Vox vuurwerk

even lijstje updaten:

robert_v_dijk87
knalpijp
jrvuurwerk +aanhang
florian96 +aanhang
rikkoenjeffrey o.v.b
vuurwerknop
shock(als t ie nog na beneden durft te komen)

Nog even een paar kleine dingetjes regelen,en dan gaat de webshop Open.natuurlijk kun je altijd een mailtje sturen voor kartonprijzen of andere vragen omtrent producten.de webshop zal rubro,zen fireworks en hardix bevatten.
we hebben trouwens al een leuk aantal mensen, die op de duscoubt evening komen

ben jij er ook bij?

zo vandaag maar eens wat mannetjes aan het werk gezet,om het nog een groots aan te kondigen;)
vox.jpg

haha dit is natuurlijk niet echt.

wou nog even zeggen dat pinnen helaas niet kan a.s vrijdag.
er mag contant betaald worden of op later tijdstip via een overboeking.

Wij geven 30% korting op alle kartonnen van rubro.de korting word berekend van de advies prijzen.mocht je ook belangstelling hebben bij en andere lijn dan ping ping van hardix,geven wij daar ook 30% korting op de kartonnen.
Hoe vinden jullie de webshop geworden??

Ik ben eigenlijk wel van plan om te gaan. UIt Nieuwegein komende kunnen er mensen meerijden. Pm me maar, ik hoor wel of er interesse in is.

jullie weten natuurlijk dat vox vuurwerk de prijsvraag ism vuurwerkcrew houd,maar hebben jullie de prijsvraag voor jullie vrouwen/vriendinnen al gezien?

Tegenwoordig is het vuurwerk niet alleen maar Toys voor Boys, ook de vrouwen/meisjes hebben de weg gevonden naar Vox Vuurwerk die aan de poort staan te wachten om naar binnen te kunnen.
Daarom willen wij van Vox Vuurwerk deze vrouwen/meisjes graag uitdagen om mee te doen aan deze wedstrijd.
Meld je aan voor 15 december via E- MAIL([email protected]) waar wij 25 vrouwen/meisjes die zich als eerste hebben aangemeld uitnodigen voor deze uitdaging.
Dus MAIL ( ik doe mee) en meld je aan!
De winnares gaat naar huis met een vuurwerkpakket T.W.V € 125,- die na eigen smaak of keuze is in te vullen.
De nummers 2 en 3 ontvangen een pakket T.W.V € 50,-

en niet stiekem als meisje spelen want we komen overal achter hahaha

Laatst bewerkt:
Vanavond de zaak maar eens in gereedheid brengen voor morgen avond en natuurlijk voor de opnames van sbs voor VROLIJK VUURWERK.hoop jullie morgen allemaal te zien,en hoop op een gezellige avond!!!

in samenwerking met vox vuurwerk ,vrolijk vuurwerk en hardix vuurwerk hebben wij een eigen label en eigen namen om de ping ping collectie heen gedaan.
deze lijn is speciaal voor vrolijk vuurwerk bedacht en gemaakt.

we hebben in 5 dagen met elkaar (gert,sebastiaan en ik)alle namen bedacht en het label is na een ontwerp van mij gedrukt door hardix.

natuurlijk zijn we hier allemaal best een beetje trots op.(weg met die chinees haha)

wat vinden jullie ervan?
988772_680753351959629_1235756385_n.jpg

Een deel van deze opbrengst zal ten goede gaan van de voedselbank.

Leuk label, ziet er goed uit. Stukken beter als die van de Ping Ping vind ik haha.
Duidelijk te zien voor welk doel het is en vooral het initiatief vind ik geweldig! :)

Wij geven 30% korting op alle kartonnen van rubro.de korting word berekend van de advies prijzen.mocht je ook belangstelling hebben bij en andere lijn dan ping ping van hardix,geven wij daar ook 30% korting op de kartonnen.
Hoe vinden jullie de webshop geworden??

Dat doet m'n dealer in Gorredijk ook

Laatst bewerkt:
Zo wordt een oude collectie keer op keer om gelabeld
origineel is Black smith> loopt niet meer geweldig wordt dan:
Ping Ping is een beetje crisis label wordt dan:
Vrolijk label wat op zich wel een vooruitgang is
Nou heel veel succes er mee

Back
Bovenaan