Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het gaat maar door: Member dvm1977 is de 112 ste aanmelding
Er is echter 1 maar, er moeten meer dan 20 aanmeldingen zijn, anders gaat het niet door, maar daar twijfel ik niet aan.
Enja hoor, we verwelkomen member hansiepower als 113de aanmelding.
Bedankt voor je opgave.
Ik zou graag mee willen gaan, maar ik heb geen vervoer noch mensen die mee willen gaan, iemand uit de streek Den Haag die er naar toe gaat?
![]()
Hallo,
Bij deze zou ik graag gebruik willen maken van deze kans lijkt me gaaf een keer te kijken daarzo daarbij neem ik een vriend van me mee.
Mvg Elburgersc
Bram je kan met mij mee rijden.
Bij deze meld ik mij ook aan voor een gezellig dagje uit met de stichting.
Gr.Frits
Zoveel aanmeldingen dat wil al wat zeggen hoe Lesli met liefhebbers omgaat er zijn meer voorbeelden maar heb er zin aan jullie ook?
Hoe Lesli met liefhebbers omgaat merken we pas 3 September toch? Of kunnen jullie een tip van den sluier oplichten?
Reken maar dat ik er zin in heb! Ik kijk er erg naar uit! En Gewoon 117 aanmeldingen! Dat is toch duidelijk! Er is voor Lesli meer dan genoeg reden om een grote verloting/quiz te houden! *Hint hint*
en even aan marco, en de heertjes van lesli in lichtenvoorde:
Is het een idee om bijvoorbeeld een soort van Quiz te houden, en dan bedoel ik het als volgt:
ik neem aan dat ze bij lesli een beamer of een of ander groot projectie scherm hebben,
nu was het mijn idee om een "lesli vuurwerk Quiz" te maken!
het gaat als volgt:
de mensen van lesli, Marco, ik, of Frans Bouwer, maakt mij niet uit wie het doet,
laat op een projectie scherm(of wat dan ook) een aantal producten van lesli zien,
de mensen die op die dag aan wezig zijn, kunnen dan bijvoorbeelt kiezen uit 4 keuzes, en een daarvan hebben ze net gezien!
als het ware een meerkeuze Quiz, met de producten van lesli!
als veel mensen het leuk vinden, lijkt het me(met instemming van de lui van lesli) leuk om dit ook als "tussendoortje" te doen!
zo komt iedereen toch net iets meer te weten over de producten van lesli, en de belangrijkste reden is natuurlijk dat we daarmee plezier gaan beleven!
Tom Tom Tom, wacht maar af wat Lesli vuurwerk voor jullie in petto heeft tijdens de opendag.
Ik weet dat Lesli vuurwerk druk bezig is met de voorbereidingen voor de opendag en een Quizz staat al genoteerd bij ze als een serieuse optie.
Wel leuk om te zien dat je heel enthousiast bent Tom, dit is ook waar wij (VWC crewleden)het ook voor doen.
dan ga ik ook maar.