Vertrouwen in de jaarwisseling?

Nee ik zie het niet gebeuren helaas. Corona in november dat maakt meer onzeker en kan weer roet in het eten gooien. Kunnen GL en PvdD weer opperen maar feest kan het niet blijven, staatskas raakt een keertje op met die compensatie.

.
Die paar miljoen op die miljarden waar ze mee strooien en we zelf weer mogen ophoesten? Na 3x zouden ze het grootste gedeelte van de vw markt zelf kapotgemaakt hebben, valt er nauwelijks nog iets te verbieden.

Wat er ook gebeurd, hier gaat gewoon wat de lucht in. Samen met mijn gezin om 00 uur het nieuwe jaar inluiden is gewoon iets wat er bij hoort.

Die paar miljoen op die miljarden waar ze mee strooien en we zelf weer mogen ophoesten? Na 3x zouden ze het grootste gedeelte van de vw markt zelf kapotgemaakt hebben, valt er nauwelijks nog iets te verbieden.

Dat is waar, heb je gelijk in. Ze strooien met miljarden 100% waar. En inderdaad wij burgers moeten het weer ophoesten. Maar goed de coronapakketten zijn er niet meer dus daar houdt het op. Compensatie hebben ze dit jaar nog hun handen aan vol.

Als ze dit jaar weer verbieden dan weet ik het ook niet meer. De branche is inderdaad eigenhandig ten gronde gemaakt, heb je ook gelijk in. Maar goed tot nog toe is er niks verboden. Zat er 2 keer naast toen was het wel verboden. Maar dit jaar nee zie het niet gauw gebeuren, moeten ze weer compenseren zie het zo snel niet gebeuren dat verbod. Daarom heb ik er wel vertrouwen in nog steeds.

Alleen de grote vraag is wat doet corona, dat weten we niet. Dat is de spelbreker 2 jaar op rij.

Ben bang dat ze eind van dit jaar weer vuurwerk verbod komt doordat er nu vluchtelingen van Oekraïne komen en nog oorlog is.
Dit jaar maar illegaal inslaan. No Pyro No Party

Ik heb er zoals velen ook zeer weinig vertrouwen in helaas. Gewoon vanwege het feit dat die (s)linkse partijen er weer een slap argument doorheen gooien en de meeste dan toch wel zullen toestemmen. Uiteraard nog een beetje hoop dat ik er flink naast zit.
Maar als ik zag hoe het afgelopen jaarwisseling verliep kan ik me eigenlijk alleen maar verheugen op de komende editie. Geweldig om te zien dat velen de weg naar België hebben gevonden. En dan wordt het weer ouderwets shoppen bij de zuiderburen dit jaar.

Ik heb er pas vertrouwen in als we weer vuurwerk kunnen afhalen. Want afgelopen jaar zag je maar weer dat op het laatste moment er toch weer een verbod kwam. Tuurlijk zijn er alternatieven maar vuurwerk halen in België vond ik nou ook niet echt geweldig... te duur en een beperkt aanbod... en je mist de voorpret. Als het dit jaar weer zo is dan is voor mij de lol er wel af...

Aangezien er nu al gesproken word over het verlengen van de kerstvakantie ivm de verwachtte corona piek,ga ik maar weer naar de buren.

Aangezien er nu al gesproken word over het verlengen van de kerstvakantie ivm de verwachtte corona piek,ga ik maar weer naar de buren.
exact ik hoorde dat ook vandaag.... moet niet gekker worden. Hele economie wordt onderuit gehaald om 1000 doden te voorkomen, ondertussen kampen mensen met geestelijke problemen en is zelfdoding omhoog geschoten. En worden mensen met ziektes niet geholpen. Oversterfte is bizar hoog.

Ik heb er pas vertrouwen in als we weer vuurwerk kunnen afhalen. Want afgelopen jaar zag je maar weer dat op het laatste moment er toch weer een verbod kwam. Tuurlijk zijn er alternatieven maar vuurwerk halen in België vond ik nou ook niet echt geweldig... te duur en een beperkt aanbod... en je mist de voorpret. Als het dit jaar weer zo is dan is voor mij de lol er wel af...

Bij de avondshow van de snor zat en oud viroloog in de studio een paar weken geleden.
Die zat ook al paniek te zaaien over de terugkeer van corona aan het einde van het jaar/winter.

Maar ze zijn aardig hun ruiten aan het ingooien.
60 en 70 plussers gaan steeds meer twijfelen aan de 2de booster prik.
En er komt steeds meer boven water wat voor zooi er in die corona vaccinaties zit.
Als ik mijn dikke buik ga bijvullen in een resort in Mexico of ergens in de Caraïben dan ben ik niet beroerd om een DTP of een hepatitis vaccinatie te nemen.
Maar ik word steeds sceptischer over de corona vaccinatie.
Ik heb ze genomen maar het is wel een aanslag op onze weerstand.

Terug naar het aankomend oud en nieuw.
Afgelopen jaarwisseling heeft wel aangetoond dat een vuurwerk verbod niet gaat helpen.
En die grijze dagduiven beseffen ook niet dat er meer illegaal vuurwerk gekocht gaat worden, door al die verboden.

Of ik mn bestelling ooit nog kan ophalen gaan we zien, laten we het hopen.
Afgelopen jaarwisseling was goed en dit jaar gaat het nog veel beter worden. Wees er alleen op tijd bij

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220517_97076771

Ik zie meer en meer dit soort berichten in de media verschijnen, krijg er een slecht gevoel bij.

Psst ik heb een geheimpje, dit trucje is een oudje van links. Het lukt links niet en nu doen ze het weer. Dit deden ze al vanaf 2014 met andere vluchtelingen. En wat gebeurde er? Juist het ging door. Slecht gevoel snap ik wel, maar er zijn shows door Nederland en de meeste gaan gewoon door gelukkig.

Back
Bovenaan