Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond hier meer knallen dan anders gehoord, voor ons dorp is dat dus af en toe een knaller of cake. Wel heerlijk om te horen én om te weten dat een groot gedeelte toch vuurwerk heeft!

Echt ongelooflijk wat er vóór de jaarwisseling al de lucht in gaat. Je zou bijna denken dat het bijna op is maar het blijft maar doorgaan.

Hier schrok ik hard om 00:00 in de straat, wat een vuurwerk opeens. Politie kwam polshoogte nemen en zegt gewoon maak er iets moois van prettige jaarwisseling. Verder wel een waarschuwing gehad drink binnen een biertje niet op straat en zet de muziek zachter. Vuurwerk interesseerde de politie niet eens. Ze knallen nog stevig door, dit beloofd een mooie goeie leuke jaarwisseling te worden

Hier schrok ik hard om 00:00 in de straat, wat een vuurwerk opeens. Politie kwam polshoogte nemen en zegt gewoon maak er iets moois van prettige jaarwisseling. Verder wel een waarschuwing gehad drink binnen een biertje niet op straat en zet de muziek zachter. Vuurwerk interesseerde de politie niet eens. Ze knallen nog stevig door, dit beloofd een mooie goeie leuke jaarwisseling te worden

Hahaha vet, en waar was dit als ik vragen mag ?

Gaaf om dit alles te lezen, wat nou verbod :D wordt wat komende nacht. Ging hier ook hele nacht door, vooral geknal maar ook af en toe een cake.
Massaal volk op straat komende nacht met die lentetemperaturen, allemaal illegaal geknal en siervuurwerk uit België + shells...wordt een legendarische overgang, je merkt het aan alles. Hopelijk vooral positief.

Hier in Friesland ook veel meer dan vorig jaar.
Ging hele avond door.

Vraag me soms wel af wat het nut van een salute cakeje om 6 uur ‘s ochtends is :shocked:

Wordt een ouderwetse jaarwisseling hoop ik!

Hier in Friesland ook veel meer dan vorig jaar.
Ging hele avond door.

Vraag me soms wel af wat het nut van een salute cakeje om 6 uur ‘s ochtends is :shocked:

Wordt een ouderwetse jaarwisseling hoop ik!

Kan mij nog wel van flink wat jaren terug bij ons in de buurt herinneren dat de jongeren die op de 31e moesten werken heel vroeg ook ff wat af knalden. En dan het liefst bij hun vrienden voor de deur die niet hoefden te werken. Misschien zoiets dus :D

Kan mij nog wel van flink wat jaren terug bij ons in de buurt herinneren dat de jongeren die op de 31e moesten werken heel vroeg ook ff wat af knalden. En dan het liefst bij hun vrienden voor de deur die niet hoefden te werken. Misschien zoiets dus :D

hier was ook zon lol broek vanmorgen

Hier is het ontzettend rustig. Maar dat zal in de loop van de dag wel gaan veranderen. Heb net mijn eerste Appelbeignet en Oliebol op. Heb er zin in.

Hier is het ontzettend rustig. Maar dat zal in de loop van de dag wel gaan veranderen. Heb net mijn eerste Appelbeignet en Oliebol op. Heb er zin in.

Hier ook. Gisteravond ging het wel even goed los in de buurt met een aantal cakes en compounds, dus ik heb er alle vertrouwen in :D

Hier is het als vanouds, sinds half 11 continu knallen, verschillende zware dreunen in de lucht al gehoord , maar voornamelijk thunderkings wat er wordt afgestoken .

Wel genieten dit :D

En redelijk veel wind.
Zit gelukkig net aan de onderkant van de buien, dus het lijkt zo wel droog te worden/blijven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan