Wat is jou budget dit jaar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Snap je punt baal.
Toen ik 15 was moest ik het niet wagen boven de 60 euro uit te komen.
Nu ik een stukje ouder ben is mijn budget ook een heel stuk groter.
Als iemand het geld heeft om genoeg te besteden, zonder met andere uitgaves in t gedrang te komen.
Wie zijn wij dan om daar over te oordelen?
Mijn geld is het niet.

Hier vorig jaar 290 uitgeven daarvoor iets van 130 zal dit jaar er wel tussen zitten. Voor nog geen 250 kan je ook wel veel lol hebben :)

Zit nu op de 311, hoop rond de 500 euro uit te komen, vorig jaar voor 1000 euro, nou vind 500 wel genoeg dit jaar.

ik zit in een diep dal met me budget dit jaar...:( na een verhuizing niet veel meer te besteden dusja

in 2010 was het nog 1500 euro
in 2011 was het nog 1000 euro
in 2012 was het nog maar 500 euro
en dit jaar word het +- 150 euro hehe

maar met 150 euro kan je toch nog wel aardig wat kopen! word alleen beter kijken wat ik wil haha :D

--pyro99:bye:

nog 15 weken he. Elke week 20 weg zetten en je hebt al 300. Of een paar weekendjes bij werken :) Of ergens anders op bezuinigen haha. Minder stappen of zo.

Ik zelf vind het wat overdreven om boven de 1000 uit te gaan geven.
het probleem vind ik dat je de kleinere potjes niet meer waardeert en je zo snel mogelijk de grote wilt afsteken om 12 uur.
Dit probleem heb ik zelf altijd als ik teveel haal.
dit jaar rond de 400/500 euro aan vuurwerk besteden.

Ik zit al op 800 door bestellingen bij haokan en vuurwerkmagazijn zevenkamp.
Ik zie nu ook een heleboel leuke nieuwe producten dus ik weet niet waar het schip strand.

Ik denk nog max 500 erbij.

Vorig jaar zat ik aan de 800 euro, maar dit jaar gaat dat wel wat minder worden. Niet omtdat ik het teveel vond ofzo, maar ik moet wat geld apart gaan zetten voor een auto..

Ik ben van plan het dit jaar op 500 te houden, hooguit 600.

Voor mij dit jaar zoals velen hiero ook minder! Zal rond de 250 a 350 worden of misschien nog minder. Voorgaande jaren was het altijd een flink stukkie meer.

Ik ben die belachelijke, abnormale, brutale, belasting spekkende *** prijzen zat! En elk jaar weer een andere *** smoes om de prijzen omhoog te gooien. Wat word het dit jaar? de boten ondervinden veel tegenwind? Vind het nu wel welletjes!

In plaats van een overdreven leuke collectie spaar ik mijn geld om lekker naar Las Fallas Valencia te gaan! Kost iets meer maar vorig jaar de eerste keer was zo verschrikkelijk leuk!

Bij mij wordt het dit jaar echt stukken minder, het leven wordt te duur, het vuurwerkwerk wordt er ook niet goedkoper op en met een tweeling die dit jaar op de middelbare school zijn begonnen mag ik blij zijn dat ik uberhaupt nog wat vuurwerk kopen kan.
Ben daarom ook zeer blij met de acties van Haokan Fireworks, zodat ik toch wat voordelig heb kunnen kopen.

Nog geen idee i.m.v. financiën en het principe dat de prijzen hier de spuigaten uitlopen. Doorlontbakken, 500 grammers in het segment van boven de 30 euro. Nee, dat komt er sowieso niet in. Meterpakkketjes van boven de 20 euro ook niet. Standaard pakketten zijn ook te duur en kleine overpriced zooi komt er ook niet in.

Momenteel: 200-300.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan