Winkeltopics gesloten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas begin december en nog niets geopend. Ik had gehoopt hier de eerste Duitse folders in te kunnen zien.

Ik kom hier op het forum, voornamelijk voor het Belgische en Duitse vuurwerk. Maar als dat niet meer besproken kan/mag worden, ga ik een alternatief zoeken.

Tips hierover zijn welkom!

Ik zou maar vast een doosje zoeken waar je spulletjes in kunnen, ze gaan deze echt niet meer open gooien.

Hoi VWC,
Ik las het nieuws al in oktober (ofzo?) maar de gevolgen drongen toen niet echt door, een soort van ongeloof denk ik en heb veel andere zaken aan mn hoofd. Tot ik afgelopen dagen eens ging checken of de Duitse Lidl/Aldi folders er al waren. Ook dacht ik recente info te kunnen vinden over de 'Zig Zag Jack' van Loots (een F2 jumping Jack matje).

Als ik het dus goed begrijp is: info/discussie over een F2 Jumping Jack matje verkocht in Belgie verboden op VWC? Dit is zo absurd dat ik twijfel aan mijzelf, ik zal het wel niet snappen. Kan iemand dit duiden en/of bevestigen?

Ik blijf verbaasd over de gemaakte keuze.
De Lidl/Aldi topics zijn altijd ongelooflijk veel bekeken en besproken en zijn voor menig freak onderdeel van de voorpret.

Ik zou graag zien dat buitenlands vuurwerk weer besproken mag worden, desnoods alleen hetgeen wat hier in Nederland ook is toegestaan.
Het is toch eigenlijk van de zotte dat op een liefhebbers forum merken als Argento, Funke en Zena niet besproken kunnen worden.

De Lidl/Aldi topics zijn altijd ongelooflijk veel bekeken en besproken en zijn voor menig freak onderdeel van de voorpret.

Ik zou graag zien dat buitenlands vuurwerk weer besproken mag worden, desnoods alleen hetgeen wat hier in Nederland ook is toegestaan.
Het is toch eigenlijk van de zotte dat op een liefhebbers forum merken als Argento, Funke en Zena niet besproken kunnen worden.

Helemaal eens, maar het kan nog gekker. Ik heb bij vuurwerkfeestje de Delta Fire V144-1958 van Nico Europe besteld, weliswaar Duits vuurwerk, maar gewoon bij een Nederlands verkooppunt, dus gewoon in NL goedgekeurd vuurwerk. Zelfs dat topic is gesloten, vind ik helemaal koekoek.

Achja je kunt met dit team geen normaal gesprek voeren

Het moderator team van VWC, volgens hun is dit beter zo maar daar is het bijna niemand mee eens.
en nog steeds is de reden niet duidelijk. Eigenlijk wat we eruit halen is omdat winkels er hier voor betalen

Het moderator team van VWC, volgens hun is dit beter zo maar daar is het bijna niemand mee eens.
en nog steeds is de reden niet duidelijk. Eigenlijk wat we eruit halen is omdat winkels er hier voor betalen

Wat de reden ook is, het is simpelweg hún forum. Ze doen het vast niet om leden te pesten, dus ga ik er vanuit dat er een goede reden voor is.

Als je het als lid niet (meer) naar je zin hebt hier, dan kom je toch niet meer op het forum? Zo kom ik liever nooit meer bij de Aldi, wat een kutzaak is dat zeg. Maar dat betekent niet dat ze hun formule moeten schikken naar mijn wensen, toch?

Wat de reden ook is, het is simpelweg hún forum. Ze doen het vast niet om leden te pesten, dus ga ik er vanuit dat er een goede reden voor is.

Als je het als lid niet (meer) naar je zin hebt hier, dan kom je toch niet meer op het forum? Zo kom ik liever nooit meer bij de Aldi, wat een kutzaak is dat zeg. Maar dat betekent niet dat ze hun formule moeten schikken naar mijn wensen, toch?
Het lijkt mij juist wel dat hun zich moeten schikken naar de leden,de leden zijn het forum...
En ik denk dat als ze 'hun' forum aantrekkelijk willen houden ze toch wat meer van de leden moeten aantrekken want anders is er straks geen forum meer!

Je gaat even voorbij aan het feit dat een forum draait om de members en de content die zij posten.
Zonder content en activiteit sterft een forum een langzame dood.

Het is overduidelijk dat het gros van de members de beslissing niet begrijpen (het word simpelweg ook niet uitgelegd) en het er niet mee eens zijn. Dit is volgens mij heel duidelijk te lezen aan de reacties in dit topic.

Het zou toch mooi zijn als er samen naar een oplossing gekeken kan worden ipv. de radiostilte die er nu is?

Het feit dat er nu prijsvragen zijn waarin er gevraagd word om te posten in bepaalde topics zegt ook wel wat.
Ik geniet van de oud en nieuw topics maar eerlijk gezegd vind ik niet dat een forum als dit voornamelijk uit "off topic geneuzel" moet bestaan.
Misschien is het mijn gevoel en liggen de cijfers anders maar voorheen werd er in december veel meer over vuurwerk, shoppen en folders gesproken dan nu het geval is. Simpelweg ook omdat er nu veel minder te bespreken valt.
We hebben nu eenmaal buurlanden waar schitterend F2 vuurwerk word verkocht, laat ons dat svp gewoon bespreken en delen met elkaar.

Je gaat even voorbij aan het feit dat een forum draait om de members en de content die zij posten.
Zonder content en activiteit sterft een forum een langzame dood.

Het is overduidelijk dat het gros van de members de beslissing niet begrijpen (het word simpelweg ook niet uitgelegd) en het er niet mee eens zijn. Dit is volgens mij heel duidelijk te lezen aan de reacties in dit topic.

Het zou toch mooi zijn als er samen naar een oplossing gekeken kan worden ipv. de radiostilte die er nu is?

Het feit dat er nu prijsvragen zijn waarin er gevraagd word om te posten in bepaalde topics zegt ook wel wat.
Ik geniet van de oud en nieuw topics maar eerlijk gezegd vind ik niet dat een forum als dit voornamelijk uit "off topic geneuzel" moet bestaan.
Misschien is het mijn gevoel en liggen de cijfers anders maar voorheen werd er in december veel meer over vuurwerk, shoppen en folders gesproken dan nu het geval is. Simpelweg ook omdat er nu veel minder te bespreken valt.
We hebben nu eenmaal buurlanden waar schitterend F2 vuurwerk word verkocht, laat ons dat svp gewoon bespreken en delen met elkaar.

Ik heb hier weinig aan toe te voegen.. ze proberen nu op een andere weg het forum in leven te houden met idd die giveaways.. aangezien er veel minder gepraat wordt over de buitenlandse topics wat voor mij wel de go to was om mij vorig jaar aan te melden op dit forum. Ook zie je nog regelmatig de prospekts / vragen voorbij zien komen over buitenlandse winkels in de shoutbox ( wat overigens niet verwijderd wordt ) dus zo zie je maar hoeveel vraag er nog naar is.

Ik woon niet in nederland, voor mij is nederlands vuurwerk buitenlands. ik kan het helaas niet over het vuurwerk hebben wat voor mij normaal is. is er een vuurwerkcrew be?

Als je daarmee, zeker >25kg en niet aan RACT voldoend (snel), in huis/auto betrapt wordt, zit je al zo ongeveer in de wapenwet en in de krant en rechtbank als iemand met illegaal vuurwerk.

Ik zou het met auto ook al lang gedaan hebben hoor, in NL (of BE) shopte ik met deze prijzen en gezeik allang niet meer dan. Maar wees wel ff bewust van wat het inhoudt, en voor VWC(crew) hoe de associatie dan ligt.

Verbaasd mij nog steeds dat ze het geheel hier doodzwijgen, eerst aangegeven dat de topics midden november opengaan en vervolgens het dicht te laten. Sponsoren bepalen hier de regels, VWC is te afhankelijk geworden. Ik mis het forum VWC waar er echt nog gesproken wordt over vuurwerk ipv onzin topics als beoordeel de avater van je buurman, opvolgend nummer plaatje enzv. Het is langzaam aan geen forum meer voor liefhebbers. Jammer, erg jammer. Tip voor de moderators, geef eens duidelijkheid, zeg wat en geef een reden waarom... maar dan een echte reden. Dan is het aan de leden of ze er wel of niet mee kunnen leven.
Discussieren over een prijsvraag vindt men respectloos naar de importeur maar leden in het ongewis laten is niet respectloos zo lijkt het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan