Vox vuurwerk

Bedankt voor de lijst Robert, staan echt SUPER-aanbiedingen op.
Dat wordt weer lastig met keuzes maken.... :p

Hallo leden.het zou ons van vox vuurwerk een leuk idee lijken om een voorverkoopavond te houden.in de maand oktober.hier zullen dan mooie kortingen te krijgen zijn op losse artikelen als kartonnen.ook zijn de restanten in de bunkers voor meeneemprijzen te koop deze avond.is hier animo voor vanaf vuurwerkcrew? Mvg vox vuurwerk

P.s handje klappen is toegestaan :p

Ben wel benieuwd of hier al iets meer over bekend is :)
Voor de freaks is zoiets altijd interessant natuurlijk !!!

Wij gaan 100% zeker de ping ping collectie van hardix verkopen,hier hebben wij iets erg leuke mee bedacht.zodra het rond is word het hier gemeld��.hou zouden jullie het vinden een avond te houden op de 15 november?

wij dachten:laten we het eens op een leuke manier bekend maken.
dus bij deze:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

noteer hem alvast in je agenda(als je wilt natuurlijk:p)
nadere info volgt!!!!

groetjes

GEWELDIG filmpje!!!!:)
Ik ben van de partij.

En voor diegene die twijfelt.... ik weet wel zeker dat het de moeite waard is om even naar Meppel te gaan.

Als freak en als organisator van Vrolijk Vuurwerk ga ik er natuurlijk alles aan doen om er bij te zijn! Want niet alleen hebben ze mooie prijzen, maar zijn het ook nog eens hele aardige mensen met het hart op de juiste plaats!

Vuurwerk liefhebbers opgelet!!!

Weet u waar Meppel ligt?

Op 15 nov. gebeurt het , een grote vuurwerk-koopavond!
Bij Vox Vuurwerk Meppel worden kortingen gegeven die het daglicht niet kunnen verdragen.
Nu kan ik diverse kreten op gaan noemen, mega deals,bonus kortingen,spaarzegelkorting, login deals noem het maar op.
De echte deal krijg je als je langs komt en dat is geen grap “dus nu of nooit!
Onder het genot van een hapje en een drankje worden echte deals gesloten.

Wij doen niet aan Beurs Koersen als je maar naar Meppel komt met een goed gevulde Beurs:p.
Niet omdat wij je Beurs leeg willen halen, maar omdat jij jezelf niet in hand kan houden door onze Koersen

Voor wie komt tot snel, wie niet komt is het een gemiste kans.

de winkel is geopend vanaf 19.30 uur

Bijlagen

• voxvuurwerk logo.jpg
    voxvuurwerk logo.jpg
    115,9 KB · Weergaven: 0
Genoteerd en aanwezig, ik vind het top dat een winkel zo'n avond organiseert. Ik zal is even al mijn zuur verdiende centjes bij elkaar schrapen en uitgeven!

wij wilen echt iets voor jullie doen deze avond!!
waarom wij geen prijzen ofzo hier neer zetten heeft een simpele reden,deze staan voor deze avond nog niet vast;).
dit zullen speciale eenmalige kortingen zijn.
wij zouden natuurlijk willen weten of er animo voor is.
mocht je aanwezig willen zijn vul dan aub het lijstje even aan zodat wij weten of het door kan gaan.
ik ben sowieso aanwezig:D.

robert_v_dijk87

Ik denk dat elke actie welkom is, maar toch lijkt het me handig om een indicatie van de kortingen te geven, wil je een groot publiek bereiken.
Afhankelijk van de afstand kan dat wellicht wat extra mensen over de streep trekken.

Ach doe is gek, ga opstap met een kameraad/medefreak, is de heen en terugreis leuk. Pak een kroegje na of voor die tijd, maak er wat leuks van.
Daarnaast is zo avond toch veel meer dan kortingen, beetje praten over vuurwerk, nieuwe mensen leren kennen, gezelligheid en wie weet sla je nog mooie vuurwerkdeals aan de haak.

Ik ben van de partij en met mij inmiddels 2 mede vuurwerkfanaten.

Ja hallo. Moet ik van de daken schreeuwen dat ik kom voordat ik op het lijstje mag?? ;)

(Klimt het dak op)

Back
Bovenaan