Dat er op het forum bepaalde onderwerpen niet worden getolereerd ( knalvuurwerk, profblokken, shells etc ) dat kan ik heel goed begrijpen. Ik zelf heb daar ( alleen in het begin ) geen problemen mee gehad. Ik kon het op een gegeven moment ook begrijpen waarom het niet meer werd toegestaan.
Nu het sluiten van de productentopics van buitenlands vuurwerk. Ik snap de commotie van de leden hier over wel, want wat is het probleem om deze topcs, wat in principe allemaal legaal vuurwerk is, te sluiten.. het lijkt mij toch wel van belang dat jullie dit eens gaan toelichten ?
Het sluiten van winkeltopics heb ik nooit echt begrepen, op het feit na dat ik verdomd goed weet als oud moderator, dat het hier gaat om inkomsten komend uit de selecte groep winkeliers met een freakactie. Met deze acties is iedereen hier gebaat en heel erg blij mee. Maar is het niet zo dat deze groep winkeliers dan wel het alleenrecht hebben "geeist" met hun acties en er dus geen andere winkelierstopics ( degene zonder acties ) open mogen zijn, zodat zij aan hun geen concurrentie kunnen ondervinden?
Wat de rol van de importeusr in deze kwestie is is mij onbekend, maar ik sluit niet uit dat ook zij wel een zegje hier over hebben gedaan.
Het grote vuurwerkform VWC, die altijd onafhankelijk was, laat zich nu leiden door derden.. tenminste, dat gevoel creeren jullie bij de leden.
Het is toch ronduit belachelijk dat er in producttopics niet mag worden vermeld waar het product wordt aangeboden tegen een scherpe prijs. Op elk ander, ook niet vuurwerk gerelateerde forua wordt dit juist toe gejuicht.
Het zou fijn zijn dat jullie eerlijk naar de leden zouden zijn ipv het zo maar dichtgooien van topcs, terwijl jullie ook een poll voor de leden hadden toegezegd. Zijn jullie nog wel blij met de leden, met het fora of ?
Ik ben trouwens reuze benieuwd wanneer er op dit topic een slotje gaat
Mijn tip : laat dit topic open, zo dat leden iig nog een plekje hebben om hun gal te spuwen.