Wat is jou budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zou bij mij tussen de 600 a 700 liggen Nu Als ik contract krijg Dan gaat er wel snel omhoog !!

Ik heb nog geen idee.
Ik werk rond o&n bij een vuurwerkwinkel en meestal is het wat ik daar verdien en nog een beetje extra.
Maar misschien moet ik eens dit jaar wat geld overhouden van mijn werk. Ik ben niet arm, maar in de toekomst moet er ook een beetje geld over blijven voor mijn kinderen.
greetzzz

Zoals bijna elk jaar, €0,00

Maar zal net als bijna elk ander jaar, op 1 januari zo'n 1500 tot 2500 euro lichter zijn:bonk:

Heb al een bestelling van €120 en daar komt waarschijnlijk nog €880 bij. Wil dit jaar een beetje uitpakken en daar kom ik met dit bedrag wel ongeveer bij :p

Zit ongeveer al op 600. Thanks Haokan vuurwerk ! En nog naar Belgie, must haves uit nederland,nieuwe cakes en pijlen en ook nog alle losse grut. Het word weer een mooi lijstje :)

Heb nu samen met me broer 100 uitgegeven ongeveer maar denk dat we wel rond de 300 a 350 komen en als de sponsor er nog bij komt :p

50 euro. En daar haal ik toch nog donders veel voor! Voornamelijk klein spul overdag, en 's avonds ga ik naar vrienden waar we veel mee afsteken. Dat betaalt een iemand, de rest doet het bier, oliebollen, etc. etc.

50 euro. En daar haal ik toch nog donders veel voor! Voornamelijk klein spul overdag, en 's avonds ga ik naar vrienden waar we veel mee afsteken. Dat betaalt een iemand, de rest doet het bier, oliebollen, etc. etc.

Heel knap gozer, dat je daar tevreden mee bent. Ik ben nog 2 jaar jonger en mijn budget is toch ruim 10 keer zo hoog. Daar kan ik (en ook nog een hoop andere mensen van het forum) een voorbeeld aan nemen. want zoals ook al vorig jaar gezegd: Waar is de tijd dat we ons met een paar tientjes vuurwerk konden vermaken?

Die tijd is al heel lang geleden. We zijn verwend, en dat is niet slecht toch? Goed voor de economie mensen die duizenden aan vuurwerk uitgeven. Ieder heeft zijn eigen waarden, wat de normen tegenwoordig zijn... Tja. Ik zou me kunnen vermaken met 100, maar toch telkens een beetje meer is leuk.

Die tijd is al heel lang geleden. We zijn verwend, en dat is niet slecht toch? Goed voor de economie mensen die duizenden aan vuurwerk uitgeven. Ieder heeft zijn eigen waarden, wat de normen tegenwoordig zijn... Tja. Ik zou me kunnen vermaken met 100, maar toch telkens een beetje meer is leuk.

Telkens een beetje meer? Bij sommigen noem ik het geen beetje meer. En verwend zijn kan wel degelijk slecht zijn. Duizenden euro's aan vuurwerk is eigenlijk onzin natuurlijk. Je moet wel nuchter blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan