Wat steek jij als eerste af om 10.00 s'ochtends?

Een silversalute van Dynasty, die ik doorlont (een stuk of 50) en gelijktijdig tussen het ''geknal'' door een aantal kleinere fluitblokjes van 250shots (whistling to bang :D)

Zo klinkt het al beter haha :D
Ik begin met een 300 sh. fluitblok gecombineerd met 5x extreme bang rockets.

Ik begin samen met 2 andere met 2 hindoerollen achterelkaar, zonder eindbom. Tussendoor gekleurde rookbommen enz, ik heb zelf ook een eindbom gemaakt met 17 nitraten. Dat lont ik vast aan die hindoerollen en als allerlaatste een Lawinepijl.

ff wkkr worden met wat rotjes, en pijltjes
daarna met vrienden nitraten, en vlinders

en we kijken nog ff of we ook gaan carbid schieten;)

een leuke mascleta(met veel budget knallers) en 2x asian thunder 500 (gbv)een 100k (zena) en 1x silversalute als afsluiter!
denk dat de buurd dan aardig wakker is ookal is het consumenten vuurwerk!

mischien wil ik beginnen met en paar illegale Dingetjes ;) o.a Big spanish cracker 808 maar met wat zijn deze te vergelijken :D 'k heb er en paar van me vriend gekregen :)

men zelf gemaakte mascleta met:
1x valancia 150
10x choeet banger 5 st
1x toffee 10st
1x golden dragon 40st
2x choeet baby vlinder 20 st
1x silver cracker 36 st

ik heb na lang twijfellen besloten om precies om 10uur een asian thunder cake aftesteken van GBV. eerst wou ik de no mercy van wolff doen maar vond het toch leuker om voor dat geld wat andere dingen te kopen. maar na de asian thunder cak gaat er ook gelijk een 777schots matje van wolff de lucht in:)

Back
Bovenaan