Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De zoveelste poging om goedkoop te scoren. Ik zag vanavond bij Derksen een TicToc filmpje voorbij komen wat betrekking had op Rutte zijn verwijderde sms berichten. Daar speelde, hoe kan het ook anders klavertje vier weer eens de hoofdrol. Walgelijk mannetje is het, meer niet.
Het is toch echt grotendeels links die voor een verbod is.Dan heb je wel pech als het in jou dorp rechts is.iedereen die het altijd maar over links heeft. In mijn dorp is het vuurwerkverbod voorgesteld door oa 2 rechtse partijen. Dat is precies het probleem. Als alleen linkse partijen voor een verbod waren dan kwam het er landelijk (en in de meeste gemeentes) nooit.
Vergeet die apenpokken niet. Het is werkelijk niet te geloven...
Het is toch echt grotendeels links die voor een verbod is.Dan heb je wel pech als het in jou dorp rechts is.
Hier in Grunn werkt rustig een VVD burgemeester samen met GroenLinks, en is hij zelf persoonlijk voor een gemeentelijk verbod en anders maar landelijk. Dus de GL/PVDD mogen wel aanjagers zijn, partijlabeltje zegt weinig in dezen.Links is eerder een aanjager voor het verbod.
Hier in Grunn werkt rustig een VVD burgemeester samen met GroenLinks, en is hij zelf persoonlijk voor een gemeentelijk verbod en anders maar landelijk. Dus de GL/PVDD mogen wel aanjagers zijn, partijlabeltje zegt weinig in dezen.
Om een of andere reden is er gene open "knallen gehoord" topic, maar bij deze.
Want is het alweer vakantie voor de basisscholen? Want anders had dat knulletje allang van z'n mammie op bed moeten liggen ipv om bijna exact 3 uur vannacht (z'n horloge liep nog voor ook) een dikke knaller vlakbij af te steken.
Als je na een werkweek een hele dag zwaar tuinwerk hebt gedaan en door de spierpijn al bijna niet slaapt en vervolgens nog eens 2 uur wakker ligt door zo'n randdebiel, is dat slecht voor het beeld van knalvuurwerk en dus niet alleen bij mij. Iedereen heeft dit gehoord, gefeliciteerd hoor!
Door dit soort neanderthalgedrag staat elk vuurwerk op de helling. Als je prutpuber bent lijkt dit soort ergernis leuk, maar dan als een uilenmongool dom kijken pissig gaan worden als je speelgoed wordt afgepakt? Zelf gedaan, knul! En ook voor mij, bedankt hè!
Ik ga er maar vanuit dat dit soort apengedrag niet van een volwassene kwam, anders kan die linearecta een paar jaar naar een arbeidskamp in Siberië, naast dat heropvoedingskamp van dat knulletje.
En dat zegt een pyro die ook van de dikke knallers was. Want koop ff beter spul dan ook ipv deze schelle meuk. Als het nou een mooie zware c6 dreun was geweest, had ik er nog ietwat van genoten ook nog. Maar deze derderangs troep...
Debat Tweede Kamer over de Initiatiefwet Algeheel Verbod Consumentenvuurwerk is in ieder geval uitgesteld naar de week van 6 t/m 10 juni. Geen opgave van reden bekend.
Wel zie ik een enorme lijst met nog in te plannen debatten en vergaderingen. Het kan zijn dat het gewoon erg druk is...