Wat is jou budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van te voren had ik 500 euro ingesteld. Maar dat probeer ik nu al 2 jaar en het lukt me niet om binnen het budget te blijven. Tegenwoordig krijg je overal zoveel korting en is het allemaal zo mooi dat ik het echt niet kan laten liggen.
Vorig jaar was het geloof ik 800 euro geworden. Dit jaar tot nu toe alweer 600. En dan is het net november....
pfff dat wordt nog wat dit jaar.:bonk:

Van te voren had ik 500 euro ingesteld. Maar dat probeer ik nu al 2 jaar en het lukt me niet om binnen het budget te blijven. Tegenwoordig krijg je overal zoveel korting en is het allemaal zo mooi dat ik het echt niet kan laten liggen.
Vorig jaar was het geloof ik 800 euro geworden. Dit jaar tot nu toe alweer 600. En dan is het net november....
pfff dat wordt nog wat dit jaar.:bonk:

voor mij geldt exact hetzelfde haha. 500 euro MAX had ik bedacht...
zit echter nu al op 434 euro bij Harten4 met hun 40% acties...
ga er dik overheen ben ik bang voor. Maargoed, de een vindt het geldverspilling... en de ander weet geen betere bestemming voor z'n geld!

Ja dat zeg ik ook altijd als ik weer word aangevallen,vooral als ze komen...met alles de lucht in geld weggooien?????.als ik dan zeg voor duizend euri roken heb je daar dan wat aan? Mensen die honderden euri sparen voor en weekie carnaval?of vrouwen die het maar kinder onzin vinden maar geen probleem hebben om 500 euri voor een jurk uit te geven om die na een verjaardag niet meer dragen en tien jaar in de kast laten hangen

Ik zit tot nu toe aan 1611,44 euro dit is zonder hulp middelen hoeveel ik hier wel niet aan uit heb gegeven denk er liever niet over na,
maar dit zal ook rond de 1050 euro zijn
En ach het is maar 1 dag in een jaar mag iemand ook zen plezier hebben.

Ja dat zeg ik ook altijd als ik weer word aangevallen,vooral als ze komen...met alles de lucht in geld weggooien?????.als ik dan zeg voor duizend euri roken heb je daar dan wat aan? Mensen die honderden euri sparen voor en weekie carnaval?of vrouwen die het maar kinder onzin vinden maar geen probleem hebben om 500 euri voor een jurk uit te geven om die na een verjaardag niet meer dragen en tien jaar in de kast laten hangen

Op een of andere manier ben ik het totaal met je eens haha. 100 euro op zuipen met carnaval of 50 euro in een weekendje stappen is dood normaal. Zeg je ik stook 100 euro de lucht in op Oudjaars dag kijken ze je raar aan :P

Op een of andere manier ben ik het totaal met je eens haha. 100 euro op zuipen met carnaval of 50 euro in een weekendje stappen is dood normaal. Zeg je ik stook 100 euro de lucht in op Oudjaars dag kijken ze je raar aan :P

Is inderdaad weinig geks aan. Weekendje festival met drinken is ook zo €600 met alles er bij. Dusja...
Net wat je wil.
Ik doe beide :cool:

En ik dacht dat 150 euro aan baco.s en bier gek was in een avondje stappen van 0.00 tot 05.30 +- Ach ja zowel van drank en vuurwerk krijg je achter af een kater als het opeens weg is haha. De dag erna :P

En ik dacht dat 150 euro aan baco.s en bier gek was in een avondje stappen van 0.00 tot 05.30 +- Ach ja zowel van drank en vuurwerk krijg je achter af een kater als het opeens weg is haha. De dag erna :P

Dat is €150 drank in één avond hé.
Mijn definitief festival is vrijdagmiddag tot zondag vroege avond (uur of 8/9), met toegangskaartjes en slaapplaats. En dan al je eten en drinken op het festivalterrein halen. Dus een wel een beetje de duurst mogelijke, maar toch..

ach ja haha. Bij mij was het niet in me eentje gelukig haha maar samen met een klasgenoot. Die meer kwijt was dan mij haha. Ben niet zo bier drinker. Iets met cola erin drinkt veel makkelijker weg.

zit hier een beetje rond te lezen en erger me wel wat aan een paar reacties.
Er worden hier mensen aangevallen over het budget dat ze uitgeven ql dan niet in combinatie met hun leeftijd.
Ook zie ik een boel vergelijkingen van anderen kopen sigaretten of veel drank.
lekker boeien, koop wat je leuk vind in je leven en geef uit wat je eraan uit wil geven. Het is je eigen geld.
Het is toch van de zotte dat er members zijn die in hun omgeving reacties krijgen en dus elk jaar maar een tegenwoord of excuus hebben waarom ze hun geld eraan uitgeven.
En ik vind het al helemaal achterlijk dat mensen elkaar hier aanspreken op elkaars budget.
Doe met je leven en je geld wat je ermee wil doen.
En koop wat je nodig hebt, wilt hebben en kan missen.
Daar heeft niemand ook maar iets over te zeggen.
behalve eventueel je ouders, puur en alleen omdat het je ouders zijn.

Het is november!! Donker, warme chocomel, kerstverlichting en af en toe een knalletje!
Probeer hier niemand aan te vallen, geniet van de sfeer!!

zit hier een beetje rond te lezen en erger me wel wat aan een paar reacties.
Er worden hier mensen aangevallen over het budget dat ze uitgeven ql dan niet in combinatie met hun leeftijd.
Ook zie ik een boel vergelijkingen van anderen kopen sigaretten of veel drank.

Helemaal mee eens hoor! Het is met name de "buitenwereld" die zo naar ons vw freaks kijkt. Zij vinden het weggegooid geld en snappen onze hobby niet. Dit is altijd al zo geweest en zal ook altijd zo blijven. Er zijn voorstanders en tegenstanders. Let 'm be. Wij hebben de dag/nacht van ons leven! En daar draait het allemaal om. Het leven mag af en toe best wat kleur gebruiken toch?

En weer ontopic: Richtlijn in de voorverkoop is €400,- dit jaar. Zal naar verwachting rond de €450,- gaan worden aangezien er op de afhaaldag altijd nog wel wat spul meegepakt gaat worden.

Dat heeft er bij mij juist voor gezorgd dat ik meer geld uitgeef aan vuurwerk haha. Ik kan rustig in twee weken vakantie 2000 euro aan alleen drank en broodjes frikandel uitgeven. Maar ik vond het te erg worden om voor 200 euro vuurwerk te kopen terwijl ik dat veel leuker vind. Dus vandaar dat ik maar heb gezegd ik geef uit wat ik wil en hou me niet onder wat anderen normaal vinden.
Budget zit nu alweer rond de 800 euro.

Ik weet wel dat ik morgen eens serieus moet gaan rekenen. Het is ingewikkeld om de combi te maken van de momenten dat er geld binnenkomt en de momenten dat ik bestellingen wil/moet doen. Op de een of andere manier moet ik daar een logica in brengen, een lijn in ontdekken, om te zorgen dat het allemaal goed loopt. Verschrikkelijk gereken. Om de getallen gaat het me niet eens, ook al zal ik niet alles blind kunnen kopen, het is meer de financiële logistiek van inkomsten/uitgaven die me hoofdbrekens bezorgt.

Heb tot nu toe voor €750 bestellingen gedaan en mezelf voorgenomen om niks meer te halen. Nu maar hopen dat dit gaat lukken.

Mijn budget is zo'n 400 euro, met een absoluut maximum van 600 euro.
Op dit moment heb ik voor ongeveer 150 euro besteld,
dus het is (op dit moment nog wel) mogenlijk dat ik dit jaar binnen mijn budget blijf.

500 euro
Lukt altijd wel met voorbestellen.
Maar als ik eenmaal me vuurwerk ophaal komt er al gauw tijdens de 3 verkoop dagen 200 euro bij.
Tis dan te verleidelijk haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan