Wat steek jij als eerste af om 10.00 s'ochtends?

Eerste wij zijn om 10:00 met meerdere.
Iemand waarschijnlijk een 5K
Iemnad anders Chainthunder 60sh
Ook onze Nitraten en Vlinders uitesten

-Kortom hoop kabaal en niet alleen onze straat maar ook mensen uit andere straten zullen wakker gemaakt worden :)

Voor ons 10 uur project op oudjaarsdag, steek ik een harde knaller af , squalo , atomyc6 of iets in die buurt. Uiteraard maak ik van alle projectjes of filmwaardige dingen een filmpje, dus dit komt ook zeker op film terecht.

Het is bij mij tot op de dag van vandaag de vraag welke producten ik kan aanschaffen straks omdat ik nog niet weet of ik ken werken bij een winkel waar ik dan korting krijg, of dat ik moet gaan uitwijken naar Vuurwerkland- Steenbergen. Mocht het eerste gebeuren dan dit:

Beginnen met een Super Celebration Cracker 120.000 van Mercurius Ulitmate Gold, de legale 100.000.
Daarna de Big MC Thunder van Lesli Vuurwerk, een 100 schots knalblok met 20 salvos van 5 schoten.
Daarna het vervolg met 3 keer de Battery van Mercurius, 3 maal 300 schots fluitbatterij: dat moet de buurt wel wakker maken.
Daarna de afsluiting met 6 keer Nitrate Cake van Herlat (Original Fireworks).

Ik denk dat de buurt dan wel wakker moet zijn?

Het klinkt een beetje suf maar ik steek altijd als eerste 30 rotjes af
dan 10 babyfluitpijltes 10 grondbloemen en 3 grondbloemen met knal

pakje nitraten in mijn straat:P lekker eventjes mensen wakker maken.
en een paar mortiertjes(shocks,flower thunder etc.)

Ik begin met een klein projectje wat ik op dit moment nog aan het voorbereiden ben! Misschien iemand nog wat ideetjes?

Back
Bovenaan