Vox vuurwerk

Dat doet m'n dealer in Gorredijk ook wel dus niks super actie

Hee Jumpoo, je krijgt niet bij elke winkel 30% korting. En al krijg je het ook bij de winkel in Gorredijk, dan is dit nog een superactie of niet?

ps. Als ik het verkeerd opvat heb ik niks gezegd.

Zo wordt een oude collectie keer op keer om gelabeld
origineel is Black smith> loopt niet meer geweldig wordt dan:
Ping Ping is een beetje crisis label wordt dan:
Vrolijk label wat op zich wel een vooruitgang is
Nou heel veel succes er mee
omlabelen gebeurt bijna door elke importeur,ook in verschillende lijnen dezelfde artikelen,houd wel rekening dat dit voor een goed doel is gedaan,waar een label wel bij moet horen.

in samenwerking met vox vuurwerk ,vrolijk vuurwerk en hardix vuurwerk hebben wij een eigen label en eigen namen om de ping ping collectie heen gedaan.
deze lijn is speciaal voor vrolijk vuurwerk bedacht en gemaakt.

we hebben in 5 dagen met elkaar (gert,sebastiaan en ik)alle namen bedacht en het label is na een ontwerp van mij gedrukt door hardix.

natuurlijk zijn we hier allemaal best een beetje trots op.(weg met die chinees haha)

wat vinden jullie ervan?
Bekijk bijlage 15227

Een deel van deze opbrengst zal ten goede gaan van de voedselbank.

Ik ben er in ieder geval heel blij mee!

speciaal voor jullie freaks het freakpakket 1.0

dit pakket bestaat uit:
1x event spirit of beijing
1x event 4 seasons
1x event immortal gold
1x event king crown
1x event starpalm

Untitled-8.jpg

voor maar voor € 550
bestellen kan tot 1 december

Voor de geïnteresseerden, ik ben nu onderweg naar vox vuurwerk. Ik ga kijken hoe we hun winkel kunnen promoten.
Ik ben freelance vormgever/grafisch ontwerper. Misschien zijn er onder de bekenden van deze dealer al vragen. Of juist goede ideeën post ze dan Zsm zodat ik alles kan vragen. Zal ook even wat foto's maken vandaag.

Greetz Frawel

Nog even een toelichting

Na het maken van de prijsvraag, en dus het zien van de website heb ik besloten contact met ze te zoeken. Ze waren zeer enthousiast Vamdaar dus even dit topic. Ik hoop dat jullie zoveel mogelijk ideeën posten zodat ik dit kan voorleggen en evt. Uitwerken. Zelf zat ik te denken aan bvb een aparte site voor ons als vuurwerkgekken,karton deals, acties Etc.

de website www.voxvuurwerk.nl heeft een nieuwe achtergrond gekregen
ook de facebook is onder handen genomen.
om dit te vieren de eerste facebookaktie!

bij 100 likes verloten wij dit Excellent Assortiment t.w.v 79,95

wat moet je doen?
SIMPEL..

1 - LIKE onze Facebookpagina.
2 - DEEL deze actie vanaf de Voxvuuwerk pagina.

Uit deze personen kiezen wij willekeurig de winnaar.

P.S hoe eerder 100 likes, hoe eerder de volgende aktie
FB_Kader.jpg
www.facebook.com/voxvuurwerkmeppel

1 December,dat vraagt om een nieuwe actie
bij 200 LIKES verloten wij dit keer het first class lacross assortiment. t.w.v 64,50

1 - LIKE onze Facebookpagina.
2 - DEEL deze actie vanaf de Voxvuuwerk pagina OPENBAAR.
3 - LIKE dit bericht

Uit deze personen kiezen wij wederom willekeurig de winnaar.
Lacross Actie.jpg
www.facebook.com/voxvuurwerkmeppel

filmpje van de verloting staat ook op de facebookpagina!

Dit jaar gaan wij ook voor het eerst 'grootverpakkingen carbid verkopen'. Jullie hebben ongetwijfeld ook jullie eigen adresjes maar we wilden jullie in ieder geval op de hoogte stellen van het feit dat wij (via de webshop) tot 100kg leveren en bezorgen.

Zie ook: http://voxvuurwerk.nl/webshop/PA=21/

Voor bestellingen boven de 100KG hebben wij 'Carbid Freak' prijzen. Dit houdt in dat er mooie kortingen voor jullie liefhebbers inzitten.

Wil je dus meer bestellen dan 100KG
Mail dan even naar [email protected]

MVG

Team VOX Vuurwerk.
Carbid.jpg

Vandaag even contact met Gert (eigenaar) gehad voor Vrolijk Vuurwerk. Ook hebben we het even kort gehad over de box Blossom after Thundering van Hardix. Ik wil hem graag hebben, maar hij heeft deze nog niet in zijn collectie zitten. Op zich wil hij hem best opnemen als er genoeg animo is en hij nog voorradig is bij Hardix. Zodra hij 6 bestellingen hiervan binnen heeft wil hij hem opnemen en nog voor een mooie prijs ook.

Dus heb je interesse in de Blossom after Thundering van Hardix van € 118,- voor slechts € 85,- mail dan naar [email protected] en laat even een berichtje achter hier. Dan weet ik ook of hij er komt.

vanaf vox even een berichtje.
de eerste bestellingen zijn weer binnen gekomen.
net zoals de dummys pffff wat een dozen.totaal 21 boxen,dus word even goochelen met inrichten haha
net zoals shock al aangaf kunnen wij de Blossom after Thundering van Hardix van € 118,- voor slechts € 85,- aanbieden bij een minimale order van 6 stuks.

verder gaan we de komende tijd leuke acties houden op facebook.

mvg team vox vuurwerk
vox.png

NIEUW!!!!!
EVOLUTION FIREWORKS.

los hebben wij de titanium thunder in ons assortiment genomen.
Natuurlijk kunnen wij van alle producten wel kartonnen krijgen.
dus mensen uit het noorden des lands:p

hier komt natuurlijk wel een mooie korting op!!!
deze word zsm hier vermeld

download (2).jpg

VOX VUURWERK HAPPY HOUR!!!
31 december vanaf 17:00

Op de laatste verkoop dag pakt VOX VUURWERK uit met STUNTPRIJZEN!

Kom 31 december vanaf 17:00 naar de winkel om te profiteren van deze GIGA KORTINGEN!

Team Vox Vuurwerk

Back
Bovenaan