Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongekend wat er de lucht in ging. Geweldige sfeer en het leek soms stiekem nog beter dan een “gewone” oud en nieuw. Wat een bakken en knallen vanavond. Ook werden er veel meer shells afgestoken dan normaal. Overal waar je keek zag je die dingen :D

Ik heb het hier serieus nog nooit zo tekeer horen gaan. Een dreunen, blokken, cakes, zelfs tijdens de oudejaarsconference gaat het door en dat is ronduit uniek te noemen. Dit is het 1e jaar dat ik in de nabijheid door anderen zwaar overtroefd word. Ongelooflijk. Mensen zijn echt klaar met de verboden en beperkingen. Dikste middelvinger ooit, deze jaarwisseling. Ik ben heel benieuwd hoe het over een uurtje is... Mayhem.

Dat overtroeven had ik hier ook. Was echt niet normaal hier in Oosterhout...zelfs met een normaal oud en nieuw heb ik het in al die jaren nog nooit zo tekeer zien gaan. Leek wel of iedereen vuurwerk had.

Hele dikke cakes, en gigantsiche shells...zeker 6 inch. en ook echt aan 1 stuk door vanaf begin van de middag, maar toen het donker werd was het helemaal extreem.

Bij een normale jaarwisseling is het vaak even rustig tussen tien en twaalf. nu geen een pauze...letterlijk tot aan twaalven, zelfs bij het aftelmoment bleven de cakes de lucht in vliegen..absurd gewoon...

ik had heel dik spul gehaald...maar dit was de eerste keer in al die jaren dat mensen uit de straat soms gewoon naar anderen zaten te kijken terwijl mijn vuurwerk de lucht in ging... echt gaaf!

Moet echt even bijkomen van al het geweld, helemaal flabbergasted, de traditie is echt spring en springlevend nog. Het is heel subjectief en moeilijk te peilen, maar voor mn gevoel was deze oud en nieuw zoveel intenser, door zoveel f4 en shells. Als ik dit zo zie, gaan we bij een verbod 100% Hawaï achterna, zo een tam en mak volk blijken we dus absoluut niet te zijn

Het was inderdaad megaveel!
Niet zoveel als tijdens een 'normaal' oud en nieuw. Maar wel zwaarder en zeker 100x meer dan vorig jaar, waar vorig jaar alleen ik echt veel afstak ging het nu tot zeker 1 uur gestaag door.
Heb genoten, net nog even wat gasten naar huis gebracht en overal lagen de bulten as en cakes.
Doet me goed.
Volgend jaar weer normaal graag.

Dat overtroeven had ik hier ook. Was echt niet normaal hier in Oosterhout...zelfs met een normaal oud en nieuw heb ik het in al die jaren nog nooit zo tekeer zien gaan. Leek wel of iedereen vuurwerk had.

Hele dikke cakes, en gigantsiche shells...zeker 6 inch. en ook echt aan 1 stuk door vanaf begin van de middag, maar toen het donker werd was het helemaal extreem.

Bij een normale jaarwisseling is het vaak even rustig tussen tien en twaalf. nu geen een pauze...letterlijk tot aan twaalven, zelfs bij het aftelmoment bleven de cakes de lucht in vliegen..absurd gewoon...
ik had heel dik spul gehaald...maar dit was de eerste keer in al die jaren dat mensen uit de straat soms gewoon naar anderen zaten te kijken terwijl mijn vuurwerk de lucht in ging... echt gaaf!

Precies zo heb ik het ook ervaren, ging gewoon door! Heerlijk

In Oisterwijk ging het ook goed los, schitterende boxen gezien. Echt genoten! Voorgenomen om vandaag geen media meer te lezen, aangezien het AD het vuurwerkverbod alweer loopt te promoten…

tilburg reeshof was geen verschil en misschien zelfs wel meer dan andere jaren , heerlijk ouderwets oud en nieuw , zowel overdag als s,nachts werd volle bak gas geven

Bizar, dat is het perfecte woord voor afgelopen jaarwisseling. Wat is er hier ongekend veel vuurwerk de lucht in gegaan zeg. Het bleef maar gaan en gaan, waar je ook keek, en dat de hele dag en avond door. Om 00:00 was het helemaal gekkenhuis, bizar hoeveel er de lucht in ging. De shells, waarvan zo goed alles in groot kaliber was, bleven maar gaan en dat op veel verschillende plekken. Wat een oud en nieuw zeg.

Hier was er overdag veel meer vuurwerk dan normaal, maar toen ik om 12 uur naar buiten ging was het doodstil. Ik was even bang dat ik de enige was, maar gelukkig kwam het rond 12:15 uur los :)
Er was wel minder vuurwerk dan normaal, maar het vuurwerk dat er was, was ook echt schitterend

Om 00:00 uur ging het een half uur stevig los. Daarna zwakte het af en om 1 uur hoorde je af en toe nog wat. De dagen erna is het eigenlijk steeds minder geworden. Ik vond dit eigenlijk wel prima zo. En dan vooral de dagen erna.
Maar ik denk dat als het aan eind van het jaar weer kan dat het zeker langer los zal gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan