zemmer
VWC lid
Fijn dat er eindelijk duidelijkheid is, waarvoor dank!
Persoonlijk vind ik het jammer dat de buitenlandse topics niet meer open gaan maar begrijpelijk.
Wat wordt er hier overdreven, oververhit en emotioneel gereageerd. Met veel gevoel voor statement je afscheid hier aankondigen (bonzo26), terwijl je in post 20 nog aan geeft dat de keuzes van VWC te begrijpen zijn. Het kan kennelijk snel veranderen. Het is wellicht verstandiger niet in emotie te reageren, maar het even te laten bezinken. Zoals Mike aangeeft, je bent niet verplicht hier te komen. Ga dan in stilte.
Dat na de buitenlandse winkeltopics, nu ook de producten dicht gaan is jammer, maar logisch en het gevolg van een roep om consistentie van (ons)vele leden zelf. Dat de winkeltopics pas in november open gaan ook prima. De betalende shops mogen daar best wat voordeel van hebben. Die houden onze site in de lucht. Het gaat hier niet om bedragen waar onze admins en modjes rijk van worden, terwijl dit in meerdere Posts min of meer wordt gesuggereerd. Ten slotte zie ik het liefst product topics met inhoudelijke reacties I.p.v. gezeur over de gestegen prijzen of vele berichten met mogelijk net iets goedkopere prijzen bij de ene of andere shop. Prima dat daar actief op wordt gemodereerd.
Behoudens het sluiten van de buitenlandse producten, verandert er niks aan het VWC zoals we dit de afgelopen 2 jaar hebben kunnen ervaren.
Gefeliciteerd met je nieuwe moderator positie, of concludeer ik dat verkeerd?