Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was een fantastische avond, wat jullie allemaal zeggen, hier leek het ook echt oudejaarsavond, bizar, stond telkens voor het raam te genieten, ik denk zomaar dat dit een hele leuke oudejaarsavond gaat worden

Was een fantastische avond, wat jullie allemaal zeggen, hier leek het ook echt oudejaarsavond, bizar, stond telkens voor het raam te genieten, ik denk zomaar dat dit een hele leuke oudejaarsavond gaat worden

Poeh, hier idem hetzelfde.
Over het algemeen hoor je hier in ons dorp wel wat meer geknal dan vorig jaar in de aanloop naar O&N.
Maar gisteravond dacht ik even dat het al de 31ste was. Vooral tussen 20.00 uur en 22.00 uur gingen hier nodige potten af en dan vanuit verschillende locaties hier in de buurt.

Zo ken ik wel wat pyro's uit de buurt, maar er zijn er denk ik meer dan ik dacht hier in de buurt.

Hier in het Westland zijn ze vanavond ook lekker bezig.
Voornamelijk sier wat ik zie, net groot aantal shots salute iets.
En wat klein grond vuurwerk van de buurt kinderen.

Zojuist pal naast het huis een (naar eigen berekening stijglading - burstknal) 4" shell de lucht in gegaan. Schrok mij helemaal de tyfus, maar wat een heerlijke doffe dreun geeft dat toch midden in de wijk. Niks van gezien, maar wel gevoeld! Zin in de 31e!

Hier gaat het ook helemaal los, nog nooit zoveel vuurwerk gezien de afgelopen weken, echt niet normaal. Soms krijg ik bijna het idee dat het vuurwerk al op is voordat het nieuwe jaar begonnen is:D

Ik woon echt in de meest saaie wijk van Nederland denk ik. Hoor soms heel ver weg wel een boxje gaan, maar zo dichtbij dat je t kunt zien dat komt hier echt niet voor.

Laatst bewerkt:
Hier elke avond meerdere boxen, en jeugd over straat met strijkers en nitraten, nu zijn ze bezig met cat 1, sfeertje hoor

Hier ook elke avond meerdere cake’s te bewonderen.
Kom je toch nog een beetje in de stemming��

dat leek wel die Magnum/broekhoff crackling cake die hier net een straat of 2 verderop de lucht in ging, prachtig!

Hier waren vanmorgen de buurjongetjes van een jaar of 7 in de weer met cat1, deden ze ongeveer een half uurtje. Zag er zeker sfeervol uit zeg.

Gaat echt net keihard een cobra 6 of zwaarder op het kruispunt zon 20-30m van mn woning af, ben er letterlijk wakker van geschrokken. Ik hoop dat als het verbod opgeheven wordt volgend jaar dit niet de nieuwe norm wordt en dat het puur uit protest is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan