robert_v_dijk87
VWC lid
ik gebruik het woordje Super actie ook niet!!!Dat doet m'n dealer in Gorredijk ook wel dus niks super actie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik gebruik het woordje Super actie ook niet!!!Dat doet m'n dealer in Gorredijk ook wel dus niks super actie
Dat doet m'n dealer in Gorredijk ook wel dus niks super actie
omlabelen gebeurt bijna door elke importeur,ook in verschillende lijnen dezelfde artikelen,houd wel rekening dat dit voor een goed doel is gedaan,waar een label wel bij moet horen.Zo wordt een oude collectie keer op keer om gelabeld
origineel is Black smith> loopt niet meer geweldig wordt dan:
Ping Ping is een beetje crisis label wordt dan:
Vrolijk label wat op zich wel een vooruitgang is
Nou heel veel succes er mee
in samenwerking met vox vuurwerk ,vrolijk vuurwerk en hardix vuurwerk hebben wij een eigen label en eigen namen om de ping ping collectie heen gedaan.
deze lijn is speciaal voor vrolijk vuurwerk bedacht en gemaakt.
we hebben in 5 dagen met elkaar (gert,sebastiaan en ik)alle namen bedacht en het label is na een ontwerp van mij gedrukt door hardix.
natuurlijk zijn we hier allemaal best een beetje trots op.(weg met die chinees haha)
wat vinden jullie ervan?
Bekijk bijlage 15227
Een deel van deze opbrengst zal ten goede gaan van de voedselbank.
Maak maar een foto van mijn bestelling, die als het goed al ergens klaar staat in de bunker![]()
die maak ik binnenkort wel ff.Maak maar een foto van mijn bestelling, die als het goed al ergens klaar staat in de bunker![]()