Lesli vuurwerk / VWC Ledendag 2013 Animo check !!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aanmelden in deze topic zal niet van orde zijn.
Er zal spoedig een aparte topic aangemaakt worden omtrent deze unieke gebeurtenis. Ben momenteel bezig om een programma in elkaar aan het zetten

Wat ik van julie wel wil weten of er intresse is om het bunkercomplex van lesli te bezichtigen.
Bij genoeg animo zal ik dit in het programma mee nemen
.

Aannemend dat je dit gewoon via dit topic wilt horen: Het lijkt me een leuke toevoeging aan de dag. Mensen die in 2011 aanwezig waren hebben het natuurlijk al gezien, maar naar mijn inziens is het zeker een gemis voor mensen die voor het eerst aanwezig zijn als dit niet in het programma zit... En voor de overige mensen is het ook leuk om gewoon nog een keer een kijkje te nemen.

Aannemend dat je dit gewoon via dit topic wilt horen: Het lijkt me een leuke toevoeging aan de dag. Mensen die in 2011 aanwezig waren hebben het natuurlijk al gezien, maar naar mijn inziens is het zeker een gemis voor mensen die voor het eerst aanwezig zijn als dit niet in het programma zit... En voor de overige mensen is het ook leuk om gewoon nog een keer een kijkje te nemen.

En mensen die er geen belang hebben kunnen gewoon op het meeting-terrein even bijkletsen :)

En mensen die er geen belang hebben kunnen gewoon op het meeting-terrein even bijkletsen :)

Ik zit te denken om de mensen die de bunkers willen zien een uur eerder te laten komen naar Lesli, zodat we daarna met z'n allen het programma van de opendag kunnen doen. Dit is zo'n beetje de opzet hiervan.

Die foto's geven toch totaal de sfeer van zo'n rondleiding niet weer? Ik ruik geen eens kruit, klei of karton :sad:

Was er in 2011 ook bij, hele bijzondere ervaring.
Bunkers is leuk mee te maken ja, werd toen ook goed uitgelegd. Tijd voor genomen mbt eisen, wetten en regels.
We roken het kruit, voor velen, voor mij ook echt apart het zo mee te maken.
Niet te omschrijven als je er niet bij was.
Ondanks ik er toen bij was, wil ik het graag nog een keer mee maken, de sfeer en beelden nog beter vast te leggen...

Youtube blokkeerde me film van toen ivm muziek, vimeo pakt hem wel:)

Hier nog één!! Tijdens de Lesli VWC Open Dag 2011 hebben we de bunkers inderdaad uitgebreid bezocht maar ik zeg er zeker geen nee tegen om dat nog een keer te doen. Het was leuk, indrukwekkend, leerzaam en lekker (vanwege de kruitluchten) tegelijk! Daarnaast heb ik nog wat mensen bij me die het nog niet hebben gezien. Dus hierbij 4 geïnteresseerden voor de bunkerbezichtiging!

Dit wil ik ook weleens meemaken.
Nog nooit achter de schermen geweest van een importeur dus dit lijkt me een leuke aangelegenheid.

Count me in!

Bunkers heb ik al gezien, maar ik ben er zeker niet vies van om ze nog een keertje te bekijken!

Voor iedereen die nog twijfelt om te gaan, in 2011 was het een fantastische dag! Wie wil nou niet eens achter de schermen kijken in de vuurwerkwereld! Fantastische dag gegarandeerd! :D

Marco ik ben benieuwd! Ik hou het topic in de gaten vanavond!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan