Lesli vuurwerk / VWC Ledendag 2013 Animo check !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
We zijn een goede week onderweg en we zitten momenteel al aan de 118 aanmeldingen. Hoeveel zullen het er worden. Top!!!!

Alvast een heel mooi begin en er zullen ongetwijfeld nog meer geïnteresseerden zijn die het nog niet gelezen hebben.

Gisteren op de Spielwarenmesse in Nürnberg uitgebreid gesproken met de mannen van Lesli en zij zijn erg onder de indruk van de vele aanmeldingen in korte tijd!! Ook zij hebben er nu alweer heel veel zin in en zijn druk aan het nadenken over de invulling van de dag. Het beloofd weer een bijzonder evenement te worden wat je echt niet mag missen. Dus kom op, meld je aan!!

Word geweldig zo te zien , nog 123 aanmeldingen erbij ?:)
Dat museum lijkt me ook gaaf. Ben benieuwd naar alles en vooral de meeting zelf met alle freaks.

Nog ruim 10 aanmeldingen om het aantal van 2 jaar geleden te evenaren... :thumbup:

Maar daar willen we natuurlijk dubbel en dwars overheen!! Dus kom op twijfelaars, meld je aan voor dit gave, unieke en niet te vergeten GRATIS evenement.

toevallig iemand die vanuit de omgeving van Alkmaar daar heen gaat?
Misschien dat we kunnen carpoolen en zo de benzinekosten kunnen delen ;)

ik wil er ook graag bij zijn.
ik neem me broertje en zijn zoon ook mee.
mijn neefje is dan bijna 9, ik neem aan dat dit mag toch?

Is er misschien al een datum bekend voor deze unieke dag georganiseerd door LESLI vuurwerk? Hoop dat dat net zo n succes word als in 2011 maar daar ben ik niet bang voor en hoe meer freaks hoe beter.....

Is er misschien al een datum bekend voor deze unieke dag georganiseerd door LESLI vuurwerk? Hoop dat dat net zo n succes word als in 2011 maar daar ben ik niet bang voor en hoe meer freaks hoe beter.....

Er is momenteel nog niets bekend over een datum.Volgende maand hopen wij op bezoek te gaan bij Lesli.
Dus wordt vervolgd.

Beste leden van VWC,

Ik zie dat er aanmeldingen staan in dit topic van leden die mijn geen pm hebben gestuurd. Heb deze er nu bij gezet, maar graag een dringend verzoek.

Zouden jullie mij een pm willen sturen als je van plan bent om naar deze unieke dag te komen. Dat is voor mij ook overzichtelijker en ik sla alle pm's op zodat ik in 1x alle info per pm naar jullie kan sturen

Alvast hartelijk dank..

En daardoor dus direct bijna 130 aanmeldingen totaal, dat is dan weer lekker hehe.
Maar inderdaad, voor het gemak stuurt iedereen jou even een pm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan