaan