Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van te voren had ik 500 euro ingesteld. Maar dat probeer ik nu al 2 jaar en het lukt me niet om binnen het budget te blijven. Tegenwoordig krijg je overal zoveel korting en is het allemaal zo mooi dat ik het echt niet kan laten liggen.
Vorig jaar was het geloof ik 800 euro geworden. Dit jaar tot nu toe alweer 600. En dan is het net november....
pfff dat wordt nog wat dit jaar.![]()
Ja dat zeg ik ook altijd als ik weer word aangevallen,vooral als ze komen...met alles de lucht in geld weggooien?????.als ik dan zeg voor duizend euri roken heb je daar dan wat aan? Mensen die honderden euri sparen voor en weekie carnaval?of vrouwen die het maar kinder onzin vinden maar geen probleem hebben om 500 euri voor een jurk uit te geven om die na een verjaardag niet meer dragen en tien jaar in de kast laten hangen
Op een of andere manier ben ik het totaal met je eens haha. 100 euro op zuipen met carnaval of 50 euro in een weekendje stappen is dood normaal. Zeg je ik stook 100 euro de lucht in op Oudjaars dag kijken ze je raar aan![]()
En ik dacht dat 150 euro aan baco.s en bier gek was in een avondje stappen van 0.00 tot 05.30 +- Ach ja zowel van drank en vuurwerk krijg je achter af een kater als het opeens weg is haha. De dag erna![]()
zit hier een beetje rond te lezen en erger me wel wat aan een paar reacties.
Er worden hier mensen aangevallen over het budget dat ze uitgeven ql dan niet in combinatie met hun leeftijd.
Ook zie ik een boel vergelijkingen van anderen kopen sigaretten of veel drank.
En ik dacht dat 150 euro aan baco.s en bier gek was in een avondje stappen van 0.00 tot 05.30 +- Ach ja zowel van drank en vuurwerk krijg je achter af een kater als het opeens weg is haha. De dag erna![]()