Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier is het als vanouds, sinds half 11 continu knallen, verschillende zware dreunen in de lucht al gehoord , maar voornamelijk thunderkings wat er wordt afgestoken .

Wel genieten dit :D

Enschede ook! Hoor meer vuurwerk dan op een oudejaarsdag zonder vuurwerkverbod. Het beloofd wat voor vanavond!

Dit lijkt gewoon op een normale oudjaarsdag.
De jongeren hier in de wijk lopen al sinds vanochtend te knallen.
Was vorig jaar toch anders,dit jaar heeft iedereen er echt schijt aan..en zo hoort t ook.

Wel iets minder dan normaal, maar er is geen seconde dat ik geen knal hoor. Ook enorm veel salutes gaan hier de lucht in, slechte ontwikkeling en denk ik te wijten aan het verbod.

Het knettert!
Het pruttelt!
Het knalt!
Het is Oudjaarsdag!

Heerlijk al die knallen in de wijk. Potjes hier, Single Shotjes daar, overal thunderkings en (zware) knallers.

Geniet ervan allen!

Hier is het best wel rustig en stil. Afgelopen maanden echt chaos hier af en toe, zal wel stilte voor de storm zijn.

Hier ook een hoop geknal, gisteren zag ik ook een hoop mooi spul de lucht ingaan. Persoonlijk geniet ik er stiekem wel van die middelvinger richting het verbod:angel:

Als dit een voorbode is voor vanavond/vannacht, dan kunnen we ons lol op. Het is hier in Sweetlake echt best bizar veel : om eerlijk te zijn en zonder overdrijven, elka 5-10 seconden behoorlijke klappen, en uit verschillende richtingen :)

Als dit een voorbode is voor vanavond/vannacht, dan kunnen we ons lol op. Het is hier in Sweetlake echt best bizar veel : om eerlijk te zijn en zonder overdrijven, elka 5-10 seconden behoorlijke klappen, en uit verschillende richtingen :)

Echt niet te geloven idd. Net met een glimlach van oor tot oor lopend boodschappen wezen halen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan