Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

open dag lesli vuurwerk

open dag lesli vuurwerk

Hallo,
Bij deze zou ik graag gebruik willen maken van deze kans lijkt me gaaf een keer te kijken daarzo daarbij neem ik een vriend van me mee.
Mvg Elburgersc

Hallo,
Bij deze zou ik graag gebruik willen maken van deze kans lijkt me gaaf een keer te kijken daarzo daarbij neem ik een vriend van me mee.
Mvg Elburgersc

Bram je kan met mij mee rijden.

Bij deze meld ik mij ook aan voor een gezellig dagje uit met de stichting.

Gr.Frits

Jullie staan genoteerd, bedankt voor jullie aanmelding.

117 aanmeldingen.:thumbsup:

Zoveel aanmeldingen dat wil al wat zeggen hoe Lesli met liefhebbers omgaat er zijn meer voorbeelden maar heb er zin aan jullie ook?

Laatst bewerkt:
Reken maar dat ik er zin in heb! Ik kijk er erg naar uit! En Gewoon 117 aanmeldingen! Dat is toch duidelijk! Er is voor Lesli meer dan genoeg reden om een grote verloting/quiz te houden! *Hint hint*

Hoe Lesli met liefhebbers omgaat merken we pas 3 September toch? Of kunnen jullie een tip van den sluier oplichten?

Zoveel aanmeldingen dat wil al wat zeggen hoe Lesli met liefhebbers omgaat er zijn meer voorbeelden maar heb er zin aan jullie ook?

Als de progamma op na kijkt zegt ook al veel lijkt me en daarbij er zijn niet veel importeurs die je een kijkje laten nemen.
Maar indd als je er bij bent dan merkt je het meer.

Reken maar dat ik er zin in heb! Ik kijk er erg naar uit! En Gewoon 117 aanmeldingen! Dat is toch duidelijk! Er is voor Lesli meer dan genoeg reden om een grote verloting/quiz te houden! *Hint hint*

beste thomas,

bij deze quote ik mezelf even:

en even aan marco, en de heertjes van lesli in lichtenvoorde:
Is het een idee om bijvoorbeeld een soort van Quiz te houden, en dan bedoel ik het als volgt:
ik neem aan dat ze bij lesli een beamer of een of ander groot projectie scherm hebben,
nu was het mijn idee om een "lesli vuurwerk Quiz" te maken!
het gaat als volgt:
de mensen van lesli, Marco, ik, of Frans Bouwer, maakt mij niet uit wie het doet,
laat op een projectie scherm(of wat dan ook) een aantal producten van lesli zien,
de mensen die op die dag aan wezig zijn, kunnen dan bijvoorbeelt kiezen uit 4 keuzes, en een daarvan hebben ze net gezien!
als het ware een meerkeuze Quiz, met de producten van lesli!

als veel mensen het leuk vinden, lijkt het me(met instemming van de lui van lesli) leuk om dit ook als "tussendoortje" te doen!
zo komt iedereen toch net iets meer te weten over de producten van lesli, en de belangrijkste reden is natuurlijk dat we daarmee plezier gaan beleven!

en bij deze post ik het andwoordt van onze 1na beste leslifan, marco

Tom Tom Tom, wacht maar af wat Lesli vuurwerk voor jullie in petto heeft tijdens de opendag.

Ik weet dat Lesli vuurwerk druk bezig is met de voorbereidingen voor de opendag en een Quizz staat al genoteerd bij ze als een serieuse optie.

Wel leuk om te zien dat je heel enthousiast bent Tom, dit is ook waar wij (VWC crewleden)het ook voor doen.

andwoordt,
lees je in de onderste quote:)

tom

dan ga ik ook maar.

Wil je dan je aanmelden bij mij via PM, dank alvast.

Ik krijg ook vragen, wat de kosten zijn om deze dag bij te wonen maar de kosten zijn nul komma nul.
Alleen moet jezelf voor vervoer zorgen om in Lichtenvoorde te komen, voor de rest kost deze dag je niets alleen je aanwezigheid/gezelligheid.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan