Wat steek jij als eerste af om 10.00 s'ochtends?

ik begin lekker met een knal projectje eerst 2 extreme salute doorgelont naar een crocodile en daarna een hindoe rolletje van 10 meter wordt wel knallend wakker worden dus :)

extreme salute is wel tof in de ochtend hoor :P heb er totaal 6 betaal 30 euro voor 2 dus ja om in de avond 6 de zelfde cakes aftesteken vindt ik ook niks maarja ik steek altijd wel wat leuks af in de vooravond misschien da ik die extreme salute vervang voor gewoon paar dozen shocks is ook altijd leuk :D

Bijna elk jaar kopen we met een groepje van 4/5 man elk 5 sloffen rotjes (5euro pp). Die pakken we dan uit om 10 uur en steken de hele handel in de fik, dat geeft me toch een lawaai en een grote wolk rook/kruit. Dan is iedereen wel wakker denk ik:D

Ik ben van plan om 1 pakje thunderkings door te lonten wat dus al veel lawaai gaat produceren.
Ik ga het vervolgen met een heksenkring van 1 slof babypijlen en 1 mat van 90sh.

Dit moet trouwens niet om 10:00 maar om 6-7:00 uur gebeuren.
Om 10:00 doe ik waarschijnlijk wat k de hele dag doe en dat is stoken stoken stoken.:):p

nog maar 19 dagen:D

Laatst bewerkt:
hmm... ik steek pas tegen half6 het eerste af van de dag;)

Ik werk overdag in de vuurwerkwinkel.. en tegen half6 heb ik een projectje klaarstaan in de achtertuin van de winkel, dat ik dan afsteek voor mijn collega's:)

Dit project zal bestaan uit de volgende doorgelonte stukken:

12x happy jack (fontijn)
1x Need for Speed (Lesli, z-shape)
12x caramba (fontijn)
2x scream (Lesli)
1x wall of Flames (golden wall, Lesli)
1x Days of Thunder (500gram, Lesli)
1x Thunderation (500gram, Lesli)
1x Wild Wave (w-shape, Lesli)
1x Brain Booster (w-shape, Lesli)
9x Thriller, tegelijk, als finale (Lesli)

Dus opzich is dat best een leuk 'eerste lontje' van de dag:p

FF zonder dollen, ik begin met mijn projectje, een meter visco met nitraten en vlinders enz. En daarna gewoon lekkere harde knallers. Dan is iedereen wel wakker.

Ik denk dat ik om 4:00 's ochtends een paar knalpotten doorlont!
Bijv: 4x Silver Salute gelijktijdig!

Dat zal wel de hele wijk wakker maken!

lol

Een silversalute van Dynasty, voorafgaand door binkie's die ik doorlont (een stuk of 50) en gelijktijdig tussen het ''geknal'' door een aantal kleinere fluitblokjes van 25shots (whistling to bang :D)

Back
Bovenaan