Wat is jou budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
student en op mezelf wonend, vorig jaar flink bezuinigd en uitgekomen rond en nabij de 250€ dit jaar iets meer te besteden, zal dus rond de 300€ worden.

Ben daarom ook zeer blij met de acties van Haokan Fireworks, zodat ik toch wat voordelig heb kunnen kopen.

Dat is inderdaad een van de weinige adressen, waar ik als 14-jarige serieuze mogelijkheden heb om goeie potten of mooie combi's of wat dan ook te kopen. Ben er echt blij mee.

Zal zelf dit jaar rond de 600 euro uitkomen, waarvan 350 zelf betaald. Heb gelukkig wel een paar mensen om me heen die me willen sponsoren. :D

Zonder dat heb jij dat ook nog wel. Misschien een rot reactie. Maar als je de keuze bij 350 euro beperkend lijkt te vinden op je leeftijd ben je nogal verwent. De meeste van jou leeftijd zijn blij als ze tussen de 50 en de 100 euro te besteden hebben ;) ik ben 20 en werk 4 dagen in de week school en werk. En ben al met 350 tevereden aan vw

Ik heb nog genoeg staan. Alleen spullen voor overdag en eventueel nieuwe producten die het echt waard zijn. Laat zeggen zo'n 300/350 euro totaal.

Tja, ik zeg bij elke bestelling nu is het genoeg, maar dan zie ik weer een paar nieuwe of oude top producten met een goede korting en bestel dan toch weer bij. Ik lijk wel een vrouw, die kopen ook alles waar korting op zit. Alleen doe ik het niet het hele jaar.

Telkens een beetje meer? Bij sommigen noem ik het geen beetje meer. En verwend zijn kan wel degelijk slecht zijn. Duizenden euro's aan vuurwerk is eigenlijk onzin natuurlijk. Je moet wel nuchter blijven.

Aparte reactie vind ik dit, temeer dat 50 euro net zo leuk kan zijn als 2000.
Simpel gezegd er is geen bedrag wat betekent zoals jij het zegt het woord onzin.
De een doet het met 50 euro en de ander met 2000 so what?
Denk dat degene die het geld uitgeeft wel degelijk nuchter is.

Sorry wil geen ruzie creëren maar vind het beetje kort door de bocht.

Zonder dat heb jij dat ook nog wel. Misschien een rot reactie. Maar als je de keuze bij 350 euro beperkend lijkt te vinden op je leeftijd ben je nogal verwent. De meeste van jou leeftijd zijn blij als ze tussen de 50 en de 100 euro te besteden hebben ;) ik ben 20 en werk 4 dagen in de week school en werk. En ben al met 350 tevereden aan vw

Hallo zeg, ik spaar er goed voor, werk er hard voor, mag ik? Daarbij zijn de meeste 500-gram pot prijzen belachelijk zoals djara ook al aangeeft en ik ga het niet met 5 potten doen en ik stook ook veel overdag. En met 50-100 zou ik me niet kunnen vermaken maar met 350 ook echt nog wel. En als mensen mij willen sponsoren, waarom niet zou ik er dan geen gebruik van maken?

De reacties zijn hier duidelijk, nu gaan we weer on topic en respecteren wij elkaars berichten :)

Geen idee. Ik zie wel wat ik graag wil en wanneer ik denk zo is het mooi geweest. Heb nog een hele waslijst over van vorig jaar, dus hopelijk kan ik de verleiding om veel nieuwe producten aan te schaffen enigszins weerstaan :)

Mijn uiteindelijke budget komt uit op 375 euro dit jaar. Een stukje minder dan vorig jaar (had toen 475) maar met behulp van acties en kortingen denk ik dat mijn collectie er gelukkig niet al teveel onder lijdt.

Mijn budgetje voor dit jaar zal niet veel hoger of lager dan vorig jaar zijn. Rond de 200 euro vind ik toch wel genoeg, wel moet ik voor mijn vader ook een lijstje maken en afsteken(hij is zelf te lui ervoor). Dus dat brengt het totaal toch weer rond de 700 euries. Mooi meegenomen zoiets :D.

Het mooie van een vrij complete lijst bijhouden van alle bestellingen, is weten wat je hebt uitgegeven.

Ik zit nu zo om en nabij de €700, aan betaalde bestellingen.
Ik vermoed dat daar nog zo'n €100 á €150 maximaal bij komt, van dingen die ik echt móét hebben of gewoon wil proberen. Al zou ik ze nu even niet kunnen verzinnen aangezien ik denk dat ik er wel aardig ben. Aardige lijst cakes, wellicht al te veel pijlen en te veel zooi voor overdag.
Het streven is het totaal toch wel onder de €800 te houden eigenlijk, zodat ik wat geld over hou voor een nieuwe telefoon en festivalkaartjes voor volgend jaar :rolleyes:

Vorig jaar rond de 200 probeer ik elk jaar helaas wordt het meestal 500 maar aangezien ik nog 2 kartonnen over heb moet het dit jaar wel lukken (hoop ik) :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan