Wat steek jij als eerste af om 10.00 s'ochtends?

Ik denk een paar doorgelonte thunderkings en dan gelijk gevolgt door een *heksenkring* van Babypijltjes.

Nog 25 dagen!!

Ik denk dat ik dan maar is ga proberen te beginnen met 4 doorgelonte Giant Shocks aan een heksenkring van rotjes en pijltjes en steek tegenlijkertijd magnum missles af :D

Wij zijn waarschijnlijk om 7 uur al met een groep aan het melkbusschieten. Ik denk dat we 's middags rond 2 uur pas beginnen met vuurwerk, maar misschien maken we ook nog wel even wat speciaal voor om 10 uur:).
Uiteraard hebben we de 29e en 30e ook al aardig gestookt, anders had ik oudjaarsdag wel langer vuurwerk afgestoken.

Ik had vorig jaar de ARMY EXTREME pot afgestoken om 10 uur met een TRACA (vlindermat) van 55Meter uit polen :P En cker dat ze wakker werden en cker dat de politie kwam Maar da was geen prob want het mog en die Traca was toch niks meer van over :P Gaak dit jaar ook weer doen BTW met dan nog de nieuwe mat van CHOEET erbij en heb Vlinders van 22CM lang en 11CM dik xD dus dat komt er ook nog wel in ergens Dus dan hebben we een hoop knallen en een hoop auto allarmen dat geeft een angstaanjagend effect als je nog ik bed ligt :P

Back
Bovenaan