Zaterdag 3 september 2011 opendag / VWC ledendag Lesli vuurwerk

Op dit moment staat de teller op 92 aanmeldingen

De startpost word na iedere aanmelding of afmelding gewijzigd zodat de startpost up to date is.

Iedereen kan zich nog opgeven voor dit unieke gebeuren, ook alle nieuwe leden mogen zich opgeven, het is tenslotte een dag voor iedereen.
Dus aarzel niet en meld je aan door een pm naar mij (Ylke) te sturen.

Laatst bewerkt:
Zo, 92 man is al redelijk indrukwekkend! Maar er kunnen er inderdaad nog veel meer bij!! Voor de luitjes die nog twijfelen: het is echt een unieke dag met een fantastisch programma en de reis zeker meer dan waard!!

Dit valt jammer genoeg samen met de Rotterdamse havendagen het vuurwerk en de altijd toffe LVC meeting daarbij.

Dit valt jammer genoeg samen met de Rotterdamse havendagen het vuurwerk en de altijd toffe LVC meeting daarbij.

Ja, maar die is volgend jaar waarschijnlijk gewoon weer?:) Dit is iets wat je niet vaak ziet in ieder geval:rolleyes: Zou me toch bedenken hoor sisser, haha:D

Lijkt me gezellig, Ik sta er op als vriend van Xplode :)!
3 September, zal sneller gaan dan het lijkt! :)

Ik zal even aan Mark navragen hoe hij vanuit Heemskerk naar Lichtenvoorde gaat reizen. Misschien dat we wat kunnen afspreken. Dan kunnen er minmaal 2, maximaal 3 mensen extra op de lijst!

Goedenmorgen,

Hierbij nog 3 personen die graag bij Lesli op bezoek willen komen.

Member MC_MH heeft zich ook aangemeld.

98 Aanmeldingen de 100 komt dichterbij

Zijn wij mischien degene die de teller over de magische 100 zetten? :D

Nummer 99 : Theo ( De Vuurwerkjunk)
Nummer 100 : Timon
Nummer 101 : Dave

Knallende Haagsche groeten
Teejoo

Back
Bovenaan