Black Dragon
VWC lid
Ik heb echt mooie blokken en shells gezien! Zelfs op dit moment wordt er nog veel geknald, het is 2:30! No limit!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb het hier serieus nog nooit zo tekeer horen gaan. Een dreunen, blokken, cakes, zelfs tijdens de oudejaarsconference gaat het door en dat is ronduit uniek te noemen. Dit is het 1e jaar dat ik in de nabijheid door anderen zwaar overtroefd word. Ongelooflijk. Mensen zijn echt klaar met de verboden en beperkingen. Dikste middelvinger ooit, deze jaarwisseling. Ik ben heel benieuwd hoe het over een uurtje is... Mayhem.
Wat me vooral opviel hier was de grote hoeveelheid shells in groot kaliber.
Hier ook veel shells gezien die in 3-voud en 4-voud werden afgeschoten, nog niet eerder meegemaakt zo'n oud en nieuw.ja hier ook..het waren echt geen standaard 3 inch shells...echt hele dikke 6 inch en meer...en niet 1 maar tientallen..heel de avond door
Dat overtroeven had ik hier ook. Was echt niet normaal hier in Oosterhout...zelfs met een normaal oud en nieuw heb ik het in al die jaren nog nooit zo tekeer zien gaan. Leek wel of iedereen vuurwerk had.
Hele dikke cakes, en gigantsiche shells...zeker 6 inch. en ook echt aan 1 stuk door vanaf begin van de middag, maar toen het donker werd was het helemaal extreem.
Bij een normale jaarwisseling is het vaak even rustig tussen tien en twaalf. nu geen een pauze...letterlijk tot aan twaalven, zelfs bij het aftelmoment bleven de cakes de lucht in vliegen..absurd gewoon...
ik had heel dik spul gehaald...maar dit was de eerste keer in al die jaren dat mensen uit de straat soms gewoon naar anderen zaten te kijken terwijl mijn vuurwerk de lucht in ging... echt gaaf!
Zo lang ze niks slopen vind ik het allemaal best. Hoop echt dat het compleet los gaat de 31ste.