Hardstyle Box

Er valt wel vaker iets tegen op een demo welke later goed blijkt te zijn, beste voorbeeld is nog wel de Garden of Eden van Royal, die werd per week dat ie droog stond, beter op de demo's.

Hij is niet volledig afgegaan, lijkt veel vocht in te zitten enzo. Tuurlijk schrik je, ik ben er ook niet blij mee, maar misschien is het loos alarm en hebben al die winkeliers nu vele klanten die willen ruilen op basis van een film die niet representatief is voor de volledige box.

Er valt wel vaker iets tegen op een demo welke later goed blijkt te zijn, beste voorbeeld is nog wel de Garden of Eden van Royal, die werd per week dat ie droog stond, beter op de demo's.

Hij is niet volledig afgegaan, lijkt veel vocht in te zitten enzo. Tuurlijk schrik je, ik ben er ook niet blij mee, maar misschien is het loos alarm en hebben al die winkeliers nu vele klanten die willen ruilen op basis van een film die niet representatief is voor de volledige box.

Ik ben het met je eens, maat men heeft naar mijn idee het volle recht te wisselen. Vooral vanwege de prijs.

ja met de week dat ie droog stond.. over 7 dagen moet de hardstyle er staan.
Dan vind ik het nog de fout van vuurwerktotaal dan moet je zorgen dat artikelen eerder aankomen.

En dat ook het gaat niet om 2 tienesies

Wordt eerlijk gezegd een beetje moe van die mensen die zeggen dat het allemaal met vocht te maken heeft... Het zal misschien 1 van de factoren zijn maar je gaat mij niet vertellen dat wat vocht zoveel impact heeft daarop. Ik hoop dat deze box het gewoon goed doet alleen momenteel heb ik er weinig vertrouwen in. En het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. We kunnen de importeurs wel gaan verdedigen maar als dit met vocht te maken heeft dan verschepen ze het toch maar lekker wat eerder? Je laat iets zien (china filmpje) en dat verwacht de consument. Als je dit op een demo voorgeschoteld krijgt dan vind ik dat je best mag klagen... Gaat immers wel om 160 euro...

Gewoon deze filmen met o en n. Als het echt zo slecht is ga ik echt wel een compensatie vragen bij vwt. Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen.

Gewoon deze filmen met o en n. Als het echt zo slecht is ga ik echt wel een compensatie vragen bij vwt. Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen.

Precies. Geen woorden maar daden en geen juridische taal meer mannen.
Gewoon normaal communiceren en oplossen.

Beste shinji

Ik zal je even uit je droom helpen. Er is hier namelijk sprake van een overeenkomst. Mensen op dit forum zijn de kopers van een product en er zijn verkopende partijen. Of het nu om auto's gaat of camera's, kleren of vuurwerk dat maakt niets uit. Het zijn producten die verkocht worden onder het Nederlandse consimentenrecht. Een overeenkomst die is gesloten onder invloed van misleiding, kan dwaling inhouden indien:

De andere partij iets foutiefs heeft verteld (al dan niet opzettelijk) én zij niet mocht aannemen dat die inlichting juist de reden was dat de overeenkomst werd gesloten;De andere partij wist (of hoorde te weten) dat hij iets zou moeten vertellen, maar dat niet heeft gedaan;Beide partijen van de verkeerde veronderstelling uit zijn gegaan. In dat geval had de andere (misleidende) partij tevens moeten begrijpen dat er geen overeenkomst was gesloten als de juiste informatie bekend was geweest.

Ten slotte moet de onjuiste voorstelling van zaken ervoor hebben gezorgd dat de overeenkomst is gesloten,
In dit geval is er sprake van een onrechtmatige daad waarbij er (bewust) een verkeerde voorstelling gemaakt is van het product. Je laat immers iets zien wat de consument feitelijk niet zelf krijgt maar wel denkt te consumeren. Kortom kan voor iedereen die zijn box wil ruilen op basis van deze onrechtmatige daad kan gewoon naar de winkel terug gaan. Dit is wettelijk bepaald.

Succes allemaal eb een fijn uiteinde.

Volgens mij is het bij vuurwerk zo, dat je pas weet dat het niet goed is, nadat je het hebt afgestoken ... En dan ? Terug met de lege cakes en dan de discussie aangaan ? Moet je hem wel op film hebben lijkt me.

Precies. Geen woorden maar daden en geen juridische taal meer mannen.
Gewoon normaal communiceren en oplossen.
Precies dit. Ga niet met juridische termen lopen smijten die je ergens op internet hebt gevonden maar praat gewoon normaal.
Aanklagen, in gebreken blijven, blah blah, blah. Denken jullie nu echt dat vwt jullie bewust rommel probeert te verkopen? Ze weten ook dat als een cake slecht presteerd de telefoon roodgloeiend staat en de freaks 3x per dag mailen, daar zitten ze echt niet op te wachten.

Vertrouw je het niet? Annuleer dan je bestelling en zoek iets anders uit. Anders gewoon ff rustig blijven.

Vocht is trouwens wel een serieus probleem. Door de constante temperatuur verschillen tussen de binnenzijde van de container en buiten ontstaat er ontzettend veel condens. Containers kunnen echt zeiknat zijn van binnen.
Ik weet natuurlijk niet of dat de rede is dat de box zo presteerd maar het is zeker geen onzin.

Vaak wordt de schuld gegeven aan vocht maar ik heb wel eens kartonnen gehad die gewoon mega natte plekke hadden, na 2 dagen drogen nergens last van. Of het nou aan het korte droge lag of niet het werkte nog prima. Als het echt door en door vochtig geweest is dan kan drogen ook niet meer helpen

Gewoon afwachten

Haha ja want de opslagruimte is onbeperkt en gratis?
Even zonder gekheid, vuurwerk is juridisch gezien een vrij lastig product. Seizoensgebonden, je merkt de uitwerking pas na gebruik en ruilen zou pas een jaar later kunnen.

Vocht kan wel een serieus probleem zijn, maar ik geloof niet zo consistent als wat je hier ziet. Alle bursts zijn anders, break/spreiding daardoor minder groot.
Tempo verschillen en het weigeren van (halve) cakes durf ik wel direct aan vocht te wijten.

Er waren veel mensen die dachten: deze cake zou hard zou knallen, want hij zit in een kooi.
Bij de Max Charge en Salvo Box zit er geen kooi omheen. Waardoor er serieus mensen zijn die ze laten staan... En straks zijn ze de 31e vergelijkbaar qua burst :bonk:

Vaak wordt de schuld gegeven aan vocht maar ik heb wel eens kartonnen gehad die gewoon mega natte plekke hadden, na 2 dagen drogen nergens last van. Of het nou aan het korte droge lag of niet het werkte nog prima. Als het echt door en door vochtig geweest is dan kan drogen ook niet meer helpen

Gewoon afwachten

Heb het zelf gehad met een serie cakes plopte allemaal maar wat.Heb toen de helft bewaard een jaar later was de burst en ontbranding van de stars perfect.Dus het kan wel degelijk wat uitmaken als de cakes door en door vochtig zijn alleen kost het tijd helaas.

O ja, nog even navulling voor m'n vochtvreters kopen. Standaard om in m'n kamertje de verwarming hoog te zetten met 2 vochtvreters om zo nieuwe producten te drogen. Werkt erg goed. Al waren paar jaar terug de Royal Thunders zo drijfnat dat ze pas een jaar later goed knalden haha. Met cakes nooit een probleem gehad terwijl ze vaak goed klam m'n huis binnenkwamen. Niet zo panieken allemaal, maar even dat beetje extra geld en moeite steken in een droogruimte thuis :)

Kijk ook ff op de vuurwerktotaal site! Daar staan een aantal effecten omschreven en pas dan de bovenstaande werkwijze toe!

Haha thanks! Maar bedoelde eigenlijk meer met het oog op de schiet volgorde. Tis nu niet helemaal duidelijk (op basis van de films) hoe het er allemaal uit gaat zien.. Daarnaast zit ik er over te denken om 1 van de cakes eerst los te proberen om de kwaliteit te bekijken. Ook daarbij is het handig om zeker te weten welke cake je dan pakt

Dat idee had ik ook! Eerst de minste cake proberen. Als die faalt weet je genoeg en kan je er voor kiezen om te proberen je geld terug te krijgen. Of bewaren voor 2016. Dan is die echt wel droog.

Back
Bovenaan