Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat het weer in koeienletters vermeld moet worden, dit heeft helemaal niks met vuurwerk te maken. Neemt niet weg dat dit een ongekend drama is.

Wat betreft het afsteken, het gaat hier eigenlijk net zoals voorheen tekeer, heerlijk om te zien en horen,

Ik heb wel eens rustiger oudejaarsdagen meegemaakt. Hier non-stop geknal vanuit alle richtingen. Wat Torrr al aangeeft, hier niet anders. Zonder overdrijven kun je ook hier niet tot tien tellen zonder tenminste één knal te horen.

Niet normaal wat er de lucht in gaat. Hoor al vanaf 10 uur vanochtend aan een stuk door knallen. Kan me niet herinneren dat het sinds de inkorting van de af steek tijden ooit zo veel is geweest. Voornamelijk in de omliggende dorpen. Gaan sinds een half uur ook heel veel cakes de lucht in. Bij mij beginnen ze ook langzaamaan wakker te worden. Jeugd is lekker in de weer met knetter linten en zijn nu met regelmaat ook goede knallers te horen. Staan al een paar vuurkorven aan in de straat. Oliebollen worden uitgedeeld. Mooi!

Fucking absurd, zelfs tijdens voorgaande jaren in dit deel van den haag niet zoveel vuurwerk gehoord. Ael voor grootste gedeelte echt harde f4 klappers

Echt veel geknal hier in de buurt, heerlijk! Oud en nieuw zoals het hoort te zijn. Ben zeer benieuwd naar vanavond, maar ik zal vast niet de enige zijn die los gaat.:D

Uurtje geleden ff rondje gefietst om de tosti's te verteren en even rond te kijken. Sommige hotspots continu geknal, soms het en der een cakeje. Vorig jaar was het nu muisstil dus een heel verschil. Zag een vuur opgebouwd worden en later door politie/gemeente net zo snel ontmanteld. Daar zitten ze nu nog bovenop, rond twaalven niet meer. Na het eten nog ff rondje doen, en vannacht na twaalven ook nog ff, is wel leuk.

Net ook even een rondje in de stad gemaakt, overal een gezellige boel met veel vuurwerk.
Politie staat met een busje op een plein en iedereen stookt door, niks aan de hand als je gewoon normaal doet dus, zo kan het ook. Petje af voor de politie daar.

Uurtje geleden overal al vuurtjes, geen politie meer te bekennen. Momenteel in park even verderop continu keihard geknal, regelmatig cakes en soms een shell. Zo is het al heel wat jaarwisselingen zelfs zonder verbod niet meer geweest.

Lijkt me duidelijk dat iedereen voorbereid was op het 2de verbod.
Nonstop knallen,shells links en rechts,blokken overal.
Nederland laat zich dit niet zomaar afpakken blijkt wel.
En dan is het nog niet eens 0.00 uur.

Ik heb het hier serieus nog nooit zo tekeer horen gaan. Een dreunen, blokken, cakes, zelfs tijdens de oudejaarsconference gaat het door en dat is ronduit uniek te noemen. Dit is het 1e jaar dat ik in de nabijheid door anderen zwaar overtroefd word. Ongelooflijk. Mensen zijn echt klaar met de verboden en beperkingen. Dikste middelvinger ooit, deze jaarwisseling. Ik ben heel benieuwd hoe het over een uurtje is... Mayhem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan