Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Hallo,

Ik wilde graag nog een vriend van me meenemen dus dan komen we met zijn drieen
hoop dat dat geen probleem is. Alvast dank gr Elburgersc

Update.

Er stond vermeld dat er een demo geschoten zal worden van de nieuwe producten van 2011 op een terren in de buurt, maar dat is veranderd.

De demo met de nieuwe producten zal geschoten worden op het eigen terrein van Lesli vuurwerk waar ook de opendag wordt gehouden.

Weet wel dat jullie als VWC members eerder de nieuwe producten zien dan de winkeliers, winkeliersdemo volgt later, dus wat Lesli vuurwerk ons laat zien is uniek in vuurwerk wereld

Laatst bewerkt:
Ik wens iedereen al heel veel plezier op deze dag! Ik heb van de week de nieuwe spullen in aktie mogen zien en ik moet zeggen dat er weer toppertjes bij zitten. Wij moesten ze filmen ivm de product dvd die we voor Lesli maken.

Er zitten zeker toppertjes bij dit jaar en ik ben benieuwd hoe de product dvd geworden is.
Lesli vuurwerk zal dit jaar zekers iedereen verrassen, dat weet ik zeker ook wij hebben de nieuwe producten gezien.

Daarom meld je nog aan, je zult hier zeker geen spijt van krijgen.

Zo is dat,zelf hoop ik ook erbij te zijn want het is toch iets om erbij te zijn lesli kennende. Moet nog even kijken of ik kan want me dochter is op die dag jarig en dat gaat dan helaas voor.

Laatst bewerkt:
Zo is dat,zelf hoop ik ook erbij te zijn want het is toch iets om erbij te zijn lesli kennende. Moet nog even kijken of ik kan want me dochter is op die dag jarig en dat gaat dan helaas voor.

familie gaat inderdaad voor. onder wat van reden ook lijkt mij dan.

Er zitten zeker toppertjes bij dit jaar en ik ben benieuwd hoe de product dvd geworden is.
Lesli vuurwerk zal dit jaar zekers iedereen verrassen, dat weet ik zeker ook wij hebben de nieuwe producten gezien.

Daarom meld je nog aan, je zult hier zeker geen spijt van krijgen.

De product dvd is natuurlijk nog niet af. De films zijn pas gemaakt en nu het editen naar dvd nog plus de rest wat erbij komt kijken. :)

Als dat niet voor gaat is er inderdaad iets mis. Misschien kun je gewoon 's avonds langskomen, zodat je in ieder geval de producten kunt zien? Weet niet hoe ver dat voor jou is....

Back
Bovenaan